Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

No1*No1 skrev (7 minutter siden):

Fordi jeg har sosial angst...

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, No1*No1 said:

Fordi jeg har sosial angst...

:hjerte:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, SVK said:

:hjerte:

Jeg skjønner egentlig ikke. Mennesker er sosiale vesner, men så mange har sosial angst. Er ikke det litt ulogisk, som sosialt vesen. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (2 timer siden):

Fordi jeg har sosial angst...

Samme, er ikke lett gitt. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, No1*No1 said:

Jeg skjønner egentlig ikke. Mennesker er sosiale vesner, men så mange har sosial angst. Er ikke det litt ulogisk, som sosialt vesen. 

Enig med deg. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cid said:

Samme, er ikke lett gitt. 

Nei, mye føler jeg har utspring i overtenking, for meg på grunn av langvarig mobbing og utestenging som fortsatte fordi jeg ble sammen med feil type menn- og grunnen til at jeg har PTSD.. . Jeg tenker mye på min oppførsel, hva jeg sier og ikke sier, hvordan jeg fremtrer, og har jeg gjort noe jeg tenker er feil (og det kan være hva som helst) så slår jeg meg så klandrer jeg meg selv for det i evigheter. Slitsomt. Så det enkleste er å trekke seg tilbake fra potensielt ubehagelige situasjoner. Kroppen min blir ellers helt oppknytt av stress og så får jeg vondt i nakken og hodepine. 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (3 timer siden):

Nei, mye føler jeg har utspring i overtenking, for meg på grunn av langvarig mobbing og utestenging som fortsatte fordi jeg ble sammen med feil type menn- og grunnen til at jeg har PTSD.. . Jeg tenker mye på min oppførsel, hva jeg sier og ikke sier, hvordan jeg fremtrer, og har jeg gjort noe jeg tenker er feil (og det kan være hva som helst) så slår jeg meg så klandrer jeg meg selv for det i evigheter. Slitsomt. Så det enkleste er å trekke seg tilbake fra potensielt ubehagelige situasjoner. Kroppen min blir ellers helt oppknytt av stress og så får jeg vondt i nakken og hodepine. 

 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskens planer går i vasken pga sykdom. Jeg hadde gledet meg til å reise bort et par dager. Bort fra min egen leilighet, bråkete naboer, min egen by etc - bare for å få et avbrekk fra det hele og før vårens hektiske hverdag starter i april 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, MissStiles said:

Påskens planer går i vasken pga sykdom. Jeg hadde gledet meg til å reise bort et par dager. Bort fra min egen leilighet, bråkete naboer, min egen by etc - bare for å få et avbrekk fra det hele og før vårens hektiske hverdag starter i april 

God bedring. :hjerte: Så leit du ikke fikk ferien du hadde gledet deg til. 

Endret av SVK
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No1*No1 skrev (7 timer siden):

Nei, mye føler jeg har utspring i overtenking, for meg på grunn av langvarig mobbing og utestenging som fortsatte fordi jeg ble sammen med feil type menn- og grunnen til at jeg har PTSD.. . Jeg tenker mye på min oppførsel, hva jeg sier og ikke sier, hvordan jeg fremtrer, og har jeg gjort noe jeg tenker er feil (og det kan være hva som helst) så slår jeg meg så klandrer jeg meg selv for det i evigheter. Slitsomt. Så det enkleste er å trekke seg tilbake fra potensielt ubehagelige situasjoner. Kroppen min blir ellers helt oppknytt av stress og så får jeg vondt i nakken og hodepine. 

 

De som mobber, gjør så utrolig mye skade. Det gjør meg trist og ganske sint. Kjenner igjen en del av det. Mennesker er dessverre ikke så snille med hverandre bestandig. 

 

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kryneren skrev (9 minutter siden):

De som mobber, gjør så utrolig mye skade. Det gjør meg trist og ganske sint. Kjenner igjen en del av det. Mennesker er dessverre ikke så snille med hverandre bestandig. 

 

 

:klappe::klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (1 time siden):

Påskens planer går i vasken pga sykdom. Jeg hadde gledet meg til å reise bort et par dager. Bort fra min egen leilighet, bråkete naboer, min egen by etc - bare for å få et avbrekk fra det hele og før vårens hektiske hverdag starter i april 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Butter ble rasende fordi han ikke fikk mat kl 1800 og rev ned en del flasker og krydder som står ved stekeplaten. Måtte vaske og tørke opp og sette på plass.

Endret av Peanut
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (3 minutter siden):

Butter ble rasende fordi han ikke fikk mat kl 1800 og rev ned en del flasker og krydder som står ved stekeplaten. Måtte vaske og tørke opp og sette på plass.

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Peanut said:

Butter ble rasende fordi han ikke fikk mat kl 1800 og rev ned en del flasker og krydder som står ved stekeplaten. Måtte vaske og tørke opp og sette på plass.

Hva i all verden??? Dette er jo feil på alle mulige måter!  

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Peanut said:

Butter ble rasende fordi han ikke fikk mat kl 1800 og rev ned en del flasker og krydder som står ved stekeplaten. Måtte vaske og tørke opp og sette på plass.

Er jo helt sykt at han river ned flasker fordi han ikke fikk mat klokka 1800. Og hvorfor er det du som må vaske og tørke opp?

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...