Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Glad på dine vegne: nå er han din kammerat. ;) 

🛖🚪🔑

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (Akkurat nå):

🛖🚪🔑

Nå har han lagt ut adressen sin og nøkkelen til Borat så han skal føle seg velkommen! :klappe:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Nå har han lagt ut adressen sin og nøkkelen til Borat så han skal føle seg velkommen! :klappe:

🆘

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg se "Yellowstone" om igjen. Kvelden blir god. Mye fin natur å se der... :lur: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Nå skal jeg se "Yellowstone" om igjen. Kvelden blir god. Mye fin natur å se der... :lur: 

Dumt serien ble kansellert :(  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle den ha vært lengre mener du? :klo: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Skulle den ha vært lengre mener du? :klo: 

Jeg vil ikke at serier jeg liker skal ta slutt, 5 sesonger synes jeg ble alt for lite :(

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Dumt serien ble kansellert :(  

😲

Det var jo en veldig bra serie 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (11 minutter siden):

😲

Det var jo en veldig bra serie 

Costner ville ikke mer, nå skal de lage en ny en med Matthew McConaughey. I tillegg til de 5 andre spin off-ene som de har fra før av 😛 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (25 minutter siden):

Costner ville ikke mer, nå skal de lage en ny en med Matthew McConaughey. I tillegg til de 5 andre spin off-ene som de har fra før av 😛 

1883 og 1923 var jo bra de også

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi før Gud slapper meg i fjeset igjen, så føler jeg jeg må slå opp med kjæresten min. Må bare føle på luft trykket, føle på de ørsmå luft forskjellene for å vite når slappet er på vei. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Jeg vil ikke at serier jeg liker skal ta slutt, 5 sesonger synes jeg ble alt for lite 

Sant det. En har blitt så godt kjent med dem at en vil vite hvordan alt har gått
og at favorittene fremdeles lever og har klart seg. :sukk: 

Cid skrev (51 minutter siden):

Costner ville ikke mer, nå skal de lage en ny en med Matthew McConaughey. I tillegg til de 5 andre spin off-ene som de har fra før av 😛 

Jaja...han er ikke helt borte vekk som skuespiller han heller, men Costner er han ikke. :( 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (45 minutter siden):

1883 og 1923 var jo bra de også

Kommer vel snart 1991 lol. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min trådløse støvsuger vil ikke lade! :kjefte:  Arrgh! Heldigvis er det innafor garantien, så nå må jeg bytte eller noe...

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Min trådløse støvsuger vil ikke lade! :kjefte:  Arrgh! Heldigvis er det innafor garantien, så nå må jeg bytte eller noe...

:klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At kusina mi ikke blir sett ordentlig av legen sin :sukk: 

Hun har vært utbrent ganske lenge, og er langt i fra bra, men får hverdagen til å gå med den prosenten hun er sykemeldt nå, selv om det krever en del av henne. Legen mener hun skal tilbake i 100 % jobb, og hun kommer garantert til å bli verre. 

Synd for henne at hun bor i Sverige, for der er det ikke like lett å bytte lege som her. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titania skrev (4 timer siden):

At kusina mi ikke blir sett ordentlig av legen sin :sukk: 

Hun har vært utbrent ganske lenge, og er langt i fra bra, men får hverdagen til å gå med den prosenten hun er sykemeldt nå, selv om det krever en del av henne. Legen mener hun skal tilbake i 100 % jobb, og hun kommer garantert til å bli verre. 

Synd for henne at hun bor i Sverige, for der er det ikke like lett å bytte lege som her. 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg sånn til i morgen. Både tantes begravelse og trekke visdomstann på samme dag :trist: Jeg foreslo at mamma kunne høre med kirken om det var mulig å livestrømme begravelsen for oss som ikke har mulighet til å reise nordover og det kunne de. Så da får jeg "vært i" begravelsen selv om jeg ikke er der. Etter det må jeg ordne meg for å dra til tannlegen. Blir godt å få ut den føkkings visdomstanna som har lagd så mye problemer for meg i det siste, men fy faen som jeg gruer meg. Både til begravelse og tannlege. Har så tannlegeskrekk, men denne tanna må ut og håper det går problemfritt og like bra som det gjorde sist jeg trakk visdomstann. Gleder meg til morgendagen er over.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Gruer meg sånn til i morgen. Både tantes begravelse og trekke visdomstann på samme dag :trist: Jeg foreslo at mamma kunne høre med kirken om det var mulig å livestrømme begravelsen for oss som ikke har mulighet til å reise nordover og det kunne de. Så da får jeg "vært i" begravelsen selv om jeg ikke er der. Etter det må jeg ordne meg for å dra til tannlegen. Blir godt å få ut den føkkings visdomstanna som har lagd så mye problemer for meg i det siste, men fy faen som jeg gruer meg. Både til begravelse og tannlege. Har så tannlegeskrekk, men denne tanna må ut og håper det går problemfritt og like bra som det gjorde sist jeg trakk visdomstann. Gleder meg til morgendagen er over.

:klem3::klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (53 minutter siden):

:klem3::klem3:

Takk, søte dere :klem3:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...