Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Embla Othea skrev (32 minutter siden):

Ja, dere gir meg snev av humor i hverdagen 😅 Trengs i en ellers vanskelig hverdag 😊

Du er kul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Agent smith skrev (25 minutter siden):

Ja du er jo morsom selv også, har alltid tenkt at humor er bra terapi

Enig 😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (42 minutter siden):

Håper du har glede av tullet vårt 🙃😊

Det har jeg i aller høyeste grad 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

Livet uten tull og humor hadde vært kjedelig 😕 

Enig med deg der ☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Livet uten tull og humor hadde vært kjedelig 😕 

Ja jeg elsker å tulle 😊

Ellers kan jeg være litt mørk til sinns faktisk 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Ja jeg elsker å tulle 😊

Ellers kan jeg være litt mørk til sinns faktisk 😑

Det mørket har ikke jeg sett før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Det mørket har ikke jeg sett før

Viser seg stort sett bare i musikksmaken min, og når jeg diskuterer på religionsforumet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Viser seg stort sett bare i musikksmaken min, og når jeg diskuterer på religionsforumet 😅

Bra jeg ikke er der da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg har lagt på meg ca. 10 kg og da er det ekstra hardt å komme i gang med treningen igjen 😪

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Agent smith
Embla Othea skrev (49 minutter siden):

Fordi jeg har lagt på meg ca. 10 kg og da er det ekstra hardt å komme i gang med treningen igjen 😪

Hva pleide du å trene før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Amantheia skrev (På 3.10.2022 den 18.52):

Kiropraktoren min har slutta, og begynt ein ny stad. 

Eg blir veldig knytta til personar rundt meg, og har gått til same kiropraktor nesten kvar veke sida påske. Er derfor veldig komfortabel med han, og likar han veldig godt. Mistenkjer og at eg har abandonment issues, så det at han har slutta, og byrja ein plass som ligg ein time unna, gjer meg skikkelig trist. 

Eg hadde fyrste time med ny behandlar i dag, og hadde (og har for så vidt framleis) berre lyst å gråte. Kjenner meg ikkje komfortabel i det heile tatt, og føler ikkje eg kan slappe av med ho. Ikkje for det, ho er heilt sikkert kjempeflink i jobben sin, men ho er ikkje ein eg har valgt sjølv, berre ein eg har blitt "plassert" hos. Har mest lyst å berre følgje etter kiropraktoren min til hans nye arbeidsstad, sjølv om det er mykje lenger unna. Kjem sikkert til å gjere det til slutt, dersom eg ikkje blir komfortabel med min nye behandlar innen et par timars behandling.

Eg likar ikkje forandringar eg ikkje har satt i stand sjølv. :sukk:

❤️ Det er så dumt når man får god kjemi med en behandler, og behandlingen gjerne også funker, og så må den avsluttes fordi "de har et liv", så og si. Håper det blir bra med den nye, så du slipper å kjøre så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg er trist i dag fordi at jeg har hatt ekstra mye smerter siste dagene, og hodepinen får jeg ikke pause fra. I tillegg så må jeg spare strøm, noe som gjør at det er kaldt her som gjør at smertene blir så mye verre. Og ull og flere lag gjør ikke susen. Det er tungt. 😪

Heldigvis skal jeg få tak i ved på torsdag, så håper det å fyre i peisen kan hjelpe på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supernova_87 skrev (5 minutter siden):

Jeg er trist i dag fordi at jeg har hatt ekstra mye smerter siste dagene, og hodepinen får jeg ikke pause fra. I tillegg så må jeg spare strøm, noe som gjør at det er kaldt her som gjør at smertene blir så mye verre. Og ull og flere lag gjør ikke susen. Det er tungt. 😪

Heldigvis skal jeg få tak i ved på torsdag, så håper det å fyre i peisen kan hjelpe på. 

Huff😑 blir helt sikkert bedre når du får ved i peisen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...