Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

supernova_87 skrev (Akkurat nå):

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi jeg har så dårlig helse at jeg nå ikke bare må være sykemeldt, men i tillegg må si fra meg et verv som har gitt meg mye sosialt og faglig. Jeg får heller ikke mulighet til å være med på siste møtet for året og årsavslutning med 3-retters middag og koselig stemning ... Det har vært et stort privilegie og glede i livet for meg. Skulle til å skrive e-posten nå, men ble så kvalm at jeg ikke maktet det. Dessverre er det også sånn at om jeg sier fra meg dette nå så får jeg det ikke igjen, og det er ikke noe man kan være sykemeldt fra heller. 

Synes det er skikkelig vondt å se alle tingene man mister fordi helsa er dårlig. 💔

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Embla Othea skrev (2 timer siden):

Fordi det er lenge siden jeg har sett familien min 😪

Er du innlagt lenge?😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (Akkurat nå):

I flere år?:/

Ja langtidsbehandling. Ble innlagt desember i fjor.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...fordi "høsten" med sitt gråvær og regn kom så mye fortere enn jeg likte. Hvorfor kan vi ikke få en passe våt/tørr høst, med sol minst halve tiden, så jeg fremdeles kan få ut klær og tørk på snora? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

...fordi "høsten" med sitt gråvær og regn kom så mye fortere enn jeg likte. Hvorfor kan vi ikke få en passe våt/tørr høst, med sol minst halve tiden, så jeg fremdeles kan få ut klær og tørk på snora? 

Skaffe deg tørkestativ da 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørke inne er forskjellig fra lukta i tøyet når en får det tørt med vind og sol ute. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Agent smith skrev (2 timer siden):

Så du får ikke lov å ha besøk på flere år?

Joda men familien bor i Kristiansand. Jeg er innlagt på Østlandet.

Endret av Embla Othea
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiropraktoren min har slutta, og begynt ein ny stad. 

Eg blir veldig knytta til personar rundt meg, og har gått til same kiropraktor nesten kvar veke sida påske. Er derfor veldig komfortabel med han, og likar han veldig godt. Mistenkjer og at eg har abandonment issues, så det at han har slutta, og byrja ein plass som ligg ein time unna, gjer meg skikkelig trist. 

Eg hadde fyrste time med ny behandlar i dag, og hadde (og har for så vidt framleis) berre lyst å gråte. Kjenner meg ikkje komfortabel i det heile tatt, og føler ikkje eg kan slappe av med ho. Ikkje for det, ho er heilt sikkert kjempeflink i jobben sin, men ho er ikkje ein eg har valgt sjølv, berre ein eg har blitt "plassert" hos. Har mest lyst å berre følgje etter kiropraktoren min til hans nye arbeidsstad, sjølv om det er mykje lenger unna. Kjem sikkert til å gjere det til slutt, dersom eg ikkje blir komfortabel med min nye behandlar innen et par timars behandling.

Eg likar ikkje forandringar eg ikkje har satt i stand sjølv. :sukk:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amantheia skrev (1 minutt siden):

Kiropraktoren min har slutta, og begynt ein ny stad. 

Eg blir veldig knytta til personar rundt meg, og har gått til same kiropraktor nesten kvar veke sida påske. Er derfor veldig komfortabel med han, og likar han veldig godt. Mistenkjer og at eg har abandonment issues, så det at han har slutta, og byrja ein plass som ligg ein time unna, gjer meg skikkelig trist. 

Eg hadde fyrste time med ny behandlar i dag, og hadde (og har for så vidt framleis) berre lyst å gråte. Kjenner meg ikkje komfortabel i det heile tatt, og føler ikkje eg kan slappe av med ho. Ikkje for det, ho er heilt sikkert kjempeflink i jobben sin, men ho er ikkje ein eg har valgt sjølv, berre ein eg har blitt "plassert" hos. Har mest lyst å berre følgje etter kiropraktoren min til hans nye arbeidsstad, sjølv om det er mykje lenger unna. Kjem sikkert til å gjere det til slutt, dersom eg ikkje blir komfortabel med min nye behandlar innen et par timars behandling.

Eg likar ikkje forandringar eg ikkje har satt i stand sjølv. :sukk:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...