Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Entern skrev (2 minutter siden):

Ja Med All Respekt er Abu, Sandeep, Galvan Mehidi og Anders, etterhvert veldig mye ei dame som heter Tara Lina også.

De er stort sett veldig morsomme, mye selvironi og vennlig tull (de andre gjør narr av Abus aksent hele tiden f.eks.) og innimellom kommenterer de politiske ting og sånn.

Så ikke alle der som snakket sånn om henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Agent smith
Entern skrev (Akkurat nå):

Jepp tenk å si at alt var fryd og gammen i India før britene kom 😆

Britene kunne jo bare ta over fordi det store samlende (muslimske) Mughal riket var falt sammen i opprør og borgerkrig og det var krig og kaos 😅

Nettopp, det bodde jo 3-400 milloner i India på dem tiden og de ble styrt av ca 100.000 engelskmenn som bodde der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Så ikke alle der som snakket sånn om henne?

Ikke som jeg vet men vet ho aldri, de er løse i snippen. Kan hende de er enig med Abu, kan hende de kritiserer han, kan hende begge deler 😶

De har sagt mye rart da, som da de diskuterte Israel og Galvan sa:

«Vi kurdere forstår Israel, for vi er begge to omringet av gale arabere som vil drepe oss»

Det er en stund siden da, de har blitt mer politisk korrekte med åra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig ble jeg oppmerksom på at jeg savner @FruN, måtte sjekke litt og hun har vært på en veldig lang sydenferie eller noe sånn, siden to dager før søttendemai. Håper det går bra med deg og dere, Fruen?  :dagens-rose: :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Plutselig ble jeg oppmerksom på at jeg savner @FruN, måtte sjekke litt og hun har vært på en veldig lang sydenferie eller noe sånn, siden to dager før søttendemai. Håper det går bra med deg og dere, Fruen?  :dagens-rose: :) 

Enda lengre siden @Aldrisur var her :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

Enda lengre siden @Aldrisur var her :( 

Ja, jeg begynner nesten å tro at hun har fått seg et 100% morsomt liv der ute
og...vi hører nok kanskje ikke mere fra henne. Trist. :( 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen ufyselige naboer gjør at Peanuts hjerte dunker ekstremt mye. Nesten redd for infarkt og lignende. Jeg vil bare være ute på eiendommen uten å føle at jeg blir overvåket  :sukk:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (1 minutt siden):

noen ufyselige naboer gjør at Peanuts hjerte dunker ekstremt mye. Nesten redd for infarkt og lignende. Jeg vil bare være ute på eiendommen uten å føle at jeg blir overvåket  :sukk:

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (4 minutter siden):

noen ufyselige naboer gjør at Peanuts hjerte dunker ekstremt mye. Nesten redd for infarkt og lignende. Jeg vil bare være ute på eiendommen uten å føle at jeg blir overvåket  :sukk:

Forferdelig ☹️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (På 20.9.2022 den 17.06):

noen ufyselige naboer gjør at Peanuts hjerte dunker ekstremt mye. Nesten redd for infarkt og lignende. 
Jeg vil bare være ute på eiendommen uten å føle at jeg blir overvåket  :sukk:

Hmm...dette kan jeg relatere til og sender deg full støtte. Fordømrade folk som ikke kan la andre mennesker i fred. 
      (jeg vet ikke hva dine plagere har gjort, men jeg vet hva mine plagere gjorde...og det er ikke ok :angry: )

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Peanut skrev (På 20.9.2022 den 17.06):

noen ufyselige naboer gjør at Peanuts hjerte dunker ekstremt mye. Nesten redd for infarkt og lignende. Jeg vil bare være ute på eiendommen uten å føle at jeg blir overvåket  :sukk:

Du får nok ikke infarkt om du ikke har hjerteproblemer fra før, men sånt stress er jo uansett ikke bra for helsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror kanskje øret mitt har fått tinnitus😭 orker ikke. Hatt det kun en uke da.. håper ennå det er en ubalanse eller noe som blir borte:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (23 minutter siden):

Har vært mørke skyer i heimen,

Men mulig det løser seg

Håper det løser seg…🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (47 minutter siden):

Tror kanskje øret mitt har fått tinnitus😭 orker ikke. Hatt det kun en uke da.. håper ennå det er en ubalanse eller noe som blir borte:unsure:

Ååi, det er såå slitsomt🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (4 minutter siden):

Ååi, det er såå slitsomt🙁

Har du?åå🧡  Jeg vet ikke om det er det.. det er mest når jeg lener hodet. Rare bassgitarlyder og trompet og innimellom barnegråt som krydder.😐 😂mest når jeg står opp. Rett etterpå. Håper det skal gli over igjen. Lest at det skjer ofte, Jeg får av og til symptomer/sykdom i kropp når jeg har mye indre stress. 

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Har du?åå🧡  Jeg vet ikke om det er det.. det er mest når jeg lener hodet. Rare bassgitarlyder og trompet og innimellom barnegråt som krydder.😐 😂mest når jeg står opp. Rett etterpå. Håper det skal gli over igjen. Lest at det skjer ofte, Jeg får av og til symptomer/sykdom i kropp når jeg har mye indre stress. 

Nei har ikke nå, men har hatt det før, men det har gått fort over. Men veit hvordan der føles 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...