Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Når man egentlig innser at man er levende død. Klarer ikke føle glede eller kjærlighet. Kroppen har slått seg av og blitt nummen   ._. 

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Peanut skrev (Akkurat nå):

Når man egentlig innser at man er levende død. Klarer ikke føle glede eller kjærlighet. Kroppen har slått seg av og blitt nummen   ._. 

:hug: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (7 timer siden):

Når man egentlig innser at man er levende død. Klarer ikke føle glede eller kjærlighet. Kroppen har slått seg av og blitt nummen   ._. 

:klem:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Peanut skrev (9 timer siden):

Når man egentlig innser at man er levende død. Klarer ikke føle glede eller kjærlighet. Kroppen har slått seg av og blitt nummen   ._. 

Håper det går over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det at vi ikke lenger kan fysisk stille klokka , dagens mobiler gjør det selv..før var det hele et rituale , natt til siste søndagen i oktober kl 02 så var det å stramme seg opp , konsentrere seg , og på klokkeslettet , stille klokka en time tilbake. Da kunne jeg legge meg med god samvittighet for en vel gjennomført samfunnstjeneste. Neste begivenhet var i mars ..samme rituale , men da en time frem , så da hastet det med å komme seg til sengs etterpå...

Teknologien gjør oss mer og mer unyttig.. en trist utvikling .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (13 timer siden):

Når man egentlig innser at man er levende død. Klarer ikke føle glede eller kjærlighet. Kroppen har slått seg av og blitt nummen   ._. 

Velkommen i klubben. Jeg døde i 1999. Etter det har jeg bare vært en dårlig skygge av noe som overhodet ikke er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (13 minutter siden):

Det at vi ikke lenger kan fysisk stille klokka , dagens mobiler gjør det selv..før var det hele et rituale , natt til siste søndagen i oktober kl 02 så var det å stramme seg opp , konsentrere seg , og på klokkeslettet , stille klokka en time tilbake. Da kunne jeg legge meg med god samvittighet for en vel gjennomført samfunnstjeneste. Neste begivenhet var i mars ..samme rituale , men da en time frem , så da hastet det med å komme seg til sengs etterpå...

Teknologien gjør oss mer og mer unyttig.. en trist utvikling .

Jeg synes det er kjekt jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Agent smith said:

Det virker som du liker å reise hvertfall 🙂

Ja, jeg liker jo sånt, men jeg føler ikke spesielt mye. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Boetica skrev (58 minutter siden):

Jeg føler meg litt trist nå fordi jeg er ei lat lørje som ikke kommer til å dra på trening i dag 😫

Pfft, det er ikke for seint, bare å dra det vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Peanut skrev (12 minutter siden):

Ja, jeg liker jo sånt, men jeg føler ikke spesielt mye. 

Åå sånn ja, sånn har jeg det og, sjelden jeg føøøøler mye, hender noen ganger at jeg føler 2 minutter med lykke, men det er sjelden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Agent smith skrev (1 time siden):

Pfft, det er ikke for seint, bare å dra det vel

Heldigvis ble jeg heftet bort i et møte så jeg slipper å ta det moralske ansvaret for at jeg uteble fra treninga 😇 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (3 timer siden):

Åå sånn ja, sånn har jeg det og, sjelden jeg føøøøler mye, hender noen ganger at jeg føler 2 minutter med lykke, men det er sjelden 

Agent Comfortably Numb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Agent smith
Boetica skrev (2 timer siden):

Heldigvis ble jeg heftet bort i et møte så jeg slipper å ta det moralske ansvaret for at jeg uteble fra treninga 😇 

Du kan dra nå🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (1 time siden):

 

Boetica skrev (3 timer siden):

Heldigvis ble jeg heftet bort i et møte så jeg slipper å ta det moralske ansvaret for at jeg uteble fra treninga 😇 

Du kan dra nå🧐

 

Et nytt og bedre liv starter på søndag 😇🤞Nå er det begge pailabbene i godtesnop-posen 

🎩

👀

👃

👅🍭

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Boetica skrev (3 timer siden):

Et nytt og bedre liv starter på søndag 😇🤞Nå er det begge pailabbene i godtesnop-posen 

🎩

👀

👃

👅🍭

Ikke utsett🧐

Og husk å dele snopet med andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supernova_87 skrev (På 16.10.2022 den 15.46):

Hehe 🙈
❤️ Åh, takk for det Frøkenfryden! De varmer. Enig i at det er både krevende og ensomt innimellom. Sender deg varme tanker tilbake :klem: 

Litt sent.. men takk❤️ Håper du får god helg🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...