Frøya90 Skrevet 28. februar 2012 #341 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg blir altfor lett distrahert av reklamer for godsaker. Selv om jeg vet hva sjokolade smaker, tenker jeg stadig vekk på at jeg må få smakt den Stratosen med hvit sjokolade inni... (fra Tv2-reklamen i kveld) Som om det var livsnødvendig liksom. Namm, den er absolutt verdt å unne seg - spesielt på tirsdager, for da er det så lenge til det er helg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 28. februar 2012 #342 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg blir altfor lett distrahert av reklamer for godsaker. Selv om jeg vet hva sjokolade smaker, tenker jeg stadig vekk på at jeg må få smakt den Stratosen med hvit sjokolade inni... (fra Tv2-reklamen i kveld) Som om det var livsnødvendig liksom. Den sjokoladen er fantastisk! Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knudz3n Skrevet 5. mars 2012 #343 Del Skrevet 5. mars 2012 fordi min samboer gjennom mange år ikke vil gifte seg... ALDRI... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 5. mars 2012 #344 Del Skrevet 5. mars 2012 Jeg kjenner meg trist i dag fordi jeg er forelsket i en jeg aldri kan få og som har vært en nær venn med meg over mange år, han sa han hadde følelser for meg også, men at vi ikke kunne bli sammen (vi hadde holdt på en stund da). Og nå føler jeg at jeg må kutte han ut helt en periode aner ikke hvor lang tid, kanskje for alltid(?), for jeg orker ikke være venn med han og bare ¨vente¨ på at han skal finne seg ei annen og han selv sier han blir sjalu hvis jeg hadde funnet meg en annen og tenker alltid ¨det værste¨ når jeg legget til en gutt på facebook.. Skulle ønske det bare fantes en fjernkontroll man kunne skru av og på følelser, eller forandre dem, slik at jeg kunne skrudd av forelskelsen til han og bare hatt vennskapelige følelser til han, og det samme med han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 11. mars 2012 #345 Del Skrevet 11. mars 2012 Fordi jeg vet ikke. Men nå klarer jeg ikke å slutte å sippe heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 11. mars 2012 #346 Del Skrevet 11. mars 2012 Fordi jeg er så redd for å ende opp alene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 11. mars 2012 #347 Del Skrevet 11. mars 2012 jeg er lei meg idag for at min mor, skulle vel helst sett at jeg aldri ble født. hadde jeg bare hatt en penis mellom beina, kanskje jeg hadde vært verdt å være glad i jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #348 Del Skrevet 12. mars 2012 ...fordi jeg i alle disse årene ikke har lyttet til Sondre Lerches musikk, enda jeg godt visste at han var en artist som var i bevegelse der ute. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. mars 2012 #349 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg er lei meg idag fordi typen ser etter ekstra jobb. Jeg vil ha mer tid med han, ikke mindre og han er irritabel og gretten fra før av fordi han blir sliten av jobben sin.. Så jeg ser noen gretne år fremover. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Omg Skrevet 12. mars 2012 #350 Del Skrevet 12. mars 2012 ...fordi jeg i alle disse årene ikke har lyttet til Sondre Lerches musikk, enda jeg godt visste at han var en artist som var i bevegelse der ute. Uff da! Bra du har hørt på han nå da Jeg er litt trist i dag fordi jeg er alene hjemme og føler meg slapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehval Skrevet 12. mars 2012 #351 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg er ikke trist i dag sånn egentlig, men i dag har jeg "irritert" meg skikkelig over at jeg trives best uten sminke (føler meg lettere), men er så absolutt ikke det man ville kalt naturlig pen. Så jeg "MÅ" ha sminke på for å føle meg litt bra allikevel. Og at jeg føler det sånn synes jeg er bittelitt trist.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 12. mars 2012 #352 Del Skrevet 12. mars 2012 JEg er også trist idag fordi jeg ikke finner det gamle zoo tycoon spillet mitt, og 2'ern suger balle. Cdon.com har ikke førsteutgaven inne, og jeg lurer litt på om dette er førsteutgaven med exspansion eller om det vil være like dårlig som 2ern: http://cdon.no/spill/zoo_tycoon_complete_collection_exclusive-882708 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SummerJudith Skrevet 12. mars 2012 #353 Del Skrevet 12. mars 2012 det ble drama på skolen :/ og tror jeg har mista en venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billelille Skrevet 12. mars 2012 #354 Del Skrevet 12. mars 2012 Fordi alt har gått til helvete i dag, blitt skuffet gang på gang.. Har sittet hjemme og grini i flere timer nå, er helt ødelagt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. mars 2012 Forfatter #355 Del Skrevet 12. mars 2012 ...men er så absolutt ikke det man ville kalt naturlig pen. Så jeg "MÅ" ha sminke på for å føle meg litt bra allikevel. Jeg syns at du er naturlig og vakker, helt uten sminke...så nå vet du det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 12. mars 2012 #356 Del Skrevet 12. mars 2012 (endret) jeg er lei meg idag for at min mor, skulle vel helst sett at jeg aldri ble født. hadde jeg bare hatt en penis mellom beina, kanskje jeg hadde vært verdt å være glad i jeg også. Har også en slik mor, hun har sakt flere ganger til meg at hun ønsket jeg aldri ble født.. Hun sa det første gang da jeg begynte på skolen.. Hun har gjør det veldig tydelig noen ganger at hun ikke liker meg i det hele tatt, mens brødrene mine har hun alltid skjemt bort. Endret 12. mars 2012 av mammamora90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 12. mars 2012 #357 Del Skrevet 12. mars 2012 Har også en slik mor, hun har sakt flere ganger til meg at hun ønsket jeg aldri ble født.. Hun sa det første gang da jeg begynte på skolen.. Hun har gjør det veldig tydelig noen ganger at hun ikke liker meg i det hele tatt, mens brødrene mine har hun alltid skjemt bort. en til deg også her er det også brødrene mine som får alt, alt dem gjør er rett og gjør jeg akkurat det samme så er det feil. vi fortjener bedre enn som så! jeg har fått nok nå, så jobber med å skrive et brev til moren min hvor jeg takker for meg, og ber hu holde seg langt vekk fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehval Skrevet 12. mars 2012 #358 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg syns at du er naturlig og vakker, helt uten sminke...så nå vet du det. tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 12. mars 2012 #359 Del Skrevet 12. mars 2012 Enkelte kollegaers oppførsel kan ta på. Fordi jeg er så redd for å ende opp alene Vær deg selv og oppfør deg pent så gjør du ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fiona- Skrevet 12. mars 2012 #360 Del Skrevet 12. mars 2012 Enkelte kollegaers oppførsel kan ta på. Vær deg selv og oppfør deg pent så gjør du ikke det Det går bedre i dag heldig vis! Gi kollegene en strak høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå