Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hatt en blæh-dag egentlig. Føler meg merkelig på vei til bli å blasert. Og nå har jeg ikke en gang rett smiley til å understreke poenget mitt. Mitt drama-queen life suger akkurat i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hatt en blæh-dag egentlig. Føler meg merkelig på vei til bli å blasert. Og nå har jeg ikke en gang rett smiley til å understreke poenget mitt. Mitt drama-queen life suger akkurat i kveld.

:klem:

Anonymkode: b25f6...fb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke særlig trist idag, men jeg gruer meg veldig til eksamen. Lei av å lese, lei av å pugge.

Og så er jeg lei av å blø ihjel på p-staven. Se til å å stoppe snart! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så trist om dagen fordi livet er for hardt akkurat nå, alt for mye som skjer til at jeg har noe kontroll og masse, masse som må gjøres innen egne frister. Verken orker eller har kapasitet det til det føler jeg. Er for mye å kombinere jobb og privatliv for tiden rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg har en bad-hair-day på så mange nivå, at jeg skal ikke en gang prøve å forklare. Føler meg bare elendig tvers igjennom. Var nå en skulle hatt en whiskey flaske å til å synge sin elendighet nedi. *AOOOOOOOO!* (ulvehyl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har en bad-hair-day på så mange nivå, at jeg skal ikke en gang prøve å forklare. Føler meg bare elendig tvers igjennom. Var nå en skulle hatt en whiskey flaske å til å synge sin elendighet nedi. *AOOOOOOOO!* (ulvehyl)

Anonymkode: b25f6...fb6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er syk 😣 og har vært det i flere år 😷jeg er lei 😕 men vet at i morgen eller i overmorgen eller etter der kanskje,  føler jeg meg bedre.  Men i natt er jeg trist.  Fordi jeg er så lei av å alltid være syk... 😔

Anonymkode: 2f3e7...c1c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for jeg er redd for å være alene pga jeg tenker bare negativt :(

Anonymkode: 4872b...715

:hug:

Anonymkode: 2f3e7...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk et press i brystet, er veldig sliten for tiden, og det virker som jeg gikk på en vegg i går. Nå er samboer sur, ignorerer og det eneste jeg trenger er bare å gråte ut, litt trøst og bare få slappet av. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et press i brystet, er veldig sliten for tiden, og det virker som jeg gikk på en vegg i går. Nå er samboer sur, ignorerer og det eneste jeg trenger er bare å gråte ut, litt trøst og bare få slappet av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så sliten og lei av alt, skulle ønske noen bare var her hos meg. 

Anonymkode: 36c5a...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på jobb, drygt å jobbe i oppsigelsestiden når man er oppsagt på grunn av dårlige tider. Brakk lilletå i går og har betennelse i skuldra og smertestillende ligger på bordet hjemme :cry3:

Anonymkode: 8609f...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannverk. Og er veldig kvalm og helt skjelven etter å ha drukket for mye kaffe. Jeg angrer...

Anonymkode: ecbed...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...