AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1741 Del Skrevet 26. mars 2015 - Siste klaging fra meg, forhåpentligvis, om dette temaet! Er bare en fin plass å få ting ut på - Idag dro drittsekken til hu nye. Hu som skal ta min plass. Dette har vært en drittdag fra ende til annen. På et punkt hadde jeg bare lyst til å legge meg ned i snøen å håpe brøytebilen kom. Brøytebilen har enda ikke vært her, så det hadde blitt lenge å vente, og veldig kaldt Han klarte ikke å fortelle meg om hu nye, at han skulle dit. Han har servert løgnen om at han dro ut på jobb hele uka. Jeg kjørte han ned, ønsket han en god tur til *navn på hu * og sa jeg var veldig takknemlig for at han har håndtert dette på en voksen måte... han sa takk....!!! Etter å ha sluppet ut han, satt jeg meg fast FEM!!! ganger i snøen. Da hadde jeg bare lyst å gi opp alt. Eneste jeg ville var å komme meg hjem, alene, og gråte under dyna. To og en halv time tok det før jeg kom meg hjem, en strekning som tar fem min å kjøre. Da var jeg knekt, ødelagt og så ufattelig sliten. Jeg har ikke forlatt dyna siden. Jeg klarer ikke slutte å tenke på hva dem gjør der borte. Hva snakker dem om.. Vet hu hvordan han har behandlet meg? Hvordan har dette begynt ? Hvem vet om dette ? Har hu "lurt" til seg han ? Eller var det han som var pådriveren ? Jeg har så mange spørsmål, som jeg aldri vil få svar på. Jeg kan ikke se hvordan jeg skal klare å komme over dette. Det gjør så vondt. Jeg får ikke sove og har konstant vondt i hodet. Jeg har så lyst til å ødelegge alle tingene hans. Alle båter han har laget, alle togene hans. Ta kniven å kutte opp senga hans, hive maling på alle veggene. Jeg kommer aldri til å gjøre noe sånt, men det hadde vært så jævlig befriende ! Ihvertfall der og da. Forhåpentligvis er eneste gangen jeg skal se han nå, når vi ordner opp med huset. For jeg tror ønsket om å gjøre han fysisk vondt, kommer til å bli sterkere og sterkere. - Sorry for sutringa mi - Sutring? Nei, du jar tømt ut litt av din vrede, unfe dame. Hva i alle dager skal du med en sånn fyr? Sett deg ned og vær uhyre takknemlig for at du er kvitt han,,og vær glad noen har overtatt han, så du slipper å slites med han mer. Brett opp armene, knyt nevene og kom deg videre, med et lyst syn på livet og fremtiden. Et sted i fremtiden venter noe bedre på deg. Anonymous poster hash: 87330...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 26. mars 2015 #1742 Del Skrevet 26. mars 2015 Og jeg... jeg føler meg litt trist fordi jeg føler meg både i veien og overflødig. Litt dolket i ryggen, og har mange store følelser jeg ikke har kontroll på. Dèt er skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2015 #1743 Del Skrevet 26. mars 2015 Og jeg... jeg føler meg litt trist fordi jeg føler meg både i veien og overflødig. Litt dolket i ryggen, og har mange store følelser jeg ikke har kontroll på. Dèt er skummelt. Du er omtalt på lyg og lygenytt i dag, ha, ha. Anonymous poster hash: 87330...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 26. mars 2015 #1744 Del Skrevet 26. mars 2015 Jeg kjenner meg litt trist i dag, fordi at.. jeg er lei av å være alene hele tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. april 2015 Forfatter #1745 Del Skrevet 2. april 2015 Håndfast virkelighet går over i minnenes verden. http://www.vg.no/rampelys/musikk/john-lennons-foerste-kone-er-doed/a/23428006/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1746 Del Skrevet 9. april 2015 Plutselig i livet kommer det en stim av dødsannonser. Navn jeg kjenner. Anonymous poster hash: d36b3...cef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1747 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg føler meg trist fordi jeg ikke fikk jobben. Anonymous poster hash: 3a622...7f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohannaMaj Skrevet 9. april 2015 #1748 Del Skrevet 9. april 2015 Mannen jeg elsker har fått seg kjæreste, og det er ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2015 #1749 Del Skrevet 9. april 2015 Jeg føler meg trist fordi samboeren min ikke bryr seg om at jeg har fått en sykdom som påvirker meg veldig psykisk. Han følte det var greit å avslutte en vanlig samtale med å banne stygt til meg, og etter det har vi ikke pratet sammen. Det er 2 dager siden nå, skulle bare ønske han klarte å se ting fra mitt perspektiv og beklage seg. Virker som at han ikke bryr seg om meg i det hele tatt, det eneste som har plaget han med de to dagene vi ikke har pratet sammen har vært at jeg ikke har laget middag til han. Skulle egentlig bare ønske at NOEN brydde seg om meg, jeg er helt alene nå. Anonymous poster hash: 9cdc5...a04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avi Skrevet 10. april 2015 #1750 Del Skrevet 10. april 2015 Jeg er litt trist i dag fordi jeg har angst for å flytte hjemmefra og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Og jeg har så mange tanker i hodet mitt for tiden og ingen å dele dem med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2015 #1751 Del Skrevet 10. april 2015 Er egentlig en ting som har plaget meg lenge, men har fortrengt det litt siden det er en vond følelse. Har ei "venninne" som spør om å få komme på besøk, men som aldri kommer. Sist gang ringte hun og spurte om jeg skulle være hjemme for hun ville komme på besøk. Satt hjemme hele dagen/ettermiddagen/kvelden og ventet. Men så kom hun ikke.... Ikke ga hun beskjed heller. Dagen etter hadde hun lagt ut bilder på fb om noe annet hun hadde gjort i stedet. Dette har skjedd flere ganger. Ensomhet er en vond følelse Anonymous poster hash: ccadd...d52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 10. april 2015 #1752 Del Skrevet 10. april 2015 Bare...... ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 10. april 2015 #1753 Del Skrevet 10. april 2015 ...fordi jeg fikk litt mer innsikt...men det vil nok gjøre meg glad etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 14. april 2015 #1754 Del Skrevet 14. april 2015 Fordi jeg stikker innom KG, og ser at Nosoul har slettet seg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1755 Del Skrevet 14. april 2015 Fordi jeg stikker innom KG, og ser at Nosoul har slettet seg Det er vi mange som er veldig triste på grunn av. Anonymous poster hash: 87330...36e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2015 #1756 Del Skrevet 14. april 2015 Bare...... ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Går det bedre nå? Du kan få en ab klem du og. Anonymous poster hash: 87330...36e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 15. april 2015 #1757 Del Skrevet 15. april 2015 Jeg er rastløs!! Men jeg har en pakke med browniesbiter på lur, så snart skal jeg feire lillelørdag! Feire det som feires kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 15. april 2015 #1758 Del Skrevet 15. april 2015 Det er vi mange som er veldig triste på grunn av. Anonymous poster hash: 87330...36e Ble litt bedre, men best om hun kommer tilbake 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 15. april 2015 #1759 Del Skrevet 15. april 2015 Går det bedre nå? Du kan få en ab klem du og. Anonymous poster hash: 87330...36e Hehe, takk Nei, ikke så mye bedre. Fortsatt lyst til å bare skrike. Jeg har kommet meg på plass i ny leilighet, men finner ikke roen. Men det kommer vel med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 15. april 2015 #1760 Del Skrevet 15. april 2015 Hehe, takk Nei, ikke så mye bedre. Fortsatt lyst til å bare skrike. Jeg har kommet meg på plass i ny leilighet, men finner ikke roen. Men det kommer vel med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå