Becky1 Skrevet 11. oktober 2010 #61 Del Skrevet 11. oktober 2010 I helgen har han vært superivrig med å tisse på do, så nå har han hele 10 klistremerker på senga si. Hvis jeg er på do og tisser så kommer han inn og sier "mamma, så flink du er - vil du ha klistremerke på senga di?" Så søtt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #62 Del Skrevet 12. oktober 2010 Hi hi - ja han er søt når han sier sånne ting. :rødme: Kom meg på trening i går og syns jeg klarte å gjennomføre med godkjent karakter. Ingen vondter enda heller *bank i bordet* så det er jeg veldig fornøyd med. Gleder meg noe helt sykt til å reise bort til helgen.....tror de tblir lang dag på jobben i dag og i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #63 Del Skrevet 19. oktober 2010 Tilbake fra tur og vi har kosa oss veldig. Bodd på ett sinnsykt fint hotell med en helt fantastisk frokostbuffet. Spiste så mye mat at jeg ikke ble sulten igjen før langt utpå ettermiddagen. Rommene var superlekre og hver dag var vi oppe og svømte litt før frokost. En skikkelig vitamininnsprøytning i hverdagen altså. I går fikk jeg vasket to maskiner med klær, så da var skittentøyskurven tom igjen. Digg å få sånt unna når man har vært på tur. Da vi kom hjem på søndag så hadde lillemann sovnet, så vi fikk ca halvannen time sammen på morgenen i går. Han var litt rar men veldig glad for å se oss, også ble han veldig lei seg da jeg sa at vi skulle på jobb og i barnehagen. Han hadde nok sett for seg en fridag med mamma og pappa, men gjensynsgleden var til gjengjeld veeeldig stor da jeg kom og hentet han i barnehagen i går. Det ble mye styr ved legging i går da. Vil ikke på badet, vil ikke ha på pysj, vil ikke pusse tenner, får ikke sove etc etc. han sovnet litt før kl 20, så litt på overtid i forhold til vanlig. Han har jo blitt skjemt bort og fått sove i senga med farfar og mimmi hele helgen, men utrolig nok har han sovet natten igjennom i egen seng de to siste nettene. *bank i bordet* I dag har jeg tenkt å forsøke meg på trening igjen. Ryggen min ble ikke spesielt glad for mye trasking gatelangs så jeg er spent på hvordan kroppen vil respondere på litt trening i dag. Krysser fingrene for at det går bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 20. oktober 2010 #64 Del Skrevet 20. oktober 2010 Håper det går bra uten noen vondter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #65 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det gikk over all forventning faktisk, men det var jammen meg ikke lett å kommeg seg i treningstøyet og ut så sent på kvelden i høstmørket og regnvær. Men jeg var der og gjennomførte fint uten vondter! Håper bekkenet og kroppen har tenkt å samarbeide lenge og vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #66 Del Skrevet 21. oktober 2010 I morgen har jeg time for første svangerskapskontroll. Skjer jo ikke så mye spennende på den kontrollen men jeg gleder meg litt alikvel. Greit å komme igang, også gleder jeg meg til å få time for ordinær UL. Det er jo enda lenge til men morsomt å ha en dato å forholde seg til. Skal på trening igjen i kveld. Blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #67 Del Skrevet 22. oktober 2010 I dag har jeg altså vært på kontroll og det gikk fint. Blodtrykk så fint ut og resen av prøvene får jeg svar på i posten etter hvert. Blir jo mye utfylling av skjemaer osv og mot slutten så ville hun se om hun fant hjertelyden. Den fant hun selvsagt ikke, så det er jo typisk. Hadde vel heller ingen forventninger om å få høre den i dag, så sånn sett så ble jeg ikke skuffet. Hvis jeg ville komme innom igjen om et par uker så kunne jeg godt det, også kunne vi forsøke igjen..... Er jo ikke bare bare å ta seg fri fra jobb heller syns jeg da, så jeg tviler på at jeg kommer til å gjøre det. Er nok bare å smøre seg med tålmodighet og vente på time for UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #68 Del Skrevet 22. oktober 2010 Forresten - 11 uker i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 22. oktober 2010 #69 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Gratulerer med elleve uker! Og så fint at det gikk bra på svangerskapskontrollen! håper du får en fin helg.. Endret 22. oktober 2010 av Plutseliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #70 Del Skrevet 25. oktober 2010 Takk for det Plutseliten - håper helgen din har vært fin også. I dag har jeg slipt ut katta av sekken til min nærmeste kollega og til sjefen min. Nyheten ble godt tatt imot på begge hold og det er jammen deilig med en sjef som gratulerer og som evner å glede seg på mine vegne, istede for å bare se problemer....som han jeg jobbet for sist jeg var gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #71 Del Skrevet 27. oktober 2010 I går fikk jeg brev fra sykehuset og jeg har fått time for UL fredag 10.desember kl 1030. Må si det var veeeldig kjapp tilbakemelding for jeg var jo hos legen på fredag og med helg imellom så hadde jeg ikke forventet noe brev derfra på et par uker minst. Men jeg klager ikke og gleder meg veldig, og håper inderlig babyen viser seg skikkelig frem så vi får vite kjønnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 27. oktober 2010 #72 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hurra for godt over 11 uker, og for at alt så bra ut på kontrollen! Det må jo være veldig deilig!! Og så kjekt med sykehus som har kontroll på å sende papirer kjapt, da føler man seg liksom litt ekstra trygg. Jammen ikke lenge til ultralyd for deg, så moro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #73 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ja, nå er det 12 uker hvert øyeblikk og det kjennes godt. De første ukene etter positiv test så syns jeg dagene og ukene sneglet av gårde. Nesten så at tiden stod stille og det virket som en evighet til de "magiske 12", men de siste par ukene syns jeg tiden har gått litt fortere igjen....heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 27. oktober 2010 #74 Del Skrevet 27. oktober 2010 Så bra at det går litt fortere etterhvert da! Jeg har en gravid venninne på uke 20, og hun begynner nesten å bli stresset for å komme i mål, for hun synes det er så mye som skjer og at tiden går så altfor fort. Du er kanskje ikke helt der enda, men det er jo flott at tiden går litt fort når man venter på noe spennende også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 27. oktober 2010 #75 Del Skrevet 27. oktober 2010 Og da er det bare å glede seg til du plutselig sitter der og det går opp for deg at du får baby om 7 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter #76 Del Skrevet 28. oktober 2010 Tror det skal gå fint jeg altså. Kjenner jeg er litt mere avslappet denne gangen her. Nå har vi jo det meste i hus ift å få en ny baby i familien, så det jeg faktisk tenker mest på er hvordan det skal gå med lillemann som skal bli storebror. Det blir nok størst overgang for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #77 Del Skrevet 29. oktober 2010 I dag feirer jeg 12 uker! Det er jo en ganske stor milepæl i et svangerskap, og jeg er veldig glad for hvor grei kroppen og formen har vært så lang. Måtte det vare lenge, lenge, lenge....... Planer for helgen er ikke så mange. Er meldt øs, pøs regnvær hele helgen, så det er jo litt kjedelig. Vi har snakket om å kanskje dra i en dyrebutikk og bare kikke litt og kanskje ut og spise lunch på lørdag. Lørdag kveld skal vi diske opp med indrefilet av hjort med hjemmelaget portvinsaus til, så det gleder jeg meg veldig til. Er også invitert på middag hos svigers på søndag så det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. oktober 2010 #78 Del Skrevet 29. oktober 2010 12 uker Håper du får en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 29. oktober 2010 #79 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hurra for 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 29. oktober 2010 #80 Del Skrevet 29. oktober 2010 Hurra for 12 uker!! Håper du får en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå