Gå til innhold

En liten kaktus på vei...


Kaktus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for oppmuntrende hilsener og god støtte!

Og det er egentlig den tanken som går rundt og rundt i hodet mitt også - *fortsatt ingen mens... fortsatt ingen mens... fortsatt ingen mens...*

Og jeg som nesten kan stille klokka etter den månedlige...

Kaktusmannen ble også skuffa i går da jeg kom ut av badet og ristet på hodet, men ga meg en stor klem og sa at vi nok får det til bare vi prøver hardt nok (med et lurt smil). :wink: Det er nok lettere for mannfolka som ikke trenger å gå og tolke alle disse idiotiske signalene som kroppen gir hele tiden. Har egentlig ikke sagt til ham at det fortsatt kan være tidlig med test - håper at jeg kan gi ham en positiv overraskelse hvis jeg skulle være så heldig at denne var feil...

I dag er det egentlig bare en pyton dag, jeg er trøtt og lei og har så lite å gjøre på jobb at jeg blir utrolig ineffektiv. Kunne ønske jeg lå hjemme på sofaen med en kopp kakao... Søtsuget river i kroppen i dag, men jeg klarte med nød og neppe å styre unna en punsj-rull i kantina...

I morgen tidlig er det opp i otta for å svømme med en venninne - det gleder jeg meg til, for jeg elsker å svømme, men det er bare så alt for lenge siden sist.

Alt for å ikke hele tiden tenke på at jeg kanskje er gravid likevel (et ørlite håp er det vel lov å ha!) - slik at psyken min ikke ødelegger hele syklusen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 35 - og fortsatt ingen tanter i sikte. Er vel egentlig ganske overbevist om at jeg er gravid nå...

Får ta en ny test i kveld - og hvis den er negativ skjønner jeg ingenting. Må nesten ta testen i kveld, for i morgen reiser Kaktusmannen bort og kommer ikke tilbake før søndag kveld, så jeg har ikke lyst til å ta den mens jeg er alene.

Jeg er så trøtt og slapp om dagen at jeg sliter meg på jobb og orker nesten ingenting på kvelden. I går feiget jeg ut fra trening, men endte opp med å gå en lang tur i høstkvelden i stedet. Deilig med frisk luft.

Vet at jeg har jernmangel, men kvir meg for å ta det også, da jeg vet at det slår seg på magen med en gang. Men hvis jeg er gravid, må jeg vel bare. Har prøvd en flytende substans som heter NeoFer fra Nycoplus, og det går ganske bra, men FYTTI rakkern for en smak... :kvalm:

Nå trengs det blå vibber her jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

{{{{{{{{{{{{{{{{{BLÅ VIBBER}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Så kommer 9 hopp for de 9 neste månedene... :wink:

Krysser fingrene for deg, Kaktus...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Mayamor - de blå der kommer nok godt med!

Oppdaget nå at jeg har hatt på meg bare blå klær i dag også... Sammentreff?? I think not... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper for din skyld ikke at det blir en kaktus!!! :o AUUU....

For ordens skyld: det var en spøk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Jeg har visst blanda deg litt med Havsulen...

Hun skal på ultralyd for blæreutredning, men du skal på ultralyd for litt av hvert!

Har du forresten prøvd mange forskjellige jerntabletter?

Jeg får bare magevondt av noen av de...

Jeg har brukt duroferon, og de har funket, selv på meg

med sykdom i magen... Men måtte uansett ta noen sprøyter etter hvert.

Anyway, kanskje jernsprøyter er verdt det for deg? De er bare ekle en dag om gangen! Du får ikke vondt i magen; bare forferdelig smak i munnen, og vondt i rumpeballe/lår.

Hvor mange dager skal egentlig den syklusen din være?

Jeg tror også du er gravid... :P

Oppdater ikveld da! :wink:

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant det er spennende Bizzy? Må jo innrømme at det er en ganske rar tanke at jeg kanskje er gravid...

Livets Datter - jeg begynner jo nå å innse at i forbindelse med graviditet var kanskje ikke nicket mitt ideelt :wink: Men akkurat den AU-delen har jeg ingen planer om å begynne å tenke på enda!

Alt i orden Lillen, vi har visst alle våre plager å hanskes med! Husker ikke om jeg har prøvd Duroferon eller ikke, men det skal undersøkes!

Æsj, vil ikke sitte på jobb lenger - ikke når sola skinner ute og det er nydelig høstvær. Men, men...

Etter jobb skal jeg møte noen venninner, også blir det kino i kveld. Så det blir nok sent før jeg får tatt den testen - men pytt sann. Om jeg så skal gjøre det i morgen tidlig før Kaktusmannen reiser på jobb, skal det gjøres før han drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja - også glemte jeg å si at jeg vanligvis har sykluser på 31 dager, og er regelmessig som ei klokke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du? Nå er jeg til og med innom dagboken din før jobb og her er det ingen oppdatering. Fysj..

Venter fortsatt i spenning her altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi jenter - var ikke meningen å holde dere på pinebenken - men her kommer det:

TO BLÅ!!

Tok testen sent i går kveld - og må si at jeg ved første øyekast trodde at den var negativ, for den loddrette streken lyste ikke akkurat mot meg. Men når jeg så nøyere etter var det en svak, blå strek der - og jeg måtte få Kaktusmannen til og se etter også for å bekrefte at jeg ikke innbilte meg blå streker, men han så det han også!

Ble liggende lenge i går kveld og kose, og jeg var lys våken i dag kl. 06.00, så da fikk vi snakket litt sammen før han dro på jobb også. Han har reist før jeg kommer hjem fra jobb i dag, så i helga skal jeg være helt alene og bare slappe av mens han reiser bort for å hjelpe noen venner.

Akkurat nå er jeg litt uttafor faktisk, masse rare tanker som surrer oppi hodet mitt nå... Har lyst til å fortelle det til alle rundt meg, så det er godt å kunne skrive det her inne!

Skal skrive mer senere i dag, når jeg ikke sitter på jobb og klarer å tenke litt klarere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mayamor

SÅ GØY DA :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

GRATULERER SÅ MASSE. :kysse:

Glad på dine vegner.

Der ser du...

Det hjelper å skrive dagbok her blandt oss... :ler:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempegøy!!!!!!!!! Gratulerer masse :D

Nå skulle det vært en hoppe og danse smiley her!! Får liksom lage en kombinasjon da :blunke:

:hoppe::enig::kyss::hoppe::enig::kyss::hoppe::enig:

Håper å kunne følge etter om to uker :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...