*lilly* Skrevet 31. august 2010 #381 Del Skrevet 31. august 2010 Hjelper mot det meste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 31. august 2010 #382 Del Skrevet 31. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 1. september 2010 #383 Del Skrevet 1. september 2010 Ser ut som om mensen er i anmarsj, dukker opp i morgen tidlig tror jeg. Har nettopp bestilt en boks med vitex på internett, så håper på en vitexbaby i PP9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 2. september 2010 #384 Del Skrevet 2. september 2010 Da kom mensen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 2. september 2010 #385 Del Skrevet 2. september 2010 ...for siste gang (er jo lov å håpe...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. september 2010 #386 Del Skrevet 2. september 2010 ...for siste gang (er jo lov å håpe...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. september 2010 #387 Del Skrevet 2. september 2010 Men vi gir oss ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 2. september 2010 #388 Del Skrevet 2. september 2010 Første gang siden januar at jeg ikke har grått når mensen han kommet. Fortsetter jobbinga med friskt mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 2. september 2010 #389 Del Skrevet 2. september 2010 Nei, nå får mensen holde seg unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. september 2010 #390 Del Skrevet 3. september 2010 Ja, nå skal det gå!! Håper vitexen kommer i posten i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 3. september 2010 #391 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg tenker og på at jeg ikke vil bli kjent igjen. Hvis noen kjenner meg, så tror jeg de gjenkjenner meg ganske raskt her. Har skrevet endel info om meg selv. På en andre siden så blir det ganske kjedelig å lese hvis det blir alt for upersonlig, mener nå jeg. Så, jeg tar sjansen og håper alt folk er diskrete hvis jeg blir "oppdaget" Hiver fra meg masse babystøv og ønsker deg lykke til med PP9 :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. september 2010 #392 Del Skrevet 4. september 2010 God morgen! Godt å høre at du har så positiv innstilling! Man kan jo ikke gjøre annet enn å prøve igjen! Mulig du har skrevet det tidligere her,men hva er vitex? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 4. september 2010 #393 Del Skrevet 4. september 2010 For at vitex hjelper! Det har vel hjulpet mange før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. september 2010 #394 Del Skrevet 4. september 2010 Første gang siden januar at jeg ikke har grått når mensen han kommet. Fortsetter jobbinga med friskt mot! Ja, det er greit å ikke bli helt knust.. Håper vitex gjør susen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. september 2010 #395 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg tenker og på at jeg ikke vil bli kjent igjen. Hvis noen kjenner meg, så tror jeg de gjenkjenner meg ganske raskt her. Har skrevet endel info om meg selv. På en andre siden så blir det ganske kjedelig å lese hvis det blir alt for upersonlig, mener nå jeg. Så, jeg tar sjansen og håper alt folk er diskrete hvis jeg blir "oppdaget" Hiver fra meg masse babystøv og ønsker deg lykke til med PP9 :strix: :strix: :strix: Ja, kjipt å lese hvis alt er anonymisert, og har ikke lyst til å "lyve" for dere heller. Men kjipt hvis man blir gjenkjent! Tenker på stakkars Smaragd bl.a... Venninna mi rakk ikke å skrive så mye før jeg fant henne, og hun visste dessuten at jeg var her. Tar imot babystøv med åpne armer!! God morgen! Godt å høre at du har så positiv innstilling! Man kan jo ikke gjøre annet enn å prøve igjen! Mulig du har skrevet det tidligere her,men hva er vitex? God helg! Det er et kosttilskudd av noe slag. Et vidundermiddel som skal hjelpe på fertiliteten. Vet ikke om det har noen virkning for meg som har stabil syklus, men jeg prøver og ser. Nå har jeg tempa, tatt EL-tester eller bare "slappet av" i 8 sykluser, så nå fant jeg ut at jeg skal gjøre noe mer aktivt! Det er noe som heter damiana og wild yam også, som skal tas i kombinasjon, men venter litt med det foreløpig. Skal kjøpe grapefruktjuice og hostesaft også, forresten . Ingenting skal forbli uprøvd! For at vitex hjelper! Det har vel hjulpet mange før La det virke!! Ja, det er greit å ikke bli helt knust.. Håper vitex gjør susen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 5. september 2010 #396 Del Skrevet 5. september 2010 Du kjører "full pakke" ser jeg Satser på at det gir resultater Selv prøver jeg Wild Yam for første gang, spent på hvordan det går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. september 2010 #397 Del Skrevet 6. september 2010 Håper du har hatt en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 7. september 2010 #398 Del Skrevet 7. september 2010 hei hei, lykke til i denne prøveperioden masse babystøøøøøøøv til deg :duskedame: :duskedame: det blir spennende å høre om vitex hjelper deg Ha en fin dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. september 2010 #399 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Du kjører "full pakke" ser jeg Spent på hvordan det går med WY din også! Håper du har hatt en flott helg Nå skal du høre her .... Jeg dro ut på byen og ble kjempefull. når jeg kom hjem.. Gjorde ikke akkurat jobbing noe lettere på søndag.. hei hei, lykke til i denne prøveperioden masse babystøøøøøøøv til deg :duskedame: :duskedame: det blir spennende å høre om vitex hjelper deg Ha en fin dag... Takk og Lagt igjen hilsen i dagboka di! Endret 7. september 2010 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. september 2010 #400 Del Skrevet 7. september 2010 Nå skal du høre her .... Jeg dro ut på byen og ble kjempefull. når jeg kom hjem.. Gjorde ikke akkurat jobbing noe lettere på søndag.. Kan tenke meg du hadde det gøy helt til det kom opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå