^^Belle^^ Skrevet 18. mai 2010 #81 Skrevet 18. mai 2010 Jeg gråter når jeg blir skikkelig sint. Jeg også. Det er ikke noe videre tess når man prøver å diskutere/si noe tilbake til vedkommende som gjorde meg sint. :gjeiper: Jeg skjemmes også over at jeg er så veldig sjenert og innadvendt. Jeg prøver å jobbe med det - har klart det til en viss grad i jobbsammenheng - men i privatlivet, med nye og ukjente folk, har jeg sosial intelligens på nivå med en banan. Én ting jeg har klart å vende om er at jeg tidligere ikke klarte å si unnskyld. Ikke fordi jeg mente jeg hadde rett alltid, men ordet kom bare ikke ut. Da jeg ble sammen med mannen var jeg plent nødt til å forandre på dette og det gikk heldigvis veldig fint.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #82 Skrevet 18. mai 2010 Jeg sier mye igjennomtenkt som folk ler av. Føler meg passe dum og teit da ihvertfall..
Mermaid Blues Skrevet 18. mai 2010 #83 Skrevet 18. mai 2010 Jeg har en ekstrem edderkoppfobi som jeg storskjemmes over - det er på det nivået at jeg sliter med å sitte ute i en hage med mye busker og trær rundt av frykt for at det skal komme en edderkopp. Kunne aldri falt meg inn å reise til feks Australia pga dette, og det er jo egentlig innmari trist. Men frykten er så intens at jeg ikke engang tør å prøve terapi for det
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #84 Skrevet 18. mai 2010 Jeg skjemmes over temperamentet mitt, jeg har bare en tynn gardin mellom rolig og hensynsfull og "selvrettferdig aggresjon" hvor en rekke idiotiske handlinger føles helt på sin plass. Det varierer hvor mye som skal til for å utløse atferden, men f eks stress med masse mennesker, kjøpesentre, flyplassbagasjeventing osv kan få meg til å si stygge ting i forbifarten til folk som riktignok er uoppmerksomme og (litt/mye) uhøflige. Mens jeg svært sjelden sier i fra på en ordentlig måte først, for da er jeg for sjenert Ellers er jeg veldig dårlig til å ta tak i enkelte ting, som å bestille tannlegetime og slikt. Utover det er jeg ganske fornøyd, heldigvis
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #85 Skrevet 18. mai 2010 Jeg er bitter og hevngjerrig på en sinnsykt utspekulert måte... Men det har bare skjedd to ganger at jeg har gjort noe slemt mot noen da, så det skjer ikke så ofte heldigvis... Grunnen til at jeg er sånn er fordi at jeg hater å krangle, så jeg biter alt i meg helt til jeg sprekker, og da går det utover den som har fått begret til å renne over, selv om det kanskje ikke er den personen som fortjente hele skyllebøtta...
livesen Skrevet 18. mai 2010 #86 Skrevet 18. mai 2010 Jeg reagerer som en gretten bikkje om jeg merker at folk er redde /engstelige for meg .
Focklop Skrevet 18. mai 2010 #87 Skrevet 18. mai 2010 Jeg drømmer meg alt for mye bort, og tenker for mye. Jeg holder på med alt for mye på en gang, og utsetter nesten alltid ting til siste sekund (noen ganger for sent, også). Jeg skryter av meg selv, men jeg vet ikke at jeg gjør det. Og det er heller ikke meningen. Har bare hørt det av andre.. Og jeg er alt for flink til å snakke før jeg tenker, og som mange andre blir jeg usaklig og klarer ikke snakke for meg når jeg er sint! Ok, nå ble det veldig mye negativt om meg selv, så for å få opp stemningan/selvtilliten tilføyer jeg noe jeg er fornøyd med: Jeg hater å være sur, og er glad nesten hele tiden. Smiler og ler, og er snill mot alle. Jeg gir masse komplimenter, og dømmer ingen. Jeg er også veldig ærlig, og kan snakke om alt.
Cand alt Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #88 Skrevet 22. mai 2010 Jeg reagerer som en gretten bikkje om jeg merker at folk er redde /engstelige for meg . Hvorfor er de redde for deg?
livesen Skrevet 22. mai 2010 #89 Skrevet 22. mai 2010 Hvorfor er de redde for deg? Det er ikke så mange da .... jeg vet ikke , jeg er jo bare snill å grei
missLynch Skrevet 22. mai 2010 #90 Skrevet 22. mai 2010 (endret) Jeg skjemmes over å være en trådstopper her på KG. Er jeg altfor diplomatisk, eller tørr?? Jepp, da stopper nok denne tråden også. Endret 22. mai 2010 av missLynch
Strenge Frk.Gerd Skrevet 22. mai 2010 #91 Skrevet 22. mai 2010 (endret) Misliker og blir litt flau over at jeg av og til kan bli OVER-entusiastisk og bable hull i hodet på folk om et eller annet tema. Jeg prøver så godt jeg kan å styre det litt.. De fleste vet å bare vende det døve øret til når jeg har en av mine evige rants dog. Endret 22. mai 2010 av Strenge Frk.Gerd
Gjest AnonymBruker Skrevet 22. mai 2010 #92 Skrevet 22. mai 2010 Niks. Hva skal en det for? Vil du ikke forbedre deg du? Så kjedelig..
Gjest brutal_mann Skrevet 23. mai 2010 #93 Skrevet 23. mai 2010 Vil du ikke forbedre deg du? Så kjedelig.. Spørsmålet var hva en skjemtes over, ikke om en følte behov for å utvikle seg som menneske.
Lyra Skrevet 24. mai 2010 #94 Skrevet 24. mai 2010 (endret) Jeg blir fort irritert og/eller sint, men heldigvis er jeg ikke langsint. Ellers snakker jeg alt for mye og snakker før jeg tenker. Sier nok en del jeg ikke burde og deler kanskje litt for mye av meg selv. Litt for glad i å snakke om meg selv også... Uffda :gjeiper: Endret 24. mai 2010 av Metemor
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 24. mai 2010 #95 Skrevet 24. mai 2010 Jeg skjemmes over hvor utrolig opptatt jeg er av å være fin hele tida. Og dessuten bryr jeg meg mer om sex enn jeg egentlig vil innrømme, for jeg starter alltid opp idiotiske krangler med kjæresten min om vi har et dårlig/mangelfult sexliv. Jeg er jo egentlig sur fordi vi ikke puler, ikke fordi han ikke tar oppvasken..
Gjest Huffsa Skrevet 24. mai 2010 #96 Skrevet 24. mai 2010 (endret) Jeg er ekstremt sjalu og sykelig kontrollerende. Jeg er også alt for nyskjerrig. En dårlig taper er jeg og. Blir skikkelig forbanna og gidder ikke spille mer. En dårlig vinner er jeg ihvertfall, skal gni det inn til den som tapte Er veldig pesemistisk og ser alltid det negative i ting istedet for det positivet. Det klikker i hodet mitt hvis jeg ikke får til noe og jeg kan kjefte, skrike, slå og banne i flere timer etterpå. Jeg er en fæl person Endret 24. mai 2010 av Huffsa
Gjest Katee Skrevet 24. mai 2010 #97 Skrevet 24. mai 2010 Jeg holder det meste inni meg og så kommer det ut når jeg har grublet så mye at det ikke er 'plass' til mer. Da blir jeg enten veldig sint og lar det gå utover noen som ikke fortjener det eller så storgråter jeg og syns veldig synd på meg selv (og så får jeg dårlig samvittighet etterpå...) Jeg er en emosjonell berg- og dalbane for tiden og jeg skjemmes...
ExMuslimAtheist Skrevet 24. mai 2010 #98 Skrevet 24. mai 2010 (endret) Er så pessimist, og klarer ikke slappe av og være meg selv før jeg har fått i meg ett par drinker, skulle ønske jeg var litt mer ”careless” slik jeg pleide å være før alle jeg kjente skuffa meg Endret 24. mai 2010 av ExMuslimAtheist
Gjest Caylee Skrevet 25. mai 2010 #99 Skrevet 25. mai 2010 jeg begyner å gråte når jeg er forbanna. Jeg stresser lett. Jeg er sjenert. Det er vanskerlig å komme inn på meg, men det er pågrunnav alt det forferdelige jeg har opplevd.
Gjest imli Skrevet 25. mai 2010 #100 Skrevet 25. mai 2010 Eg trur folk ikkje likar meg inntil det motsatte er bevist. Finn meg i altfor mykje dritt frå andre fordi eg trur eg ikkje fortener betre...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå