Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Har du noen reaksjonsmåter som du skjemmes over? Evt. et personlighetstrekk som du som person skammer deg over å ha? I så fall, hva består det i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

før var jeg inbildsk, men nå er jeg feilfri...

beskjeden er jeg også... :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Utenlandske menn skremmer meg. Sikkert irrrasjonelt, men jeg synes det er skummelt om en av dem kommer mot på gata.

Gjest Rosemor
Skrevet

Jeg gråter når jeg blir skikkelig sint. :sjenert:

Det er flaut, og jeg jeg skjemmes over det.

Jeg prøver hardt å holde følelsene under kontroll når jeg er ute i offentlighet.

Skrevet

Jeg får angst over ting andre synes er latterlig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lettrørt.

I tillegg er jeg for lite flink til å ta sjanser. Jeg beundrer dem som bare hopper på en ting og ser hvordan det går. Selv har jeg en tendens til å overanalysere - hva om, kanskje, muligens....

Skrevet

Blir litt usaklig og glemmer hva jeg har tenkt å si når jeg er sint. Glemmer noen ganger også ting som har blitt sagt. Hater noen ganger ting som er overkoselige, blir sur. Liker ikke kjerringer som forteller trivielle ting og ler høyt og falskt. Jeg ler sjelden høyt av noe. Er dømmende mot "perfekte" folk, blide, alfor pene, pent kledde, vellykkede mennesker, men viser det ikke. Jeg har bestandig også hatt problemer med å ta imot komplimenter.

Skrevet

Jeg tar til tårer når jeg får kritikk eller blir sint.

Skrevet

Blir fort usaklig og går tom for ord når jeg er sint. Derfor prøver jeg så godt jeg kan å unngå konflikter og intriger så jeg slipper å fremstå som et teit brødhue som ikke klarer å svare for seg :P

Skrevet

Blir fort usaklig og går tom for ord når jeg er sint. Derfor prøver jeg så godt jeg kan å unngå konflikter og intriger så jeg slipper å fremstå som et teit brødhue som ikke klarer å svare for seg :P

haha sånn er jeg også :gjeiper:

Skrevet

Jeg også.

Blir ufattelig usakelig når jeg blir sint, pluss kan da ta opp noe som skjedde for mange år siden.

Det som er bra da, er at jeg veldig sjeldent blir sint.

Skrevet

Jeg begynner også gjerne å gråte når jeg blir sint..

Ender med at jeg blir skikkelig konfliktsky i stedet, bare for å slippe å bli opprørt i andres nærvær.... :sjenert:

Og så har jeg en vanvittig sterk fobie for edderkopper og blir kjempesinna hvis noen bagatelliserer det :gjeiper:

Skrevet

Jeg tar for lett til tårene.

Jeg har en tendens til å la meg overkjøre, og sier ikke ofte nok i fra når noen er urimelige mot meg.

Jeg er verdensmester i å utsette ting til siste sekund.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar for lett til tårene.

Jeg har en tendens til å la meg overkjøre, og sier ikke ofte nok i fra når noen er urimelige mot meg.

Jeg er verdensmester i å utsette ting til siste sekund.

Jeg har det samme som deg og det syntes jeg var litt artig var slik jeg ville beskrevet meg selv. Kunne liksom ikke bare skrive uten og si det fordi da kunne du kanskje trodd at jeg hermet :skratte:

Forhåpentligvis er det jeg som er verdensmeter i og utsette ting da jeg virkelig er helt ufattelig håpløs begynner liksom og lese til eksamen dagen før og finner ut at jeg har feil bok. Så blir jeg selvsagt veldig sint på meg selv men gjør likevel noe lignede gang på gang. :rødme:

Skrevet

Hei

Har du noen reaksjonsmåter som du skjemmes over? Evt. et personlighetstrekk som du som person skammer deg over å ha? I så fall, hva består det i?

Jeg lar ting bygge seg veldig opp før jeg sier fra. Resultatet er at da kommer det en skikkelig utblåsning (som nok kan skremme og forarge noen)!

Skrevet

Mye av dette som skrives her er uskyldig. Ikke noen har noe mer ekstremt som tør kommentere?

Skrevet

Jeg gråter når jeg blir skikkelig sint. :sjenert:

Det er flaut, og jeg jeg skjemmes over det.

Jeg prøver hardt å holde følelsene under kontroll når jeg er ute i offentlighet.

jeg også!!

skikkelig irriterende, men jeg tror at det er slik at når jeg blir sint gjør jeg det om til noe trist.. jeg kan bli så sint at jeg føler jeg skal sprenge, og det over bare små baggateller :S

Gjest Rosemor
Skrevet

Mye av dette som skrives her er uskyldig. Ikke noen har noe mer ekstremt som tør kommentere?

Du kan jo starte, så får du se om flere følger opp etter hvert...

Har du noen mindre uskyldige reaksjonsmåter, eller personlighetstrekk som du skammer deg over å ha?

Gjest Marlo
Skrevet

Får panikkanfall for de dummeste ting :fnise:

Klarer ikke ta opp ting med leger, strømselskapet, nav, foreldre - ja alt. Klarer ikke klage på noe, eller ta opp saker som gjør at jeg må prate for meg. Altså, jeg kan sitte her hjemme og vite nøyaktig hva jeg skal si, hva jeg krever etc, men mister totalt huet når det virkelig gjelder og glemmer alt av hva jeg skal si og lar andre bare kjøre over meg. Forbanna irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...