Gå til innhold

På tide å produsere igjen! :-D


Aries86

Anbefalte innlegg

Vet ikke hva jeg skal si jeg, annet enn å ikke gi opp håpet enda. Du vet jo hvordan ting var med Cypress :jepp:

Sender deg mange :klemmer: og tenker på deg

Mange :klemmer: til deg Småkjekset! Så snill du er.

Jeg har ikke noe særlig håp inni meg akkurat nå... det murrer på i magen, som om noe skjer der inni, og blodet stopper ikke.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er alt håp ute her...

Siden jeg våknet i morges har jeg hatt ganske sterke menstruasjonslignende smerter i magen, og blodet bare renner, og det er massevis av klumper.. :cry3:

Så lenge fikk jeg være gravid altså...har det ikke særlig bra akkurat nå nei...har bare ligget ganske apatisk i senga siden jeg våknet, avbrutt av et par turer på do...

Jeg VET at jeg ikke er gravid lengre, så syns det er fælt å måtte vente til mandag for å liksom få det konstatert... Vil bare være ferdig med det, slutte å blø, komme igang med ny syklus og kanskje en ny prøverunde...hvis vi orker det så fort da...mannen har sine tvil.. :sad:

akkja, jeg er glad jeg har denne dagboka, det er mange tanker som må luftes...jeg har tenkt littegrann på å stenge den likevel, men så vet jeg med meg selv at jeg sikkert vil trenge en prøvedagbok når vi har komt oss gjennom dette...så jeg får holde ut frem til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist :tristbla:

Hvorfor må du vente helt til mandag? Kan du ikke komme til legen tidligere?

Forstår at du tenker på å stenge dagboken, men det er som du sier veldig greit å ha et sted å kunne lufte ut tanker og følelser en har i en slik periode.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for støtten jenter :klemmer:

Jeg føler meg allerede litt bedre idag. Jeg blør en god del enda, men jeg har ikke særlig vondt mer. Inni meg er det også litt bedre. Jeg har fortalt det mamma. Og til J.M. Jeg sa til J.M at vi nok skulle få en baby senere. Håper det stemmer da, at vi ikke må vente så alt for lenge før det klaffer for oss igjen.

Jeg vet jo at spontanabort skjer i 1 av 6 tilfeller (eller noe sånt,kanskje flere tilogmed), så jeg var nok ganske naiv til å tro at det ikke kunne skje meg.. Jeg burde vel også forstått det da jeg jeg hadde rosa utflod omtrent fra FØR jeg fant ut at jeg var gravid... egentlig tror jeg at dette fosteret var dømt fra begynnelsen.. :tristbla:

Men nå må jeg se fremover og bli ferdig med dette. Jeg gråt masse igår, og kjenner at sorgen er avtagende nå... men jeg kommer nok til å være ganske nærtagende i dagene (og ukene..) fremover...

Jeg håper virkelig jeg ikke må oppleve dette igjen. Har lest masse rundtom på ulike forum, og syns det er skummelt mange som opplever opptil 3 SA etterhverandre :hakeslepp: Og det er utrolig hvordan de reiser seg fra det og forsøker igjen og igjen!

Jeg håper det ikke er noe galt med meg, og at vårt neste forsøk resulterer i en sunn og frisk liten baby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt forståelig hvis du er lei deg etter noe slikt, og uansett hvor lenge du er det så er det naturlig, for alle opplever ting på forskjellige måter :)

Hvis det er noe du trenger å få utløp for så har du oss KG-jentene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama
:klem: De færreste har tre spontanaborter etter hverandre. Du får tenke at det var godt at du ikke var så langt på vei, når det likevel endte som det gjorde. Men det er en fattig trøst, uansett fælt å miste. Ikke opplevd det selv, men en søster og en venninne.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag!

Håper virkelig jeg slipper 3 SA etter hverandre ja... du har nok rett i at det skjer de færresete Alabama...det er jo en tendens til at det er verste historiene man finner ute på nettet óg...

Jeg føler meg enda litt bedre nå, og begynner så smått å tenke prøving igjen.. :sjenert: Jeg var liksom så fornøyd og glad med å være gravid (såklart), og vil bare ha det slik igjen, helst med en gang...

Jeg ser (og hører) at noen anbefaler at man venter til syklusen er igang igjen. altså til man har hatt en menstruasjon, mens andre sier at det er ingen medisinsk grunn til å vente, og at man faktisk kan bli lettere gravid rett etter en SA...

Uff, jeg vet ikke jeg... vil jo helst bli gravid igjen så fort som mulig, men samtidig er jeg redd for at noe galt skal skje igjen, og hvis jeg blir gravid uten å få TR igjen først, og det går galt, kommer jeg til å tro at det er derfor...

Vi får vel bare vente å se hva som skjer... først har jeg jo time hos legen på mandag, får høre hva han sier og... må vel dessuten sjekke om alt er ute og sånt..Jeg kvir meg ekstremt til ul igjen.... jeg vet jo akkurat hva som har skjedd, men fælt er det uansett...

Vil igjen si takk til alle som skriver i dagboka mi og gir meg støtte, det varmer veldig mye! er jo ikke så mange jeg kan snakke med dette om... mannen er liksom litt utenfor det hele...han er liksom litt sånn "det som skjedde, skjedde, nå ser vi framover" han forstår ikke (eller vil kanskje ikke forstå) at jeg må bearbeide først... Kanskje det er vanlig for menn....de føler det jo ikke på kroppen selv.

Ok, nå skal jeg slenge meg på sofaen og se en glad-film :)

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du takler dette flott, og skjønner at det gjerne ikke er så lett for mannen din. For han kjenner jo dette ikke på seg selv som du sier, så han tar det nok på en annen måte.

Gladfilm er altid bra :jepp: Hvilken film du skal se? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du takler dette flott, og skjønner at det gjerne ikke er så lett for mannen din. For han kjenner jo dette ikke på seg selv som du sier, så han tar det nok på en annen måte.

Gladfilm er altid bra :jepp: Hvilken film du skal se? :popcorn:

Ja gladfilm er bra! Men ble ikke akkurat gladfilm da, ble Twilight istedenfor..høhø...

Men siden jeg har god tid til å late meg, blir det sikkert en gladfilm senere idag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Twilight er en kjempe flott film også da :jepp:

Gleder meg kjempe mye til Eclipse som kommer neste uke :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( trist å høre! :(

vet at det ikke hjelper noe i det hele tatt.. men jeg har akkurat vært gjennom det samme selv, og vet hvordan du har det :(

det dessverre med flere enn en skulle tro, men man tenker jo at det bare er noe som skjer med andre..

Selv er jeg så utrolig glad for at jeg har pratet så mye med Mannen om det. Hjelper så utrolig godt å trøste hverandre.

Tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( trist å høre! :(

vet at det ikke hjelper noe i det hele tatt.. men jeg har akkurat vært gjennom det samme selv, og vet hvordan du har det :(

det dessverre med flere enn en skulle tro, men man tenker jo at det bare er noe som skjer med andre..

Selv er jeg så utrolig glad for at jeg har pratet så mye med Mannen om det. Hjelper så utrolig godt å trøste hverandre.

Tenker på deg! :klem:

Takk Mokkon83! :klemmer:

Jeg ser at vi har skrevet i hverandres dagbok omtrent samtidig!

Ja det er visst mange som går igjennom dette...men man legger vel ikke like godt merke til det dersom man aldri opplever det selv.

Jeg har hvertfall fått et ganske annet syn på graviditet etter dette, og kommer nok til å å være et nervevrak når jeg blir gravid igjen...hvis jeg blir gravid igjen, men det er det vel stor sjanse for. VIL ikke bli nerverak, men blir sikkert vanskelig å la være å bekymre seg... :sjenert:

Det er bra vi har god støtte i hverandre, alle vi her inne! Vet nesten ikke hva jeg skulle gjort uten KG akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alabama

Nå skulle jeg gitt deg en ny klem, men uttrykksikonene mine er borte!

Godt å høre at du er litt mindre trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg gitt deg en ny klem, men uttrykksikonene mine er borte!

Godt å høre at du er litt mindre trist!

Dobbeltpost...

Endret av Aries86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg gitt deg en ny klem, men uttrykksikonene mine er borte!

Godt å høre at du er litt mindre trist!

Gir en klem tilbake jeg! :klemmer:

Mindre trist nå ja. Ser frem til en fin helg, og ny prøving om ikke så lenge! Er litt merkelig å skulle bli symptomjeger igjen så fort...ehhh... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dobbeltpost sist gang ja...

Anyhow, jeg var til legen igår. Alt så fint ut,kroppen hadde ordnet opp fint på egenhånd, så det var bare til å begynne å prøve igjen hvis vi ønsket det! Og det gjør vi såklart! :lur:

Jeg har lest et sted at eggløsning finner sted ca 18 dager etter SA....kan det stemme mon tro? jeg tror ikke vi klarer å vente med ny prøving til etter at TR er komt igjen...selv om det kanskje hadde vært det lureste...

men jeg tenker at om det skjer nå, så er det meningen, og hvis det ikke skjer på et par PP, så er det meningen at vi skal vente litt med å bli gravide på nytt...

Vi får se fremover! Jeg er iallefall spent på hvor lang tid vi kommer til å bruke!

Og håper og ønsker at vi får beholde denne gangen...

Ha en fin uke alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...