Gå til innhold

På tide å produsere igjen! :-D


Aries86

Anbefalte innlegg

:velkommen: Mokkon83!

Jeg har IKM til helgen...men det er veldig usikkert, jeg sluttet nettopp på pillene...

Men ifølge kalkulatoren på barnimagen skal IKM komme den 25...

De siste dagene har jeg hatt et håp om å være gravid, men akkurat som deg føler jeg meg nå som jeg pleier å føle meg før mensen... drømte i natt at jeg blødde, og våknet opp med ekle menssmerter i magen :sur: Det MÅ jo ikke bety at alt er tapt, men det føles litt sånn da...

Vi får se hva som skjer de nærmeste dagene!

jeg føler veldig med deg! og vet hvordan du har det.. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg føler veldig med deg! og vet hvordan du har det.. :kose:

Takk mokkon83! :klem:

Det er fint at vi prøvere har hverandre! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom for å ønske deg masse lykke til med prøvingen.

:klem1:

Hei Archee! :vinke:

Takk for at du titter innom! Ser at du er blitt prøver du óg, så da tar jeg en tur innom dagboka di og hilser på! :) Og lykke til til deg og !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj og æsj for mensmurringer! :kjefte:

De siste tre dagene har jeg våknet opp med menssmerter....det rare er at de forsvinner med en gang jeg står opp! :vetikke:

Imorgen er :heks: ventet, og jeg har ikke store håpet om at den uteblir... menmen, i bunn og grunn er det kanskje for det beste, for hvis jeg skal være helt ærlig er det egentlig best hvis jeg blir gravid i løpet av sommeren...mest av økonomsike grunner..

Men følelsene mine bryr seg døyt om det økonomiske da :fnise: De sier BABY!!! NÅ!!!

Er glad for at det er helg nå! Og det skal visst bli fint vær og greier! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!! :)

mensmurringer betyr jo ikke nødvendigvis at det er tanta som kommer :wink:

jeg hadde menssmerter/murringer ei hel uke før ikm.. ikm var på torsdag 22 april, og testet positivt lørdag 24 april. (en negativ torsdag morgen)

så det kan jo faktisk være festesmerter som jeg har! :)

sender masse babystøv over! :strix:

deilig med søndag!!! tar en liten pause i strykinga av de nyvaskede sommergardinene :) o herlige tid vi går i møte med nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for kjekke ord og alt babystøvet Mokkon83! :)

Har lyst å tenke at det er festesmerter, men da blir jeg liksom dobbelt så skuffet når TR eventuelt dukker opp... det er vel sikkert likt for alle som prøver...heh..

Ja det er kjempedeilig nå når det begynner å bli varmere ute! Og alt det grrønne som dukker opp! Eeelsker våren! :rødme: Idag har jeg og J.M vært ute og syklet (eller hun syklet og jeg småsprang heseblest ved siden av... :fnise: ) det var veldig kos! Hun bruker fortsatt støttehjul, for hun er en liten pyse og har ikke lære seg å sykle uten enda...hehe, søte pysa mi :rødme: Satser på at hun får dreisen på det i løpet av sommeren!

Nå skal vi bare slappe av i sofaen og glo TV, lurer på om Merlin går ikveld? Det kan vi liksom se på begge to, selv om det er litt skummelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er festesmerter du kjenner :-) Det hadde jo vært helt fantastisk, full klaff på første forsøk hadde vært noe.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk for oppmuntringene Iril, Archee og Beeaatee! :) Dere er så snille! Og ikke minst positive! hihi

Det er jo artig å høre at festesmerter kjennes likt ut som menssmerter da... :sjenert:

Ingen TR enda, men så er jeg kun en dag på overtid (HVIS jeg har lik syklus som de jeg hadde før p-pille bruk). Våknet med menssmerter i dag tidlig og...jeg tenker at POKKER kan ikke bare mensen komme da isteden for å pine meg sånn?? hehe..

Om ikke TR dukker opp i løpet av uken, si torsdag-fredag, tenker jeg at jeg tester... Forresten, tusen takk for babystøvet Archee!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, tusen takk for babystøvet Archee!! :klem:

Bare hyggelig Aries86.

Bare si fra om du trenger påfyll :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo på første syklus etter p-pilleslutt nå, og skulle egentlig hatt TR forrige fredag, så jeg er vel rundt 10 dager på overtid, men får bare negative tester :-S Denne tanta er ikke mye å bli klok på, håper det går litt bedre for deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ingen TR...

Fortsatt menssmerter om morgenen, og litt avogtil ellers.

Ingen andre symptom på hverken det ene eller det andre...

Nei tanta er ikke helt god hun! haha! :fnise:

Er ellers vant med at TR dukker opp et par dager for sent, så det at jeg er to dager på overtid betyr nok ingenting... men den som lever får se! :jepp:

hej hej!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker ikke tanter som lever sitt eget liv. Vi liker tanter som kommer når de skal og går når de skal. Og nå liker vi allerbest tanter som ikke kommer i heletatt :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hepp hepp, der kom TR! Så det var hverken festesmerter eller eggløsning jeg kjente, men derimot gode gamle menssmerter.. :-p

Jeg er skuffet og letta på samme tid nå... skuffa fordi det hadde vært så gøy med klaff på første forsøk, og fordi jeg er veldig klar for å bli gravid...Letta fordi det passer litt dårlig økonomisk akkurat nå, og prøvingen denne måneden var kanskje liiiiitt lite gjennomtenkt...our bad!! Det passer aller best om jeg blir gravid i løpet av sommeren (Juni eller Juli), så jeg håper at vi får det til før høsten kommer! Ikke noen krise om jeg skulle bli gravid i pp2, men vi kommer nok ikke til å prøve LIKE hardt som i pp1...hihi...

men jeg er fortsatt prøver altså!!! Ingen tvil om det!

Vi får se når babyen bestemmer seg for å komme!! :)

Lykke til til dere andre som prøver! Måtte det klaffe for dere akkurat når dere ønsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun er ganske idiotisk...good for nothing... hehe

Men shit au, mai er en fin måned å bli gravid i! Og det samme er juni og juli! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...