Gå til innhold

På tide å produsere igjen! :-D


Aries86

Anbefalte innlegg

Kjære dagbok :lur: ,

imorgen tar jeg min siste p-pille, og så er det ut i det ukjente! :-)

Det blir spennende å se om vi klarer det på første forsøk... Det er hvertfall lov å håpe!

Vi har et stort ønske om å få en gutt denne gangen, og har allerede funnet mange fine guttenavn.. En jente er såklart mer enn velkommen hvis det skulle bli slik :)

Det er 7 år siden sist jeg var gravid, så dette blir kjempespennende!

Følg med den som vil! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok, da var siste p-pille inntatt! Resten av pakken blir gjemt i skapet til eventuell senere bruk...

Ifølge barnimagen sin eggløsningskalkulator (som mest sannsynlig ikke stemmer litt engang, siden syklusen min garantert er helt i ulage etter p-pillene...men anyway!) har jeg eggløsning den 8 april... og 5-10 april er min mest fruktbare periode... Jeg tror jeg skal safe og ha sex hver dag fra og med nå til neste mens jeg! :fnise:

See you later dear diary!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til! :)

Det anbefalte er vel å ha sex annenhver dag, er noe med at mannen må få tid til å produsere nye sædceller, og det tar visst litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Iril! :)

Hmm, annenhver dag altså? Det er kanskje like greit det..hehe!

Da sier vi det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det gynekologen sa til oss var det anbefalte til alle, men at om man ikke har noen problemer med sædkvalitet eller volum, hadde det nok ikke så mye å si. Men altså ingen vits å "tvinge" seg til å ha sex hver dag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dear diary!

Idag begynte jeg å blø... har hatt et par måneders pause fra blødninger, så er ekstra ubehagelig... Det blir fint å få det overstått! Gleder meg masse masse MASSE til å begynne å prøve! :jepp:

Inatt drømte jeg at mannen min ville gå fra meg...helt forferdelig!!!!! Jeg var så utrolig glad når jeg våknet opp og forstod at det bare hadde vært en drøm!! Så livaktig var den....uff...

Anyway, idag skal jeg bare lese hjemme og kose meg i det dårlige været.

Ha en fin dag alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Så artig med helt nye prøverdagbøker, da får man liksom være med heeelt fra starten :)

Bare litt nysgjerrig, er du født i 86? (Tenker på nicket ditt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Seraphina! :vinke:

Ja jeg tenkte det ville være gøy å lage dagbok! Sikkert utrolig gøy å lese igjennom senere, når man forhåpentligvis sitter der med en liten bebis! :rødme: Eller når man er blitt gravid!

Jeg er født i -86 ja...hehe, hvorfor spør du?

Skal titte innom dagboka di nå! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :fnise:

Men det er det altså! 7 år siden sist! Begynner å bli noen år ja! :ler:

Det er én av grunnene til at vi har valgt å begynne å prøve nå, det begynner liksom å "haste" litt med å få en til...ellers blir det en enorm aldersforkjell mellom de to!

Sist gang prøvde vi ikke, så det er egentlig ganske rart å "planlegge" sånn som dette her..

Husker nesten ikke hvordan det var å være :gravid: engang! Det jeg husker er kvalmen :spy: ....buærk, håper jeg slipper det denne gangen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant nettopp ut at jeg er to innlegg fra å bli "nybegynner" !! Jippi! :hoppe: Føler at dette er ganske stort...hehe!

I dag skal M.J til besteforeldrene, så da er det barnefri denne helgen! :) (haha, jeg smiler, men egentlig savner jeg gullet mitt etter ca. en time eller mindre... :fnise: )

I helga skal vi kjøpe oss ny seng, og det gleder jeg meg utroooolig mye til, for den senga vi har nå har jaggu sett bedre dager... Ny seng og ny madrass! Ah! :danser: Det blir rett og slett himmelsk! Ny seng, nye muligheter...hoho!

Igår kveld fant jeg ut at jeg må begynne et sunnere liv...mest på grunn av at jeg er megaredd for kviser nå som jeg har sluttet på p-pillene...så nå blir det minst mulig sukker og absolutt NULL sjokolade og ting med fløte/mye smør i! De matvarene er drepen for huden min.... Så skal jeg gå til innkjøp av jojobaolje, hører at det skal være så bra for huden, men kanskje ikke nødvendigvis for kviser da...

Ok, på tide å starte dagen! Hei og hopp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny seng er herlig! Husker da vi gikk fra 120-seng til 180-seng, føltes som om vi hadde et hav av plass.. Nå er vi tilbake i 160-seng fordi vi sover på gjesterommet en periode, det føles lite og intimt. :fnise:

Lykke til med sengekjøpet, og god helg! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det skal bli digg med ny seng! Vi har ikke plass til mer enn 160 på vårt rom da, men vi liker det heldigvis intimt! :ler: Blir litt trangt når vi avogtil får nattlig besøk av veslegullet men...

Større seng får komme når vi flytter engang! :jepp:

God helg til deg óg Iril! :helen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Så skal jeg gå til innkjøp av jojobaolje, hører at det skal være så bra for huden, men kanskje ikke nødvendigvis for kviser da...

Jeg bruker jojobaolje i ansiktet hver dag. Man får ikke kviser av det. Har aldri vært mye plaget av kviser heller, bare litt i forbindelse med mensen, men nå har jeg mensen og ingen kviser!!

Man må ta på lite olje, veldig lett å smøre ut og trekker fort inn. Fåes veldig billig på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dagbok!

Nå er det ferie! Jippi, deilig å sove lenge hver dag! Jeg skal ingenting i påsken, bare kose meg hos foreldrene mine sammmen med veslegullet og mannen min.

I natt drømte jeg at vi fikk en datter..hihi, det var veldig koselig! Hun var blond, i motsetning til vårt andre barn, så det var ganske artig! Kanskje jeg er sanndrømt? :gjeiper:

I dag skal jeg spille lotto, og håper på førstepremien.. ahhaha!! :fnise: 110 millioner er ikke å forakte nei!! Jeg tror egentlig jeg hadde fått sjokk hadde jeg vunnet så mye penger!

Har ikke fått kjøpt jojobaolje enda (takk for innspillet Alabama, nå fikk jeg bare enda mer lyst til å prøve! :) )...og siden jeg sitter i gokk akkurat nå, så blir det vel ikke kjøpt før etter påske.. Og "sunnhetskuren" min går så som så... prøver så godt jeg kan, men påsken er full av fristelser! hehe

Anyhow, til helga begynner vi med prøving 100%! Jeg burde kanskje begynt med folat nå? Får ta å kjøpe etter helga...

Ha en super påske alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...