Gå til innhold

På tide å produsere igjen! :-D


Aries86

Anbefalte innlegg

kjedelig tante da.. :(

men passer på en måte bra da ettersom du ønsker at det skal skje senere!

og om du håper det skal skje til sommeren så stresser du nok mindre nå :) og da kan det jaggu meg hende det skjer!

passer visst aldri har jeg hørt :):lol:

god helg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjedelig tante da.. :(

men passer på en måte bra da ettersom du ønsker at det skal skje senere!

og om du håper det skal skje til sommeren så stresser du nok mindre nå :) og da kan det jaggu meg hende det skjer!

passer visst aldri har jeg hørt :):lol:

god helg!!! :)

Ja det var kjedelig med tanta, men nå har hun reist igjen! :ler: Hipp hurra for det!!

Ellers så tenker jeg lite på prøving akkurat nå...tenker mer på de eksamenene jeg snart skal ha :tristbla: ... Så jeg kommer ikke til å stresse med å bli gravid denne mnd, for det blir litt for mye føler jeg... må konsentrere meg om å lese!! Men vi får se hva som skjer, for det kommer jo til å bli en del ubeskyttet lovemakin' uansett :lur: hehe

Og nei, det passer jammen aldri å få barn... ikke helt bra det der!

Ok, jeg må tilbake til bøkene...ha en flott dag alle prøvere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du klarer å holde motivasjonen på lesinga! :)

lettere sagt enn gjort! utrolig hvor mye annet en får gjort i eksamenstida.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:humpe: er jo en veldig grei avkobling fra bøker og eksamenslesing da :sjenert:

Så sant, så sant! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du klarer å holde motivasjonen på lesinga! :)

lettere sagt enn gjort! utrolig hvor mye annet en får gjort i eksamenstida.. :lol:

Uff det har du helt rett i...finner på så mye annet rart som jeg liksom MÅ gjøre før jeg kan sette meg ned for å lese... husarbeid er jo en klassiker..og KG..hehe...

But I keep trying! Det får gå som det går! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hepp, hepp, i'm back! :briller:

Egentlig ikke noe spennende å fortelle her...er komt langt forbi EL, og siden jeg ikke hadde så mye :humpe: akkurat de dagene så har jeg ikke så stort håp om at noe har skjedd denne måneden... eksamensstresset har ødelagt for det som kunne vært mange gode kosestunder! :glare: jaja, man vet jo aldri da, kanskje en liten snik har funnet veien og klaffet med et egg likevel! Det har skjedd rarere ting!

Nå skal jeg nyte et par fridager før jeg begynner å jobbe for sommeren...det blir deilig!

IKM er den 25, altså i neste uke...vi får se hva som skjer!!

Vi ses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Welcome back Aries86!

:popcorn:

Takk Archee! :)

Hmmm, hadde veeeeeldig VELDIG lyst på sennep nett nå isted! Ellers pleier det ikke akkurat å være en favoritt... :vetikke: kan det bety noe tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager igjen til ikm! :)

merket noen symptomer?

Hei Mokkon83! :)

Ingen symptomer nei! Sist periode hadde jeg jo megasymptomer (men det var visst på at mensen skulle dukke opp det da...) men i denne perioden kjenner jeg fint lite. Imorgen er IKM, så jeg skriver hvis noe skulle dukke opp :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:popcorn:

I dag er det IKM, sett noe til TR?

Teste i morgen om TR fortsatt ikke har dukket opp? :)

:popcorn:

Innom for å melde meg som snikleser :vinke:

:popcorn:

Så gøy når dere følger med her! :jepp:

Ingen TR enda iallefall! men kommer nok ikke til å teste (enda), den var to dager for sen sist mnd så... den kommer vel "dinglende" :gjeiper: i løpet av uken...

Jeg tror jeg setter fristen til lørdag, og hvis ingenting har skjedd til da så blir det testing! Men som sagt har jeg ikke store håpet...grunnet laber "aktivitet" rundt EL...hehe.. Og dessuten har jeg fått kvise på haka, et typisk tegn på at mensen er rett rundt hjørnet...

Jeg skriver med en gang det skjer noe jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dessuten har jeg fått kvise på haka, et typisk tegn på at mensen er rett rundt hjørnet...

Å nei! En kvise... :dåne:

:fnise:

Det blir nå artig og se om det endelig skjer noe da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er flink som lar være å teste! :)

Skal følge med her i helga!! :popcorn:

Hehe, flink og flink, sannheten er vel at jeg ikke har en krone ekstra til å bruke på ting som graviditetstester... :fnise: men nå har jeg begynt å jobbe (thank god!) så vi får se om jeg er like "flink" neste pp!

Ingen tante her enda, men er kun to dager på overtid da...eller kanskje jeg rett og slett har lengre syklus enn jeg først trodde...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her venter og venter jeg på at :kosteskaft: skal komme, men gjør hun det?? NEI! Det burde jo være supert det, men kroppen min signaliserer hele tiden at mensen er på vei... :angry: Imorgen er det én uke siden IKM... aaaarg, hater når kroppen skal toske seg sånn!!!

Liste over tegn på at mensen er på vei:

- murringer i magen, spesielt om morningen.

- ømme bryster.

- kviser...

Hmmmmmmmmmmm..... når syklusene kødder seg sånn så har jeg jo null peil på når EL er... :tristbla:

Anyway, idag skinner solen og jeg har fri, så jeg skal prøve å ignorere murringer og sånt, og kose meg istedet! God plan! :briller:

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta nå en test da!!! Jeg hadde akkurat samme følelsene som deg! bare å kikke i boka mi :)

følte at tr var rett rundt hjørnet! kviser.. ømme brystvorter...

TA EN TEST! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...