Gå til innhold

På tide å produsere igjen! :-D


Aries86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta nå en test da!!! Jeg hadde akkurat samme følelsene som deg! bare å kikke i boka mi :)

følte at tr var rett rundt hjørnet! kviser.. ømme brystvorter...

TA EN TEST! :)

Sier meg enig! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at testepresset øker her ja! :gjeiper:

Uansett for sent for idag...

Jeg sitter her med murringer i magen, og kan fortsatt ikke tro at det er noe annet enn mensen som er i anmarsj...jeg har opplevd flere ganger at den kommer over en uke for sent, det er vel derfor jeg er så negativ til å teste...

Det hadde vært greit å vite hvor jeg står da... :sjenert:

Kanskje det blir testing imorgen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Nei, det er ikke for seint!! Ikke når det er så langt over IKM, da kan man teste når som helst på dagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke for seint!! Ikke når det er så langt over IKM, da kan man teste når som helst på dagen!!

Men jeg har ingen test... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp til apoteket... NÅ! :fnise:

Nå er vi jo alle så spente at du blir nødt til å foreta deg en test, helst fortest mulig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test.. :sur:

Nå er jeg bare oppgitt her...

Ingen TR i sikte heller...men murringene er der fortsatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test.. :sur:

Nå er jeg bare oppgitt her...

Ingen TR i sikte heller...men murringene er der fortsatt..

så kjedelig da :( jeg ville ventet to-tre dager og tatt en ny test dersom tr ikke kommer. kan være at hcg ikke er målbar enda. brukte du clear blue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjedelig da :( jeg ville ventet to-tre dager og tatt en ny test dersom tr ikke kommer. kan være at hcg ikke er målbar enda. brukte du clear blue?

Ja det var kjedelig! :tristbla:

Jeg tok ikke clear blue, tok en annen som de solgte på apoteket, men husker ikke navnet..det var en rosa pakning..

TR har enda ikke kommet, murringene og vondtene i magen er her ennå..

Jeg har tenkt meg på fest på lørdag, så hvis ingenting dukker opp innen da må jeg vel teste en gang til...tør ikke drikke når jeg ikke vet helt sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AAAaarg, fortsatt ingen TR!! :kjefte:

Fortsatt murringer, føler at jeg følger med på mageregionen konstant nå...ganske plagsomt egentlig...Nå har jeg liksom kjent at mensen skal komme i ca. to uker... hva skjer'a? :klø:

Jeg skal ikke ut på lørdag likevel, så jeg gir meg selv en frist til mandag med å teste igjen...hvis jeg klarer å vente så lenge...

Kanskje jeg produserer hcg sent som Mokkon83 sa? Jeg kan ikke sammenligne med sist gang jeg var gravid...for jeg husker ikke når jeg fant det ut...og jeg tok heller ingen graviditetstest, fikk vite det på legekontoret. Husker det første jeg sa var "steike!"...hahahaha! :skratte:

Men solen skinner og livet er i bunn og grunn bra! Så ha en fin helg alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg produserer hcg sent som Mokkon83 sa? Jeg kan ikke sammenligne med sist gang jeg var gravid...for jeg husker ikke når jeg fant det ut...og jeg tok heller ingen graviditetstest, fikk vite det på legekontoret. Husker det første jeg sa var "steike!"...hahahaha! :skratte:

Men solen skinner og livet er i bunn og grunn bra! Så ha en fin helg alle sammen! :klemmer:

Jeg fikk også vite det på legekontoret. Dengang var jeg 19 år, og allerede 3 mnd'r på vei... Hadde med meg ei venninne. Da legen sa at testen var positiv husker jeg at jeg tenkte: "Og det vil si...?". Men skjønte fort at svaret var :jepp: da jeg så ansiktsuttrykket til denne venninna :fnise:

God helg til deg også! :klem:

Endret av Archee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AAAAAArg! Hadde nettopp skrevet masse, så trykte jeg på feil knapp og alt forsvant!!!! :kjefte:

Uansett, har hatt en flott helg, bare latet oss på terassen hele tiden :) Deilig med sommer!

Tenker dere andre har hatt en flott helg óg! :jepp:

Ingen TR enda... imorgen er jeg 2 uker for sen... litt masse syns jeg, så må vel få fingeren ut å teste idag eller en av de nærmeste dagene... men blir liksom så utrolig kjipt hvis den testen også er negativ!! :sukk: Samtidig er det like kjipt å ikke vite hva som skjer....akkja, det skal ikke være lett...

Jeg må vel en tur på apoteket idag...

I'll keep you posted! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! 2 uker over tida!

Krysser fingrene for at det er en spire inni der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...