Gå til innhold

På tide å produsere igjen! :-D

Aries86

Anbefalte innlegg

Hoho, det er bare meg!

Påsken er nesten ferdig, jeg liker det ikke..

Vi har hatt et par misforståelser hos oss de siste dagene, og det har nesten vært slik at jeg har hatt lyst til å utsette (eller droppe) hele prøvingen... Men det ser ut til at alt er i orden nå, så vi fortsetter som planlagt! :rødme:

Jeg håper og tror at jeg har eggløsning denne uken som kommer, så nå skal vi stå på som bare det! :sengekos:

Ha en fin siste fridag i morgen alle i hop!

Ciao!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå nærmer det seg EL ja! :jepp:

Hos oss er det :sengekos: hver dag nå, jeg vet at det skal holde med annen hver dag, men tenker at det kan vel ikke skade heller å prøve oftere...?

Jeg er ikke helt sikker på når jeg har EL heller egentlig, siden jeg nettopp har sluttet på pillen... så derfor helgraderer vi.. :sjenert:

Jeg er redd for å måtte slite for å bli gravid denne gangen... det har jo gått 7 år siden sist, og på disse 7 årene har jeg bare gått på pillen i 2 år tilsammen, og likevel aldri blitt gravid... Vi har jo vært "forsiktige" og aldri PRØVD, men likevel... Men uff, må ikke begynne å stresse allerede nå! *Klaps på begge kinn!* Må tenke positivt! :)

Har kuttet koffeininntaket betraktelig den siste uka, nå drikker jeg bare en kopp kaffe om dagen, som oftest cappuchino eller caffe latte. Og kanskje en te om kvelden.. Og brus er fyyyy! (selv om jeg avogtil får cravings....)

Folsyre har jeg ikke begynt med enda....men jeg begynte ikke med folsyre før etter ca 5 uker uti svangerskapet sist gang, og ungen ble da normal likevel! :ler: Men må vel få ræva i gir å kjøpe det snart...

Ellers så tenker vi mye på navn allerede :fnise: :fnise: Syns det er så koselig! Vi har funnet et guttenavn vi begge liker godt, men jentenavn er det verre med... Det er mange som er fine, men ingen som sier Pang! liksom...

Ok, nå må jeg vel begynne på dagen min... Ha en fin dag alle prøvere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk akk akk, dagene går så sakte!

På lørdag, som visstnok skulle være dagen jeg hadde eggløsning (merket ingenting til det, så er mulig at det ikke var dagen i det hele tatt) så ble det såklart til at det ikke ble noe hopping i høyet... ALLE andre dager har vi gjort det, men ikke den..heheh...ganske dustete når jeg tenker meg om. Men jeg har litt på følelsen at eggløsningen ikke er komt enda, så vi får se da...

Jeg er så spent på om vi får det til å klaffe på første forsøk! Vi har iallefall lagt oss i selen denne mnd! Mildt sagt! hihi!

Ellers går det i det samme gamle. Synes alle rundt meg blir gravide eller får barn, det er en ekstrem baby-bølge akkurat nå!! Og vi vil så gjerne hive oss på den bølgen!!!

Igår morges var jeg kvalm, men det er jeg avogtil uten noen opplagt grunn, så det har vel ingenting å si...selv om jeg har lest at noen blir kvalme rundt eggløsning (og noen blir det et par dager etter befruktning...hehe, *ønsketenking*). Time will show!

Vil ellers gratulere alle de som nettopp har funnet ut at de er gravide! Heldiggrisene! Jeg satser på å joine dere snart!

Løvv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

Jeg skulle også hatt eggløsning på lørdag, men tempen viste at jeg hadde det forrige mandag! Jeg har vanligvis sykluser på 28 dager.

Så den kan ha kommer før hos deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var jo et litt stort sprik det!

Kjipt å ikke vite syns jeg..men siden dette er min første prøveperiode orker jeg ikke begynne med testing og temping og alt det der..heh...det får komme når jeg begynner å bli skikkelig desperat, sikkert allerede neste PP dersom det ikke klaffer denne her... hehe!

Når er det du har IKM Alabama? Blir spennende å se om vi har fått det til!!!

(btw, får ikke til å bruke uttrykksikonenene....kriiise!! er det bare meg eller?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

IKM skulle vært neste lørdag (en og en halv uke), men venter den på mandag, så kan snart begynne å teste! :jepp:

Aner ikke hva som gjorde at den plutselig kom så tidlig..

Ligger ikke den smileyen øverst i verktøyboksen, der du velger skrift, strl. og sånt? Hvis du trykker på den så dukker hele remsa opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, den ligger der, men jeg trykker forgjeves...har aldri skjedd før! merkelig at det kun skjer på min da! Går ikke an å trykke på noe annet enn "andre stiler"... hmmm....

Heldig du som snart kan begynne å teste! og finne ut hvor landet ligger! Hvis min syklus er som vanlig har jeg IKM ca 25 april...men jeg har på følelsen at ting er litt i ugjenge, så vi får se når den dukker opp (eller forhåpentligvis uteblir..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp!

Nå begynner det å nærme seg IKM med stormskritt...nesten ihvertfall... jeg har bare lyst til å hoppe over helgen og neste uke, og komme til neste helg igjen for å se hva som skjer! Ifra igår kveld har jeg hatt ømme brystvorter, og det har jeg avogtil når mensen nærmer seg...så kanskje den kommer før jeg tror...eller kanskje det er et graviditetssymptom!!(her skulle jeg hatt et hoppende glad ikon, men den dritten virker fortsatt ikke...hmmmf..)Er alltids lov å håpe! Jeg har dessuten nesten konstante murringer i området mellom magen og V'en... Uff, høres egentlig ut som om den forhatte aunt red er på vei det... men la meg ta feil!!!

Ellers er der intet nytt! Jeg kjeder livet av meg om dagene siden jeg må lese til eksamen i et grusomt vanskelig og uforståelig og ufattelig kjedelig fag... hehe, jeg er jammen mrs. positiv idag! Menmen, boken kaller...

Ha en goood dag alle prøvere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Mine uttrykksikoner virker heller ikke nå!

Kan du ikke ta med deg pensum ut? Da blir det litt hyggeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm, det er noe mystisk som skjer med uttrykksikonene ja...mystifistisk... :fnise: Oi, der virket de jammen igjen! :jepp:

Det er vel og bra å lese pensum i sola, men i regn funker det heller dårlig...heheh...

Og ekstra dårlig i askeregn vil jeg tro! :ler:

Jeg har hatt småvondt i magen i hele dag, kjenner det ekstra godt når jeg er oppe og går...det minner ikke om menssmerter egentlig, det minner om stikking eller noe...håper ikke det er noe galt der nede :sukk: Jeg kjenner det nå når jeg sitter og skriver også...satser på at det går over til i morgen!

Mannen min har kjøpt seg diabolo idag og står og svinger rundt på stuegulvet...hahaha, det ser ganske komisk ut! Han er veldig flink da.. jeg har ikke prøvd enda... hvem vet, kanskje jeg er et naturtalent! :ler:

Ha en fin fredagskveld Alabama! Og andre prøvere der ute! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var en ny uke i gang!

Kroppen min oppfører seg litt rart om dagen... og jeg vet jo ikke om det er mensen som er i anmarsj, eller om det er graviditet (håpe håpe håpe!) som gjør det..

Her er det som skjer:

- rare murringer/stikkinger i magen.Avogtil smerte.

- kvalmebyer på ca 10 sek som kommer avogtil.

- veldig sensitive brystvorter.Det gjør vondt når de er borti BH'en, så nå går jeg uten...

- hard mage...

Av disse er det de sensitive brystvortene som gir meg mest håp, for igår sa mannen min at jeg pleide å klage over det samme sist gang jeg var gravid! Det kan ikke jeg huske, men jeg ble veldig glad når han sa det!

Egentlig vil jeg bare få det overstått dette her, hehe, for jeg blir så alt for opphengt i temaet "prøving". Og vi er bare i første PP! Hvis jeg ikke blir gravid dette året kommer jeg jo til å bli fullstendig koko!! Uffa...

Jeg krysser fingrene for at mensen ikke dukker opp til helgen! Hvis den ikke har kommet før neste mandag, da tester jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med prøvingen ;-)Tror det er lett å bli gæren av det, så tror man skal prøve å ta det litt med ro i starten. Registrerte meg på et annet forum, men ble skremt fordi de går så vitenskapelig til verks, med både temping og studering av sekret og gud vet hva... Håper det blir noen PP'er før jeg kommer dit ;-) Man må jo nyte litt også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei beeaatee, takk for at du tittet innom! :vinke:

Tror det er lett å bli litt koko av å vere prøver ja! Jeg kjenner også at jeg ikke orker å begynne med temping og testing osv enda..har liksom bare vært prøver i et par uker...det får eventuelt komme senere! Men håper jo at jeg slipper det da! Som du sier så får vi heller prøve å nyte det nå mens vi kan! hehe...

Vi har egentlig :humpe: nesten hver dag denne perioden, siden jeg ikke har peil på når jeg har eggløsning...men hvis det ikke klaffer denne PP, så blir det nok redusert til annen hver dag neste periode...det kan faktisk bli for mye av det gode! vi er jo helt utslitt om dagene! :tongue:

ok, får vel gå tilbake til bøkene... liker ikke å tvangslese!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn!! nå har jeg lest hele boka di :)

når er ikm hos deg da? når kan du teste? spennende :)

jeg har ikm til torsdag, men har dessverre de samme følelsene som jeg har før TR skal ankomme...

Spent på hva som skjer hos deg iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Mokkon83!

Jeg har IKM til helgen...men det er veldig usikkert, jeg sluttet nettopp på pillene...

Men ifølge kalkulatoren på barnimagen skal IKM komme den 25...

De siste dagene har jeg hatt et håp om å være gravid, men akkurat som deg føler jeg meg nå som jeg pleier å føle meg før mensen... drømte i natt at jeg blødde, og våknet opp med ekle menssmerter i magen :sur: Det MÅ jo ikke bety at alt er tapt, men det føles litt sånn da...

Vi får se hva som skjer de nærmeste dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...