Daria Skrevet 25. juli 2018 Forfatter #19321 Skrevet 25. juli 2018 2 timer siden, Sauen Shaun skrev: Ja, det der var fullstendig uventet, og trist for oss som elsker RBK. Jeg skjønner ikke hva styret tenker på. Og jeg håper styreleder må ta sin hatt og gå... Jeg skjønner fortsatt ikke hva som skjedde der, og tenker at det må ligge noe mer bak enn det som har blitt sagt. Man sparker ikke en populær og suksessfull trener på dagen, midt i sesongen, midt i en CL-kvalik, mot spillergruppas ønsker, uten å ha en permanent erstatter klar, fordi man ønsker utvikling. Det er en vurdering og en avgjørelse man tar etter sesongslutt. Formen svinger litt, jeg mistenker at varmen skal ha en del av skylda (det vil ikke være første gang) og ser fram til regnværet som er varslet i helga. Men så lenge jeg ikke kaster opp klager jeg ikke...
Daria Skrevet 25. juli 2018 Forfatter #19322 Skrevet 25. juli 2018 Dagens tilskudd til kulturkjerring-imaget: Medlemskap i Nasjonalmuseets venner. Mest fordi det gir gratis inngang, og da blir terskelen for å stikke innom så mye lavere. Det er hvertfall planen...
Daria Skrevet 25. juli 2018 Forfatter #19323 Skrevet 25. juli 2018 Selvfølgelig - i prime time på amerikansk kabel blir fuck you til screw you...
Daria Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #19324 Skrevet 26. juli 2018 Klagevarsel: Jeg er så lei av varmen!! Den neste som sier noe om hvor fantastisk sommeren har vært (si det til bønder og brannvesen), eller sier at vi kan jo ikke klage over varmen, vinteren kommer fort nok (Gode Gud, som jeg gleder meg!) står i fare for å bli påført plutselig fysisk skade. Jeg blir uvel av varmen, orker ikke å gjøre noe hverken nyttig eller unyttig, og feriedagene går til å sitte ute i skyggen eller inne på sofaen - det er omtrent like varm begge steder. Balkongen er ikke levelig før i 19-tiden - akkurat nå står termometeret der på 42 grader. Må jeg velge tar jeg heller 16 grader og regn enn 30 grader og stekende sol...
Daria Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #19325 Skrevet 26. juli 2018 På 24.7.2018 den 13.33, Daria skrev: Og apropos lesing av bøker 24.07: Åtte lest, ti kjøpt. Leste ut The Strawberry Girl i går - god idé, ikke helt vellykket gjennomføring. Er også i gang med vårens mest omtalte norske roman - Tante Ulrikkes vei. Det krever litt konsentrasjon å lese kebab-norsk, men jeg tror ikke jeg sliter like mye som mamma sa hun hadde gjort. Det eneste som faktisk frister å gjøre i denne varmen er jo å sitte i skyggen og lese... 26.07: Ti lest, ti kjøpt. Ble ferdig med SATC-boka i går, og er 4 episoder inne i sesong to. Dagens fullførte er en essaysamling hvor forfattere skriver om museum de har besøkt - jeg blir både konkret reiselysten og mer generelt museumslysten av sånt...
Skravla Skrevet 26. juli 2018 #19326 Skrevet 26. juli 2018 Full forståelse herfra ang. varmen. Jeg vil i tillegg tilføye at 32 grader inne nr jeg kommer fra jobb er i overkant..... Det merkes at verandadøren er lukket mens jeg er på jobb.
Daria Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #19327 Skrevet 26. juli 2018 Det er faktisk en grunn til å ikke være borte for lenge på dagen og en vurdering jeg har gjort noen dager - ja, det er litt kjøligere å sitte i skyggen i parken, men det blir desto varmere hjemme etterpå... En annen vurdering jeg gjør er å gå på kino i morgen - det er ingen filmer som egentlig frister, men kinoene pleier å ha aircondition og det er spådd rekordvarme...
Daria Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #19328 Skrevet 26. juli 2018 Dagens innloggingsbilde fra nettbrettet er et isfjell. Det er bare ondskapsfullt...
Skravla Skrevet 26. juli 2018 #19329 Skrevet 26. juli 2018 3 minutter siden, Daria skrev: Dagens innloggingsbilde fra nettbrettet er et isfjell. Det er bare ondskapsfullt... Ren ondskap.....
Skravla Skrevet 26. juli 2018 #19331 Skrevet 26. juli 2018 Jeg vurderte å sette meg ned foran åpen fryser da jeg hentet ut mer brød i går...... Det er nå nær et isfjell jeg kan komme. Gleder meg vilt til regnvær i helgen og håper værgudene ikke ombestemmer seg.
Daria Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #19332 Skrevet 26. juli 2018 I følge yr har det krympet fra en 3-dagers til en en-dags Men de har jo tatt feil før...
Skravla Skrevet 26. juli 2018 #19333 Skrevet 26. juli 2018 3 minutter siden, Daria skrev: I følge yr har det krympet fra en 3-dagers til en en-dags Men de har jo tatt feil før... Jeg så det... og antall mm regn har også krympet. Skikkelig dårlig gjort
Daria Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #19334 Skrevet 26. juli 2018 Det er varslet 28 grader ved midnatt i morgen - det er jo virkelig fullstendig vanvittig.
Skravla Skrevet 26. juli 2018 #19335 Skrevet 26. juli 2018 1 minutt siden, Daria skrev: Det er varslet 28 grader ved midnatt i morgen - det er jo virkelig fullstendig vanvittig. Jepp.... og da skal jeg sitte på verandaen og se måneformørkelsen..... Jeg har jo bodd på verandaen på kvelden og vært alt for sent i seng. Men det er jo så varmt inne.
Daria Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #19336 Skrevet 26. juli 2018 En av SATCs detaljer som alltid har irritert meg: Når Miranda kjøper seg ny leilighet påpeker alle at den er så stor for en person. Når hun noen sesonger senere har fått seg seg mann og en baby i samme leilighet er den plutselig knøttliten og helt ubeboelig for en familie...
Rosalie Skrevet 26. juli 2018 #19337 Skrevet 26. juli 2018 3 timer siden, Daria skrev: Klagevarsel: Jeg er så lei av varmen!! Den neste som sier noe om hvor fantastisk sommeren har vært (si det til bønder og brannvesen), eller sier at vi kan jo ikke klage over varmen, vinteren kommer fort nok (Gode Gud, som jeg gleder meg!) står i fare for å bli påført plutselig fysisk skade. Jeg blir uvel av varmen, orker ikke å gjøre noe hverken nyttig eller unyttig, og feriedagene går til å sitte ute i skyggen eller inne på sofaen - det er omtrent like varm begge steder. Balkongen er ikke levelig før i 19-tiden - akkurat nå står termometeret der på 42 grader. Må jeg velge tar jeg heller 16 grader og regn enn 30 grader og stekende sol... Til og med jeg, som elsker Syden og slikt, syns at det hadde vært godt med noen overskyete dager og «bare» rundt 20 grader nå. Jeg drømmer om å ta på meg jeans (og jeg som egentlig ikke liker å gå med bukser en gang!), og å slippe å måtte skifte nattkjole hver dag. For ikke å snakke om sengetøy... Har ettermiddagssola på soveromsvinduet, så kan ikke påstå at det blir noe i nærheten av svalt.
Rosalie Skrevet 26. juli 2018 #19338 Skrevet 26. juli 2018 3 timer siden, Skravla skrev: Jepp.... og da skal jeg sitte på verandaen og se måneformørkelsen..... Jeg har jo bodd på verandaen på kvelden og vært alt for sent i seng. Men det er jo så varmt inne. Samme her. Trekker ut på verandaen i kveldinga, og sitter ute til langt på natt.
Daria Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #19339 Skrevet 26. juli 2018 Jeg fikk høstkatalog fra Gudrun Sjödén forleden og sendte lengselsfulle blikk mot langermede kjoler og ytterjakker... Ei jeg følger på insta delte tydeligvis Skravlas fryser-fantasier - hun la ut bilde av seg selv naken foran en åpen fryserdør
Daria Skrevet 27. juli 2018 Forfatter #19340 Skrevet 27. juli 2018 Direkte inne fra partybussen på vei mot sentrum. Bussen er ikke full, det høres bare sånn ut...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå