Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har muligens lest litt mye om Titanic (båten, ikke filmen...) når jeg kan navngi en hel del av de perifere karakteren i filmen, som strengt tatt aldri blir navngitt der, ut fra ting de sier og gjør. :plystre: James Cameron har nok lest A night to remember minst like mange ganger som meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagens ord: Jammerkommode. Også kalt trekkspill... :fnise: 

Skrevet

Skjønner ikke hva du antyder :vetikke: 

Skrevet
På 9.3.2018 den 15.52, Daria skrev:

Darias rojale opplysningtjeneste kan melde at en ny prinsesse kom til verden i Sverige i natt :babyjente: 

Prinsesse Adrienne. Madeleine tar etter Märtha og ser ingen grunn til å tenke kongelig tradisjonelt i navnevalg (skjønt, mellonavnene Alice og Josephine er vel mer i den kategorien enn Tallulah og Isadora...).

På 9.3.2018 den 18.06, Daria skrev:

Status 09.03: En lest, to kjøpt.

En bibliomemoir fullført, en bokklubbestilling ankommet.

Status 11.03: En lest, fire kjøpt.

Resten av bokklubbestillingen har kommet. Holder på med bøker på hhv 650 og 1100 sider (sistnevnte en novellesamling!), så det tar litt tid... Helgens lange togturer med bøker i mer reisevennlig størrelse vil hjelpe på litt, tenker jeg...

Skrevet (endret)

Kjelkehockeyspillere minner litt om 3-åringer på ski ned en bakke - full fart framover uten redsel, å svinge eller vike unna er for pingler og velter de er det bare rett opp igjen og fortsette i samme stil :ler: 

Endret av Daria
Skrevet

Tom Hilde fikk en kaktus av et par lagkamerater etter sitt siste hopp

-De tenkte at jeg ikke ville klare å ta vare på en blomst, så det var like greit å gi meg en kaktus...

:ler: 

Skrevet

*kommentar overflødig*

Skrevet
37 minutter siden, Daria skrev:

*kommentar overflødig*

Herlig! :strix:

Skrevet

Mozartkule til Store Norske Leksikon på twitter, for denne formuleringen i forbindelse med Stephen Hawkings bortgang:

Sitat

Fysikeren Stephen Hawking har funnet veien inn i et sort hull, 76 år gammel.

Skrevet

Darias opplysningstjeneste, avdelingen for sunn snacks: Poppet søtpotetchips med rømme og krydder smaker ingenting, annet enn litt krydder...

Skrevet

Det er tross alt den internasjonale pi(e)-dagen... :fnise:

Skrevet
På 13.3.2018 den 9.07, Daria skrev:

Kjelkehockeyspillere minner litt om 3-åringer på ski ned en bakke - full fart framover uten redsel, å svinge eller vike unna er for pingler og velter de er det bare rett opp igjen og fortsette i samme stil :ler: 

Og de som kjører utfor på kjelkeski, minner om tenåringsgutter som i hormonrusen skal kjekke seg for den hotte rypa i bakken. Fullstendig gærne!

Skrevet

Grunn til å fortsette på være DnB-kunde: De har fortsatt bankkort med bilde som standard. Gull verdt for meg som ikke har annen ID enn pass. At jeg på mitt rykende ferske kort fortsatt er 20 år gammel er ikke så farlig - man ser jo at det er meg. På NSB.kortet er jeg 19 :ler: 

Skrevet
49 minutter siden, Daria skrev:

Grunn til å fortsette på være DnB-kunde: De har fortsatt bankkort med bilde som standard. Gull verdt for meg som ikke har annen ID enn pass. At jeg på mitt rykende ferske kort fortsatt er 20 år gammel er ikke så farlig - man ser jo at det er meg. På NSB.kortet er jeg 19 :ler: 

Samme med Danske Bank. Jeg er også evig ung på bankkortlegget. Ble forresten spurt om leg da jeg kjøpte sigg for en uke siden. Helt naturlig. Jeg var jo tross alt bare ca 39 år og 355 dager. :ler: 

Skrevet

Det er sant - du har jo rund dag snart...

Skrevet

Jepp. Dagen feires utaskjærs. Har visst en stund at vi skal reise fra Gardermoen i morra og bli borte til søndag, og i dag fikk jeg endelig vite hvor vi skal. Blir en langhelg i Berlin. Blir nice.

Skrevet

Høres ut som en helt grei feiring... Kos deg!

Skrevet
10 timer siden, Rosalie skrev:

Jepp. Dagen feires utaskjærs. Har visst en stund at vi skal reise fra Gardermoen i morra og bli borte til søndag, og i dag fikk jeg endelig vite hvor vi skal. Blir en langhelg i Berlin. Blir nice.

God tur. Kos deg max :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...