Dallandra Skrevet 1. april 2017 #16021 Skrevet 1. april 2017 Hvorfor i all verden skulle du selge dem? Akutt pengenød? Jeg har jo sett noen overskrifter i det siste som kan tyde på at enkelte krus kan være verdt ganske store summer for de rette kjøperne. Jeg husker ikke drømmer for tiden. Mannen påsto imidlertid at jeg snorket i natt. Jeg er tilbøyelig til å påstå at han har drømt. Snøft.
Daria Skrevet 1. april 2017 Forfatter #16022 Skrevet 1. april 2017 Fordi jeg var ansatt i en butikk som solgte dem (i Trondheim, mener jeg å huske) - det var ikke mine egne jeg solgte Derimot oppdaget jeg et par jeg hadde lyst på, hvis de faktisk finnes, jeg er litt usikker... Våknet og var litt trist over at jeg strengt tatt har tatt en avgjørelse om å ikke kjøpe flere, jeg har ikke plass. Men jeg vurderer å gjøre et unntak for den nye med forfaderen... Jeg liker forresten at du faktisk vender tilbake hit flere dager på rad - fortsett med det
Daria Skrevet 1. april 2017 Forfatter #16023 Skrevet 1. april 2017 (endret) Forøvrig får du si til mannen det pappa alltid sier når jeg anklager ham for det samme - Snorke? Jeg? Det har jeg aldri hørt... Jeg har hørt meg selv snorke - jeg har våknet av det på toget et par ganger. Da føler jeg meg skikkelig ladylike og sjarmerende, da... Endret 1. april 2017 av Daria
Daria Skrevet 1. april 2017 Forfatter #16024 Skrevet 1. april 2017 Ladekabelen jeg plutselig måtte ut og kjøpe fantes både i rosa, turkis og oransje i tillegg til vanlig svart og hvit - jeg finner stor glede i sånt En vennlig Clas Ohlson-mann (som burde hadde kundeservice-kurs for damene hos Gudrun Sjödén i Markveien) sørget for at jeg fikk riktig type - den jeg sto med i hånda da har kom meg til unnsetning var for iphone (-Iphone driver jeg ikke med. -Nei, ikke sant... *konspiratorisk latter* ), og etter en kjapp vurdering endte jeg med en knalloransje utgave. Handlet mat fikk jeg også gjort, og var hjemme igjen til 12. Effektiv
Daria Skrevet 1. april 2017 Forfatter #16025 Skrevet 1. april 2017 (endret) Skiskytter skal prøve seg på 5-mila i NM: -Ser du fram til dette? -Nei. [...] Kommer til å gå på en smell, tenker jeg... Sist var det kombinertløper Mikko Kokslien som gikk til han så stjerner. Gale mennesker... Endret 1. april 2017 av Daria
Rosalie Skrevet 1. april 2017 #16027 Skrevet 1. april 2017 1 time siden, Daria skrev: Jeg. Trenger. Den. Kåpen. Forståelig. Du. Har. Jo. Ingen. Kåper. Fra. Før.
Skravla Skrevet 1. april 2017 #16028 Skrevet 1. april 2017 18 minutter siden, Rosalie skrev: Forståelig. Du. Har. Jo. Ingen. Kåper. Fra. Før. Men ikke en sånn en.
Daria Skrevet 1. april 2017 Forfatter #16029 Skrevet 1. april 2017 Nemlig. Skravla har skjønt det. Dessuten begynner duffelen min å bli så sliten og velbrukt at jeg faktisk helt reellt trenger en ny kåpe snart...
Daria Skrevet 1. april 2017 Forfatter #16031 Skrevet 1. april 2017 -Kva vil folk feire om 100 år?, spør Are Kalvø, og dermed er jeg godt i gang med funderingene på hvilke nålevende forfattere som vil få nasjonal, statlig initiert feiring i framtiden... Solstad? Knausgård? Hjorth? Ambjørnsen?
Daria Skrevet 1. april 2017 Forfatter #16032 Skrevet 1. april 2017 Men alvorlig talt, de kunne vel filmet Kalvø-showet en dag han hadde en litt mer underholdende gjest? Politikere fungerer faktisk sjelden som gjester i sånne sammenhenger (ja, dette er et hint til dere, Nytt på nytt), det eneste unntaket jeg umiddelbart kommer på er kunnskapsministeren og selv det er under tvil...
Daria Skrevet 2. april 2017 Forfatter #16033 Skrevet 2. april 2017 (endret) I følge de bak oss var kveldens konsert et skamløst publikumsfrieri - men jeg har alltid vært et lett bytte for sjarmerende tenorer på frierføtter, så det var helt greit for min del Joseph Calleja, maltesisk operastjerne med gåsehudfremkallende stemme sang Puccini og Verdi, Mozart og Piaf (sistenevnte vandrende rundt i salen mens han sang La vie en rose til et utvalg kvinnelige publikummere), Granada og O sole mio - og If I were a rich man (-By the way, don't tell Bryn Terfel I sang that one...). Syv språk, seks ekstranumre, ingen grunn til å klage... Endret 2. april 2017 av Daria
Daria Skrevet 2. april 2017 Forfatter #16034 Skrevet 2. april 2017 To mål på ett minutt - nå snakker vi 2
Daria Skrevet 2. april 2017 Forfatter #16035 Skrevet 2. april 2017 Dagens store spørsmål: Tør man gjøre et nytt forsøk på å reise til Stockholm for å se svensketenoren...?
Roadrunner Skrevet 3. april 2017 #16038 Skrevet 3. april 2017 *leser og leser og leser og leser* For ei skravling! Hilsen tilbaketrukket, stille og forsagt....
Daria Skrevet 3. april 2017 Forfatter #16039 Skrevet 3. april 2017 Stille og forsagt, du lissom... Fraværende, derimot
Daria Skrevet 3. april 2017 Forfatter #16040 Skrevet 3. april 2017 Fikk gebyr på 247 000 for ulovlig kjøring Sitat – Hva sa sjåføren til dette? – Det var visstnok første dagen hans på jobb, så han var ganske spak Auda...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå