Daria Skrevet 30. mars 2017 Forfatter #16001 Skrevet 30. mars 2017 Jeg har noen års forsprang, da Men flytt til en øde vestlandsøy et par år, hvor du ikke har noe annet sosialt liv enn KG - det setter fart på innleggene... Diskusjonen om kvalitet vs kvantitet hører forøvrig ikke hjemme her
Dallandra Skrevet 30. mars 2017 #16002 Skrevet 30. mars 2017 Haha! Jeg har fortsatt bruker her! Jeg trodde den var slettet for lengst, jeg hadde til og med glemt hvilket brukernavn jeg sist brukte, men så fikk jeg plutselig epost om et eller annet. Hei! Tro ikke et sekund at jeg kommer til å lese alt som har hendt siden sist jeg var logget inn.
Daria Skrevet 30. mars 2017 Forfatter #16003 Skrevet 30. mars 2017 Men i all verden Hvor mange sider er det siden sist - 400 eller deromkring?
Daria Skrevet 30. mars 2017 Forfatter #16004 Skrevet 30. mars 2017 Flink pike - jeg kom meg ut en liten tur selv om det regner. Var en tur på Plantasjen for å se om de hadde noen fine blomster å friste med - pasjonsblomsten min overlevde ikke vinteren, så jeg har et hull å fylle... Det sto en samling sitrustrær i ymse størrelser rett innenfor døren, de dufter helt vidunderlig, så da måtte jeg visst ha et sånt. Samt en knallgul begonia, siden det snart er påske, og en grønn hengeplantesak så jeg kan få på plass min fine retro loppemarked-ampel i vinduet igjen. Gost fornøyd med dagens utbytte
Dallandra Skrevet 30. mars 2017 #16005 Skrevet 30. mars 2017 1 time siden, Daria skrev: Men i all verden Hvor mange sider er det siden sist - 400 eller deromkring? Ja, minst. Jeg skal også kjøpe blomster i dag.
Daria Skrevet 30. mars 2017 Forfatter #16006 Skrevet 30. mars 2017 (endret) Av alle unyttige ting jeg bruker penger på, tror jeg blomster er noe av det som gir meg mest glede. Endret 30. mars 2017 av Daria
Skravla Skrevet 30. mars 2017 #16007 Skrevet 30. mars 2017 46 minutter siden, Daria skrev: Av alle unyttige ting jeg bruker penger på, tror jeg blomster er noe av det som gir meg mest glede. Ingenting slå vaser med avskårne mot helg. Jeg hadde eget "gartneri" tidligere men de siste årene ble det ikke så mye. Men i løpet av de to siste årene så har jeg økt antall planter med 200 %.
Daria Skrevet 30. mars 2017 Forfatter #16008 Skrevet 30. mars 2017 En kjapp opptelling ga 23 planter i stua (24 når jeg får på plass ampelen), i tillegg til rundt ti mindre på kjøkken og soverom (inkludert en julestjerne som nekter å dø...). Om en måned eller to er det jo på tide å fylle opp balkongen også...
Skravla Skrevet 30. mars 2017 #16009 Skrevet 30. mars 2017 6 minutter siden, Daria skrev: En kjapp opptelling ga 23 planter i stua (24 når jeg får på plass ampelen), i tillegg til rundt ti mindre på kjøkken og soverom (inkludert en julestjerne som nekter å dø...). Om en måned eller to er det jo på tide å fylle opp balkongen også... Du bor jo i en jungel....
Daria Skrevet 30. mars 2017 Forfatter #16010 Skrevet 30. mars 2017 Så lenge jeg ikke har annen vegetasjon enn den jeg har plantet selv (samt noenlunde kontroll på medfølgende fauna) skal jeg nok klare meg. Tenk så mye fin, kortreist oksygen jeg får
Skravla Skrevet 30. mars 2017 #16011 Skrevet 30. mars 2017 Pass deg for oksygen i overflod.... det er giftig!
Serafina. Skrevet 30. mars 2017 #16012 Skrevet 30. mars 2017 2 timer siden, Daria skrev: Av alle unyttige ting jeg bruker penger på, tror jeg blomster er noe av det som gir meg mest glede. Så enig. Avskårne og i potte. Noen av mine tålte ikke oppussingen her, men tror nok jeg holdt meg et godt stykke deg i antall før de tok kvelden. Jeg som trodde jeg hadde så mange...
Daria Skrevet 30. mars 2017 Forfatter #16013 Skrevet 30. mars 2017 Jeg skulle gjerne hatt flere, men det var dette med plass...
Daria Skrevet 30. mars 2017 Forfatter #16014 Skrevet 30. mars 2017 Observert i konserthuset i kveld (i tillegg til filharmonien og Janine Jansen, sistnevnte i lekker knallturkis kjole og med en fiolin som koster mer enn alt jeg eier, samt leiligheten jeg oppbevarer det i...): 1)En som syntes det å ta opp mobilen for å filme Jansens konsert var en strålende idé - og en mann to rader bak som var svært uenig og ikke var redd for å påpeke det (min helt!) 2)To jenter i lange, svarte aftenkjoler. Ulempen med å pynte seg litt ekstra er at du blir så veldig synlig når du også sitter på første rad og reiser deg og går før applausen er ferdig... 3)Tvillingen til skjerfet jeg kjøpte på fretex forleden. Joda, man har kulturkjerringstilen inne... 4) Min gamle norsklærer fra vgs. Hun så ikke meg denne gangen, men vi treffes og slår av en prat der fra tid til annen. jeg var russ i '99, hun husker meg fortsatt. I følge mine lærer-kolllegaer er det sannsynligvis et kompliment, jeg velger å se det sånn
Daria Skrevet 31. mars 2017 Forfatter #16015 Skrevet 31. mars 2017 I natt har jeg hatt et innbringende besøk i en bruktbok-butikk, vært på road trip fra Mexico City til USAs østkyst og nesten blitt arrestert av et par amerikanske blåruss. Livlig natt...
Daria Skrevet 31. mars 2017 Forfatter #16016 Skrevet 31. mars 2017 (endret) -Hvis du ikke tar ditt 20. NM-gull i dag, skal jeg etteranmelde meg til 10-kilometer'n! NRKs reporter har klokkertro på Marit Bjørgen - det kan jo straffe seg... Endret 31. mars 2017 av Daria
Daria Skrevet 31. mars 2017 Forfatter #16017 Skrevet 31. mars 2017 (endret) -Sjøla kjæm vel bak der, så... Flere som ikke har den store troen på at de kan slå Bjørgen Endret 31. mars 2017 av Daria
Rosalie Skrevet 31. mars 2017 #16018 Skrevet 31. mars 2017 2 timer siden, Daria skrev: I natt har jeg hatt et innbringende besøk i en bruktbok-butikk, vært på road trip fra Mexico City til USAs østkyst og nesten blitt arrestert av et par amerikanske blåruss. Livlig natt... Bra livet er fartsfylt!
Serafina. Skrevet 31. mars 2017 #16019 Skrevet 31. mars 2017 10 timer siden, Daria skrev: I natt har jeg hatt et innbringende besøk i en bruktbok-butikk, vært på road trip fra Mexico City til USAs østkyst og nesten blitt arrestert av et par amerikanske blåruss. Livlig natt... Fantastisk
Daria Skrevet 1. april 2017 Forfatter #16020 Skrevet 1. april 2017 Denne natten har jeg vendt tilbake til min tidlige karriere innen salg av kjøkkenutstyr og gaver og solgt mummikrus Man kunne endt opp med adskillig verre drømmer etter 3,5 time med Lars Noréns familiedrama...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå