Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når du har blitt lovet knallsol av accuweather og våkner til snø - det er da du vet at det er vår i Norge... :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...the female organs of matrimonial necessity...

En av de bedre gamle betegnelsene på kvinnelige kjønnsorgan :fnise: *ser QI* 

Skrevet

Jeg kjøpte meg sjampo og balsam fra coops Änglagård-merke - miljømerket og allergivennlig og uten parabener og parfyme og alt sånt (og på tilbud - la oss ikke pusse glorien for mye). Men det er vanskelig å se bort at fra at selv pm den er parfymefri er den ikke luktfri, og jeg foretrekker faktisk en frisk og lett syntetisk duft av tropiske blomster framfor eimen av gammel play-do-leire... 

Skrevet

Har du sett, Adam Malysz har begynt å gjøre tv-intervjuer på engelsk :daane: 

Skrevet

Når du knapt har hoppet skiflyging før og har en pers på 160-tallet er det ganske spenstig å hoppe 216 meter i første konkurransehopp. Jeg skjønner godt at han nesten så litt sjokka ut, amerikaneren :fnise: 

Og en bredt smilende Tande bekrefter igjen den gode tonen det er hopperne imellom - Vi vil jo bare hoppe lengst mulig alle sammen, så vi synes det er dritgøy at hverandre hopper langt også. (Gammatikken hans kan vi jo snakke om en annen gang... :ler: )

Skrevet

Å herremin, melder om hyling, pusteproblemer og gåsehud - mannen med barten satte verdensrekord! :bolledeig: 252 meter! Han gikk så høyt, jeg var redd det skulle gå helt galt... Robert Johansson, altså, hvem hadde trodd...! :flagg: 

Skrevet

Og apropos dette med å glede seg på hverandres vegne - bildene av hele forsamlingen i varmestua på toppen som reiste seg og jublet for rekordhoppet...

-Skjelver du, Johan?
-Ja, jeg gjør faktisk det...

:fnise: 

Skrevet

-Fra grønnstreken er det bare sayonara, egentlig...

:fnise:

*nesten på gråten av å høre intervjuet*

Skrevet

To verdensrekorder på en halvtime :daane: Litt usikker på om jeg egentlig orker en omgang til... Forøvrig er jeg enig med Johan Remen Evenesen i at det tross alt var litt irriterende at rekorden røk til en østerriker :sur: 

Skrevet

:danser::flagg:

Fyttirakkern, lenge siden jeg har vært så nervøs under et hopprenn. For en vanvittig konkurranse!

Skrevet

Happy birthday, The Daria Diaries! 7 år, gitt! :danser: 

Skrevet

7 år og nesten 800 sider - og jeg bikker snart 45 000 innlegg. Skravling vet jeg ingenting om, altså... :plystre: 

Skrevet

-Han har flere vm-medaljer enn korsbånd...

Fristil-kjøring, altså. Sunt for kropp, sjel og knær...

Skrevet

Hoppgutta, altså :hjerte::grine: Er det noen som skjønte akkurat hvordan Wellinger hadde det, var det jo Tande.

Skrevet

De påstår i historieprogrammet på tv2 (Henriette Seenstrup og Fridjof Såheim i all ære, men det skal litt til å gå i fotsporene til Sue Perkins og Mr Coren (*total hukommelsessvikt på fornavnet*)) at den myke mannen på 70-tallet var den første mannen som skiftet bleier. Jeg vil gjerne påpeke at min morfar ingeniøren - som kan kalles mye, men myk er ikke det mest umiddelbare - skiftet bleier på sine døtre på 50-tallet. De fikk tross alt tre av dem på drøyt 14 måneder, han hadde ikke så mye valg... :fnise: 

Skrevet (endret)

Dagens teksting: bad boy  = villbasse :fnise: 

Endret av Daria
Skrevet

Jeg har vært flink i dag - med unntak av to duker er alt som i dag tidlig befant seg i skittentøyskurven nå enten på tørkestativet eller i pent brettede bunker på sengen, klare til å ryddes på plass. Da har jeg jo fortjent en ny plante og en bok :Nikke: 

Skrevet

Man fortjener alltid ny bok. Uansett. :jepp:

Skrevet

Det er viktig med belønning når man har vært flink. :opplyser:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...