Serafina. Skrevet 17. oktober 2016 #15041 Skrevet 17. oktober 2016 På 15. oktober 2016 den 16.06, Daria skrev: Oppvask burde være en plan for ettermiddag, mengden kopper og glass ett menneske kan forbruke i løpet av noen dager er ganske imponerende. Jeg har en oppvaskmaskin til salgs snart.
Daria Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter #15042 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg solgte min da jeg flyttet inn her for noen år siden - da kjøkkenet mitt ble bygget på 50-tallet var ikke oppvaskmaskin noe man satte av plass til... Long time no see, forresten...
Serafina. Skrevet 17. oktober 2016 #15043 Skrevet 17. oktober 2016 Imponert over at du "klarer" deg uten. Håper formen din går rette veien. Har mest vært inne og lest generelt på forumet i det siste, ikke hatt så mye å si.
Daria Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter #15044 Skrevet 17. oktober 2016 Oppvask er faktisk det husarbeidet som plager meg minst, egentlig, jeg har savnet den maskinen overraskende lite.
Daria Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter #15045 Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Eksempel på ting som helt uventet får hodet mitt til å snurre litt ekstra for tiden - en mann på en gigantisk huske... Endret 17. oktober 2016 av Daria
Skravla Skrevet 17. oktober 2016 #15046 Skrevet 17. oktober 2016 Har Top Gear på her. Lenge siden jeg har sett det nå. De er så herlige!!
Daria Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter #15047 Skrevet 17. oktober 2016 Det har blitt noen episoder de siste ukene - og jeg ser Richard Hammond på en helt ny måte...
Skravla Skrevet 17. oktober 2016 #15048 Skrevet 17. oktober 2016 10 minutter siden, Daria skrev: Det har blitt noen episoder de siste ukene - og jeg ser Richard Hammond på en helt ny måte... Glem det! Nå hadde jeg klart å fortrenge det, men altså......
Skravla Skrevet 17. oktober 2016 #15050 Skrevet 17. oktober 2016 3 minutter siden, Daria skrev: You're BAD!!!!
Daria Skrevet 17. oktober 2016 Forfatter #15051 Skrevet 17. oktober 2016 (endret) Neida - jeg er da både snill og generøs som villig deler mine observasjoner og oppdagelser. Hadde jeg vært virkelig slem hadde jeg fortalt det mens han sto på scenen på fredag, men da var jeg litt for opptatt med å ikke le... Endret 17. oktober 2016 av Daria
Skravla Skrevet 17. oktober 2016 #15052 Skrevet 17. oktober 2016 Men hvordan skal jeg kunne fortsette å se på han... Heldigvis ikke hlt det samme i denne episoden.
Jerle Skrevet 18. oktober 2016 #15053 Skrevet 18. oktober 2016 Det var noen sider å komme seg gjennom her kan man si. Men jeg klarte det. Men tenker at jeg ikke må ta så ofte ferie. Håper formen er litt bedre og at spesialisten klarer å fikse det, selv om ingen kan si hva det faktisk er.
Daria Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #15054 Skrevet 18. oktober 2016 Det skal straffe seg å være borte, vet du Men er det ikke godt å vite at du nå vet alt som skjedde på Stjernekamp mens du var bortreist...? Formen har blitt testet hos fysio i dag, det gikk vel sådär... Hun gjorde en del tester knyttet til øynene og fokuseringsevne (den går gjerne åt skogen når balanseorganene er i ulage, det er visst noe av forklaringen på at jeg reagerer på QI-husken) og spurte hvordan jeg syntes det hadde gått etter den første, om jeg hadde fått det til. -Neei, ikke hele tiden... -Du fikk det ikke til i det hele tatt. Jeg er overrasket over at du klarer å sitte noe særlig ved pcen. Auda. Så nå har jeg fått noen øvelser jeg skal begynne med (Typ "hold et kort på armlengdes avstand, beveg det fra side til side og følg det med øynene mens du holder hodet i ro." Avanserte greier, altså...) og skal til bake for kontroll om 2-3 uker, men "Jeg regner ikke med å se noe særlig bedring etter så kort tid." Hallo, nytt tidsperspektiv. Dobbelt-au. Jeg dristet meg til å spørre om hvor lang tid hun trodde det ville ta før jeg var noenlunde bra - 3-4 måneder måtte jeg nok regne med. Ikke helt det svaret jeg hadde lyst på, men da har jeg hvertfall noe å forholde meg til. Det er mer utredning å se fram til, dette er så vidt jeg skjønner bare en følgefeil, ikke opphavet til problemene.
Jerle Skrevet 18. oktober 2016 #15055 Skrevet 18. oktober 2016 18 minutter siden, Daria skrev: Det skal straffe seg å være borte, vet du Men er det ikke godt å vite at du nå vet alt som skjedde på Stjernekamp mens du var bortreist...? Har bare sett ett program av stjernekamp jeg, men kan bare lese her så vet jeg hva som skjer. Liker forsåvidt Håvard Bakke jeg, men det tror jeg kommer av ungdomsforelskelsen jeg hadde i Pelle.
Daria Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #15056 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg var litt for ung til å få den helt store forelskelsen der (jeg så bare den siste av filmene på kino, jeg var ikke gammel nok da de to første kom), men jeg forbinder ham også fortsatt primært med den rollen - det vil alle jenter i vår generasjon gjøre til evig tid, tror jeg Neste lørdag må du oppdatere deg på egen hånd, da har jeg en date med Jan Eggum. Men det kan vel være det blir en reprise på søndag...
Roadrunner Skrevet 18. oktober 2016 #15057 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg har en spa-date til lørdag så uteblir også
Jerle Skrevet 18. oktober 2016 #15058 Skrevet 18. oktober 2016 Og jeg skal ha familieselskap med 22 stk (og da har har 8 stk meldt avbud)her på lørdag, så jeg må vel klare meg uten jeg også. Men jeg kan jo skilte med at jeg skal koke 30 pølser m/brød og lomper, lage sånn ca 5-6 liter rød karry, koke ris nok til hæren og bake minst 5 kaker, som er i tillegg til den mamma lager og den store marsipankaken vi bestiller. Ja og selvfølgelig gele og sjokoladepudding da. Selskap i god sunnmørsstil altså.
Daria Skrevet 18. oktober 2016 Forfatter #15059 Skrevet 18. oktober 2016 22 mennesker, minst 7 kaker. Altså, jeg liker kake, men det der er jo litt perverst.. Vært på middag hos pappa i kveld. Dette med å sitte lenge ved et bord og forholde seg til tre mennesker på en gang er slitsomme saker, viste det seg. Sånne oppdagelser bidrar i det minste til å bekrefte at jeg ikke trenger å kjenne at jeg egentlig skulle vært på jobb, der er det adskillig flere mennesker over lengre tid som forventer mer fornuftig respons enn ferieminner og dårlige vitser...
Roadrunner Skrevet 18. oktober 2016 #15060 Skrevet 18. oktober 2016 1 time siden, Jerle skrev: Og jeg skal ha familieselskap med 22 stk (og da har har 8 stk meldt avbud)her på lørdag, så jeg må vel klare meg uten jeg også. Men jeg kan jo skilte med at jeg skal koke 30 pølser m/brød og lomper, lage sånn ca 5-6 liter rød karry, koke ris nok til hæren og bake minst 5 kaker, som er i tillegg til den mamma lager og den store marsipankaken vi bestiller. Ja og selvfølgelig gele og sjokoladepudding da. Selskap i god sunnmørsstil altså. Du tuller nå? Minner om et bryllup jeg var i: drøye 40 gjester og ca 20 kaker. Klart alle spiser el halv kake hver etter middag... Må da bli mye rester hos dere etter et sånt lag? Og du husker vel sånn innerst inne at du egentlig ikke er i form? 50 minutter siden, Daria skrev: 22 mennesker, minst 7 kaker. Altså, jeg liker kake, men det der er jo litt perverst.. Vært på middag hos pappa i kveld. Dette med å sitte lenge ved et bord og forholde seg til tre mennesker på en gang er slitsomme saker, viste det seg. Sånne oppdagelser bidrar i det minste til å bekrefte at jeg ikke trenger å kjenne at jeg egentlig skulle vært på jobb, der er det adskillig flere mennesker over lengre tid som forventer mer fornuftig respons enn ferieminner og dårlige vitser... Huff, synes det drar veldig ut med denne kjipe formen din
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå