Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk greit - jeg må bare akseptere at "greit" i denne sammenhengen betød at jeg trengte jevnlige kafé-pauser i tillegg til en ettermiddagslur på hotellet... 

Skrevet

Jeg så forresten et fantastisk bil-klistremerke i går:

I got this car for my husband. (Awsome trade!)

:ler:

Skrevet

Joda,  betydningen er forsåvidt riktig, men det blir likevel litt pussig når tekstingen legger uttrykket "hoppe etter Wirkola" i munnen på den britiske historikeren Lucy Worsley... Det hun faktisk sa var at tsar Peter den store var "a tough act to follow". Hakket vanskeligere enn Wirkola, vil jeg anta...

Skrevet

Jon Almaas slutter i Nytt på nytt. Er det plass til flere spikre i den kista der nå? 

Skrevet
19 timer siden, Daria skrev:

Det gikk greit - jeg må bare akseptere at "greit" i denne sammenhengen betød at jeg trengte jevnlige kafé-pauser i tillegg til en ettermiddagslur på hotellet... 

Welcome to my world. Ikke mye å trakte etter, I know.., :kose: 

1 minutt siden, Daria skrev:

Jon Almaas slutter i Nytt på nytt. Er det plass til flere spikre i den kista der nå? 

Nope. Bård T-J som etterfølger. Kunne vel bare vært en verre kandidat, nemlig Harald "jeg er morsomst i hele verden" Eia. For øvrig er det år siden jeg då en hel episode av NpN.

Skrevet

Man lærer seg jo å legge merke til og sette pris på alle benker og sitte-vennlige lave murer rundt omkring...

Skrevet
10 minutter siden, Daria skrev:

Man lærer seg jo å legge merke til og sette pris på alle benker og sitte-vennlige lave murer rundt omkring...

Ikke sant? Ikke så galt osv. ;) Selv visste jeg alltid hvor alle offentlige toaletter og toaletter på senter var, i tilfelle jeg plutselig måtte sove.

Skrevet

:rulle:

Er det rart man er singel... :filer:

Skrevet

Gospel - da våkner en gammel TenSing'er. Oh Happy Day har man jo sunget noen ganger...

Skrevet

Selvfølgelig klinte han til med falsett-tonen :fnise:

Skrevet

Er det lov å krysse fingrene for at vi får en mannlig vinner i år og at denne mannlige vinneren er fra Toten? 

Litt korsang fra sofakroken her også. Den er jo sunget noen ganger i ungdommen. 

Skrevet

"Shackles" er ei fin låt, men det er nå ikke gospel, da...

Skrevet

Ser på Tomine og tenker plutselig på Øystein Sundes gamle slager om Frøken Bibelstripp... Dessuten synger hun da faktisk litt surt?

Skrevet
Akkurat nå, Rosalie skrev:

"Shackles" er ei fin låt, men det er nå ikke gospel, da...

Mjo, jeg synes den er innafor. Den er mer gospel enn Justin Timberlake var country...

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

Ser på Tomine og tenker plutselig på Øystein Sundes gamle slager om Frøken Bibelstripp... Dessuten synger hun da faktisk litt surt?

Der var jeg overhode ikke.... :engel: 

Skrevet

Det er sant. De har veldig vide musikksjangre...

Skrevet

Forbinder gospel med litt mer livlig og gladsang jeg...

Skrevet

Håvard klarte Elvis bra helt til slutten...... Han mangler trøkket gitt. 

Skrevet

Synes han klarte seg bra, god stemme. Men får ikke helt gospelfølelsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...