Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Skravla skrev:

Verandakasser ja.... pytt pytt.

Noe skal du jo gjøre i ferien også... :fnise: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Daria skrev:

Jøss. Britene har faktisk stemt for Brexit. Det hadde jeg ikke trodd.

Ble litt overrasket over nyheten jeg og... Blir spennende å se hva som skjer framover nå, både i England og i Europa forøvrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir interessant å se hva som skjer, ja. Samtidig tror jeg ikke, i motsetning til deler av twitter-feeden min, at verden går under sånn umiddelbart. Det er i alles interesse å finne gode løsninger for et fortsatt samarbeid, det er jo ikke sånn at EU nå kutter alle bånd til UK og ikke vil snakke eller samarbeide med dem igjen. Vi er jo ikke så grusomt isolert i Norge, egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg er mest spent på er om det kommer flere land som vil vurdere sine medlemskap... Sånne ting kan gjerne ha en smitteeffekt. Men at verden går under har jeg ingen tro på... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der annonserte David Cameron sin avgang. Jeg kan forøvrig ikke lenger se bilder av 10 Downing Street uten å tenke på at inngangsdøren ikke kan åpnes utenfra - takk til QI...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en ellers tungt Brexit-dominert twitterfeed deler Trøndelag Teater et bilde av ledelsen - inkludert musikalsk ansvarlig - på studietur i London. Nå fikk jeg jo ikke høye forhåpninger om fremtidige musikaler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donald Trump viser igjen sitt høye kunnskapsnivå, kjennskap til aktuelle saker og politiske fingerspitzgefühl. Eller, forresten...

Sitat

Just arrived in Scotland. Place is going wild over the vote. They took their country back, just like we will take America back. No games!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:shoppe:

Jeg gikk til byen med et klart mål:  nye knapper til trenchcoaten min i sybutikken og oppvaskkost på Søstrene Grene. Utenfor sybutikken sto det noen kurver med restegarn på tilbud. Jeg holder Skravla ansvarlig for at jeg har begynt å kjøpe garn, og forventer hjelp til å finne ut hva jeg skal bruke de tre nøstene til... Knapper fant jeg også, etter å ha vurdert ymse fargerike, glitrende og blomstrede endte jeg med noen nokså nøytrale halvtransparente. Så videre til Søstrene Grene - men de ligger på baksiden av Steen & Strøm, så da er jo det raskeste å gå gjennom - og da kan jeg ikke la være å ta turen ned i matkjelleren. M&S hadde den ultimate sommerteen utstilt - jordbær og mynte. Og når jeg uansett først skulle handle der, kunne jeg jo like gjerne prøve eple-og-kanel-frokostblandingen de hadde på tilbud også. Siden den sjarmerende unge mannen i kassa gjorde meg oppmerksom på at det hadde te-tilbud - 1 for 55, 2 for 69 - ble det rooibush-te med vanilje og sjokolade også. Hos Søstrene Grene går man som kjent alltid på en smell, men te og servietter har man alltid bruk for, og selvfølgelig trengte jeg mini-kjøleelementer til mini-kjølebagen min. Indiska hadde salg, og jeg trengte jo faktisk nye sommerbukser - mine gamle trofaste som jeg kjøpte i en røkelsesduftende butikk rett ved Colosseum i Roma for ti år siden gikk i søpla tidligere denne uka. Avsluttet hos blomsterhandlerne på Stortorget - alle trenger jo et lite tre... :tre:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du scorer fra utenfor 16-meter, på brasse - da nærmer det seg EMs beste mål... :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde plutselig en DJ (og en tilhørende fest) rett nedenfor vinduene, så like plutselig hadde jeg kino-planer... *løsningsorientert* Love and friendship, den nye Austen-filmen, var veldig morsom. Litt farsepreget, med mye flyving ut og inn av dører.

Haha, dagens fra tv2s fotballkommentator: Hadde vi kommentert på radio kunne vi tatt et par hvite løgner og sagt at det skjedde mye, men her er det veldig stille akkurat nå... :rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uskyldig når det gjelder garnkjøp.  Sånn driver jeg ikke ned.

Har tenkt å få meg en kinotur i sommer jeg og.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irland scorer på straffe før kampen omtrent har kommet i gang - nå blir det liv! Hvis Frankrike skulle ryke ut på hjemmebane allerede nå synes jeg synd på dem - men det hadde jo vært gøy om Irland gikk videre :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, dagens fra Ole Selnæs:

-Jeg heier egentlig aldri på underdog'en - jeg er jo vant til å spille i Rosenborg og være favoritt...

:fnise:

Pen i tøyet var han også - blir vel litt preget av å spille i Frankrike...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag. Buss-for-tog-mandag, men også siste-uke-før-ferie-mandag - så alt i alt ender vi vel på pluss-siden... En uke helt uten kveldsplaner (! :daane: ), men med fine helgeplaner - Les Miserables i det lille utland :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror jammen Italia vinner prisen for høyest forbruk av hårprodukter i år også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...