Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også ferie, men bare 2 uker igjen. Det er alt for lite. 

 

Her er det øl på bordet. Og moreller i bollen. Dessuten er jeg ferdigpakket selv om den ene blusen jeg hadde tenkt å ha med var blant det som lå i vaskemaskinen når den takket for seg. Godt man har et velfylt (overfylt?) klesskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakke, ja. Noe skal man jo gjøre i pausen også. Overfylte klesskap? Har aldri skjedd meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Daria skrev:

Pakke, ja. Noe skal man jo gjøre i pausen også. Overfylte klesskap? Har aldri skjedd meg...

Nei, jeg antok at det var ukjent for deg...... :fnise:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet fram det jeg skal ha med meg - må bare finne skoene også og velte alt nedi noe dertil egnet. Samt ta de store bok- og veske-avgjørelsene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fy f...! For et vanvittig skudd! Mannen med bleket hanekam serverer en sterk kandidat til EMs lekreste mål. :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wales til semi på bekostning av Belgia - dette mesterskapet blir bare villere og villere. Nå drømmes det om Wales mot Island i finalen neste søndag - om så skjer, Skravla og RR, er det faktisk noe man må få med seg. jeg må hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ryker visst både Beyonce-konsert og forlover-oppdrag for noen av Wales-spillerne. Vi får vel anta at det er verdt det... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Daria skrev:

Wales til semi på bekostning av Belgia - dette mesterskapet blir bare villere og villere. Nå drømmes det om Wales mot Island i finalen neste søndag - om så skjer, Skravla og RR, er det faktisk noe man må få med seg. jeg må hvertfall...

Blir det Wales - Island i finalen, så skal jeg og se kampen. :hoppe:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok få sett finalen om ønskelig - jeg er ikke vanskelig :hoppe: Til og med sett hele første omgang av Tyskland - Italia i dag (det var de to landene, sant? Ble plutselig i tvil...)

:romeo: For jeg skal til Danmark - i golden circle :romeo:

:strix::bolledeig::hoppendeglad: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er nesten ikke fornøyd med det, skjønner jeg... :fnise: Ser ikke akkurat ut som om det blir Island i finalen, men vi kan fortsatt håpe på Wales...

Fin tur, flott teater :strix: Vi satt på rad og rekke og hikstet og hulket alle fire :grine::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det (kanskje ikke så overraskende) slutt for Island. Men så usannsynlig gøy det var mens det varte! :ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd de tapte, men de jobb jo ekstremt langt i EM sånn egentlig. Men da slipper vi finale neste helg da.... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor startet min første feriedag hjemme med at naboene (to leiligheter...) begynte å pusse opp badet. I år startet den med lossing av stilas rett nedenfor vinduet. Jeg elsker lyden av metall mot metall når klokka så vidt har passert 07 og jeg hadde tenkt å sove en stund til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det var unødvendig av pcen å mene at den også trengte ferie. Dvs, det er vel bare skjermen som har gått i svart og nekter å samarbeide :sur: Ny maskin har stått på høstplanen en stund, det begynner å bli sliten, men et punkt på sommerferien gjøre-liste var å gå gjennom det som er lagret på den og se hva som er verneverdig av bilder, musikk, notater osv. Hvis jeg ikke finner ut av det i løpet av ferien får jeg sette IT-gutta på jobben på saken.

I det minste var det jo flaks at jeg hadde dratt med meg jobb-pcen hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette sommeren for sammenbrudd blant dyrere innkjøp?

 

Her er badet vasket ned. Tatt tak og vegger når vaskemaskinen først er ute. Gikk faktisk veldig greit å få ut maskinen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg nominere en 10 år gammel bil? :sukk: 

Innom verkstedet i ettermiddag, han skulle komme tilbake til meg i morgen. Bare keen på å få det unna nå kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dette er en urovekkende trend... *ser strengt på mine øvrige dyre dingser*

Har pakket ut, pottet om et par planter, ryddet og vasket noen hyller og skuffer på kjøkkenet, lest på balkongen, vært i butikken, sett Tour de France, skiftet knapper i en jakke, gått tur, sett og fått slettet et par opptak fra pvr-boksen, drukket flere kanner te - slett ikke verst for første feriedag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...