Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Her sluttet det å regne i natt en gang, nå er det sol og varmt og deilig - rektor spanderte is :essen2: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppbruddsstemningen råder - elevene er ferdige (bortsett fra de som kommer for å rydde opp i siste rest av dårlig samvittighet ovenfor oss eller IT-avdelingen...), om et par timer og en lunsj (sulten!) er lærerne også ferdige. jeg er ikke ferdig helt ennå, men til gjengjeld har jeg kveldsplaner som innebærer en velstekt and og en scene full av sprudlende menn i nettingstrømper og gull-hotpants, så jeg skal nok klare meg :nigo: 

Endret av Daria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en innholdsrik og bra kveld! Selv om jeg leste velstelt i stedet for velstekt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Roadrunner skrev:

Høres ut som en innholdsrik og bra kveld! Selv om jeg leste velstelt i stedet for velstekt... :fnise:

:fnise: De er sikkert velstelt de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rulle:

Fine kveldsplaner!

Hunden vår spiste faktisk nesten hele min tyske ordbok engang, så det kan faktisk skje. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Roadrunner skrev:

Høres ut som en innholdsrik og bra kveld! Selv om jeg leste velstelt i stedet for velstekt... :fnise:

Anda er velsteKt, de lekre homsene er nok helt sikker velsteLte :ler: 

1 time siden, loffen skrev:

:rulle:

Fine kveldsplaner!

Hunden vår spiste faktisk nesten hele min tyske ordbok engang, så det kan faktisk skje. :fnise:

Jeg har fått inn bøker med tannmerker flere ganger, så jeg tviler ikke på forklaringene :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere med the gay guys i kveld. Venner var på showet i går, var like hysteriskdritbra som alltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En velstekt crispy duck, en vellagd sjokoladefondant med godt følge, en velformet (og fullstendig upraktisk og fjasete) ny sommerveske, to par veldig billige øredobber (bl.a. et par skilpadder!) og en gjeng velstelte, skjønnsyngende og glitrende fagotter. I det hele tatt en vellykket aften :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satte noen egg til koking, skrudde ned varmen - og glemte hele greia... vet ikke hvor lenge de sto der (en halvtime?), men halvparten av vannet hadde dampet bort. Godt de uansett skulle hardkokes :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, eller formiddag om noen vil kverulere. Litt Puccini hever uansett enhver tid på dagen...

Grått ute så langt, men jeg har en fullstendig planløs dag og trenger ikke bevege meg ut av døra - eller for den saks skyld ut av sofaen - men mindre jeg føler for det. I går derimot var jeg i operaen - nydelig ballett-galla med pas-de-deux'er og solonumre og en avslutning med hele ensemblet i lange gull-skjørt (jepp, gull-plagg er åpenbart et gjennomgangstema denne helgen...). Vi har virkelig noen fantastisk dyktige dansere i Nasjonalballetten.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Les Miserables i värdsklass

To uker igjen - gleder meg :hoppe: Forøvrig kom jo ikke dette som noen overraskelse:

Sitat

 

Ändå är det Philip Jalmelids Javert som utgör föreställningens absoluta epicentrum. Det är en fullkomligt enastående insats som lösgör polischefen från sin traditionella träighet [...]

Det är ett nummer i världsklass, varken mer eller mindre.

 

Mulig jeg må til Karlstad en tur til høsten også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, dette heftig regnværet som plutselig er varslet i ettermiddag - det sa ikke yr noe om i går. Hadde de gjort det ville jeg jo revurdert skovalget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket heldigvis værmeldingen før jeg gikk ut i dag. Så da måtte jeg skifte. Hadde egentlig tenkt å ha kort, kortermet sommerkjole, men den gang ei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...