Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Rosalie skrev:

Jeg elsker "Saman er ein mindre aleine" av Anna Gavalda. En murstein av ei bok, men lettlest, og skikkelig feelgood.

Ellers er jeg akkurat ferdig med "Stolthet og fordom", og jeg lurer veldig på hvorfor jeg aldri har lest den før. Superfin!

*noterer* :helen: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*bokinnleveringsuker*

:bond:

Lettlest feelgood er ikke min spesialitet, men disse til Jojo Moyes som alle skryter sånn av kan kanskje være noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grumf. Hadde tenkt meg på diskusjon om krigsteater, dokumentarisme og fiksjon på Det Norske rett etter jobb, men en togforsinkelse kom i veien :sur: I det minste hadde jeg nok lesestoff og fint vær, det kunne vært verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Daria skrev:

Grumf. Hadde tenkt meg på diskusjon om krigsteater, dokumentarisme og fiksjon på Det Norske rett etter jobb, men en togforsinkelse kom i veien :sur: I det minste hadde jeg nok lesestoff og fint vær, det kunne vært verre...

Typisk med togforsinkelse når det er noe man har lyst til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Daria skrev:

*bokinnleveringsuker*

:bond:

Lettlest feelgood er ikke min spesialitet, men disse til Jojo Moyes som alle skryter sånn av kan kanskje være noe?

:helen: *noterer til neste gang jeg skal på biblioteket* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sauen Shaun skrev:

:helen: *noterer til neste gang jeg skal på biblioteket* 

Jeg var litt sånn, den gidder jeg ikke lese når det kom til "et helt halvt år". Spes fordi hun som anbefalte den til meg digger Fifty shades of gray sjangeren.

Men så skulle min far kjøpe ei bok til ferien til 12 åringen min, og han ble da anbefalt denne.(Forstå det den som kan, at noen synes den var passende for 12-åringer) Etter å ha kjøpt den og så tatt en titt på baksiden og lest litt på nett hva den handlet om, så valgte han å heller gi den til meg og kjøpe ei ny til 12-åringen. Så da ble det altså jeg som leste den forrige sommer, og den er ganske så bra. Tror nok jeg må se filmen som kom i forrige uke også. :)

 

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem er det som anbefaler sånt til en 12-åring? :klo: 

Jeg har begynt å samle sammen årets feriebunke - siden jeg ikke har noen uleste bøker hjemme, sleper jeg alltid med meg en svær haug fra jobben. Selvfølgelig har jeg tenkt å lese alle, og like selvfølgelig gjør jeg aldri det... Så langt har jeg funnet fram Herre av Niels Fredrik Dahl og Stasiland av Anna Funder. Den siste ble jeg varmt anbefalt på twitter i går, forfatteren har også skrevet romanen jeg holder på med for øyeblikket. Det blir nok flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

A Swan Lake (DNO&B)
Flott dansing, men kanskje litt mye vann. Ekstra underholdende: Vi hadde fått billetter til prateavdelingen. En mor og datter førte en hviskende samtale gjennom hele forestillingen, mens damen bak oss hjalp alle i sin nærhet med å forstå forestillingen ved å si høyt hva hun til enhver tid så på scenen.

Min fulle medlidenhet til Knut Nærum. Been there...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuuucking Lukas has a man bun

:rulle: Og jeg skulle så gjerne hatt et klipp av klininga til Lukas og David å vise til disse stakkars amerikanerne som går så i fistel over småkosinga på forsmak-klippet...

Forøvrig går Tenk om-avvenningen strålende, takk som spør... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Daria skrev:

Fuuucking Lukas has a man bun

:rulle: Og jeg skulle så gjerne hatt et klipp av klininga til Lukas og David å vise til disse stakkars amerikanerne som går så i fistel over småkosinga på forsmak-klippet...

Forøvrig går Tenk om-avvenningen strålende, takk som spør... :plystre:

Du er nede i en runde pr dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem teller... Du vet at det ikke er pent å be en kvinne tallfeste sine erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Jerle skrev:

Jeg var litt sånn, den gidder jeg ikke lese når det kom til "et helt halvt år". Spes fordi hun som anbefalte den til meg digger Fifty shades of gray sjangeren.

Men så skulle min far kjøpe ei bok til ferien til 12 åringen min, og han ble da anbefalt denne.(Forstå det den som kan, at noen synes den var passende for 12-åringer) Etter å ha kjøpt den og så tatt en titt på baksiden og lest litt på nett hva den handlet om, så valgte han å heller gi den til meg og kjøpe ei ny til 12-åringen. Så da ble det altså jeg som leste den forrige sommer, og den er ganske så bra. Tror nok jeg må se filmen som kom i forrige uke også. :)

 

Da må jeg lese mer om den boka, og se om det kan være noe for meg. :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Daria skrev:

Hvem er det som anbefaler sånt til en 12-åring? :klo: 

Jeg har begynt å samle sammen årets feriebunke - siden jeg ikke har noen uleste bøker hjemme, sleper jeg alltid med meg en svær haug fra jobben. Selvfølgelig har jeg tenkt å lese alle, og like selvfølgelig gjør jeg aldri det... Så langt har jeg funnet fram Herre av Niels Fredrik Dahl og Stasiland av Anna Funder. Den siste ble jeg varmt anbefalt på twitter i går, forfatteren har også skrevet romanen jeg holder på med for øyeblikket. Det blir nok flere...

Noterer forfattere og titler. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

Da må jeg lese mer om den boka, og se om det kan være noe for meg. :jepp:

 

Den er kjempebra. Foreslo den ikke tidligere i tråden, for regnet med at du hadde lest den,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Satse på at den går litt utover sommeren - det blir sikkert noen regnværsdager som må fylles...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det før - nettbokhandler er ikke bra for oss med stort bokbehov og lav impulskontroll. Fra jeg leste blogginnlegget til Did you ever have a family var bestilt tok det omtrent tre minutter... :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.4.2016 at 21.35, Daria skrev:

Broadway Miscast Gala - hvor musikalstjerner synger fra roller de aldri vil få spille på scenen. Aaron Tveit som Nancy fra Oliver!, for eksempel...

En norsk versjon burde vel la seg gjøre? :pls:

Og det gjør det - Broadway Backwards-show under skeive dager :hoppe: Det kan det vel være man må - selv om de ikke kan friste med Aaron Tveit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daria skrev:

Og det gjør det - Broadway Backwards-show under skeive dager :hoppe: Det kan det vel være man må - selv om de ikke kan friste med Aaron Tveit...

Oooooo, jatakk! Jeg vil veldig gjerne være med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...