Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

God bedring! Håper formen er bedre! Kjipt når kulturelle høydepunkt utgår på grunn av basiller :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To paracet og en dose trass, så ble det både teater, operakonsert og tre-retters middag :nigo: Formen føles faktisk bedre nå enn da jeg dro hjemmefra i 13-tiden - jeg føler det er mye god moral å hente her :fnise:

Skrevet

Kom plutselig på denne da Josh Groban slang litt med kjeften om Michale Bublé under konserten i Oslo nylig. Jeg synes fortsatt de burde gjøre en turné sammen... *drømme*

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Daria skrev:

To paracet og en dose trass, så ble det både teater, operakonsert og tre-retters middag :nigo: Formen føles faktisk bedre nå enn da jeg dro hjemmefra i 13-tiden - jeg føler det er mye god moral å hente her :fnise:

Man kommer langt med paracet og trass. :jepp:  

Skrevet

Hvordan er formen i dag, da? Er du i "baktrass"? ;) 

Skrevet

Slett ikke verst så langt. Ikke at det å ligge på sofaen med te og sjokolade krever så mye heller, men... :fnise:

Skrevet

Har vært på en bitteliten søndagshandel. Egentlig noe jeg prøver å unngå, men når det er tomt for dopapir må prinsippene vike :ler:

Skrevet

Dopapir er jo nokså nødvendig. :ler:

Skrevet

I nødstilfeller får prinsipper være prinsipper. Du kan jo definitivt ikke tørke deg bak med prinsipper... :ler: 

Skrevet

Jeg beklager om jeg jeg treffer noens ømme tær med mine blomstrete DrM, men alvorlig talt - fleksitarianer er da det latterligste uttrykket hipsterbevegelsen har klart å sette sammen. At du når anledningen passer sånn og du føler for det velger bort kjøtt krever faktisk ingen egen merkelapp - det kalles å spise variert...

Skrevet

Hørte nettopp noen definere det som å være veloppdragen - hun spiste det hun ble servert og tok imot, tilberedte og spiste kjøtt de fikk fra jegere og bønder de kjente, men hun valgte gjerne bort kjøtt når hun kunne... Folks behov for å kunne kalle seg noe så de skiller seg ut har blitt litt for stort.

Skrevet

På twitter fikk anmeldelsen overskriften Not just a pretty face - et utsagn sjelden brukt om menn i 30-årene... :fnise: 

After two decades in the business, he is still the kind of guy people want to bring home to their mums, bearded, self-deprecating and nerdy. And that's before he even starts singing.

Josh Groban could sing the phone book and make it sound incredible. 

His freewheeling, irreverent personality is also part of his charm

Man kan jo bare underskrive. Og le litt av adjektivet freewheeling... :ler:  

Skrevet

Fra fleksitarianer til veganer - jeg begynner å ane dagens tema. Mildt sagt tvilsom og spekulativ overskrift...

...men som det dårlige mennesket jeg er klarte jeg jo ikke helt la være å fnise litt. Særlig av de uunngåelige kommentarene om at hun forsåvidt hadde rett - hun beviste at også veganere kan stryke med på Everest...

Skrevet

Siden vi først er i gang kan det jo nevnes at de fleste som omkommer i trafikken viser seg å være kaffedrikkere. Ergo er det farlig å drikke kaffe... :ironi:

Skrevet

Den voksende desperasjonen når klokka nærmer seg 01, alarmen står på 05 og Jon Blund åpenbart befinner seg helt andre steder... Fant ut at jeg var sulten, da, så en yoghurt, et par kjeks og et kapittel senere begynte det å hjelpe. men jeg synes det var litt unødvendig med billettkontroll på toget i dag - jeg sov jo, mens svensken sang Verdi i øret mitt... :Gjesp: 

Skrevet

Jeg har ikke sovnet ennå jeg. :eeeh:

Skrevet
28 minutter siden, loffen skrev:

Jeg har ikke sovnet ennå jeg. :eeeh:

:kose: 

Jeg er oppe og vaker litt, mer våken enn sovende om natta for tida, så i dag ble det en strengt tiltrengt egenmeldingsdag. 

Skrevet

:kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp: 

Serverte litt koffein inne hos Fuggel'n, men ser det trengs litt her og... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...