Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, Rosalie skrev:

Syns egentlig at det var helt greit at Norge ikke gikk videre. Jeg liker ikke låta, selv om jeg har prøvd hardt. For meg er det som om noen har tatt to låter og klippet de sammen - melodi/stil i vers og refreng henger jo ikke sammen på noe sett eller vis.

Naken Måns - ja. Skal ikke si mer.

Må si meg enig, det er noe med rytmen og "driven" i sangen som svikter når den hopper mellom vers og refreng. Hver for seg hadde kanskje begge deler hatt gode muligheter som melodi/sang, men sammen blir det rotete. Endelig kommet inn i rytmen og så slår den helt om :sukk:

Så ikke i går da, kun hørt den på radio. Men vil ikke tro den hadde solid avvik fra studioversjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hørt studioversjonen, men forskjellen er sikkert ikke så stor. I motsetning til en del av de andre sang hun jo rent live osgå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen.. når exactly var Måns naken? :overrasket: Og hvorfor gikk jeg glipp av det? :overrasket: Jeg så jo hele programmet nesten, gikk glipp av starten. :glare: 

Fins det noe klipp av det et sted tro? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Festen er over - men jeg har nok kake hele helgen... Sjokolade, druer og jordbær også.

Årets vinnere var utvilsomt Måns og Petra, og åpnings- og pausenumrene deres. Edward af Silén, som er hjernen bak alt dette, er jo genial. Når var sist gang du lo høyt og ekte av en MGP-programlederspøk - være seg innøvd eller spontan. Petra i samtale med noen av poenggiverne var jo deilig sarkastisk.

Årets taper var det nye poengsystemet - det er jo seerstemmene fra hvert land som er morsomme, å sitte og forutse all nabostemmingen *føler meg snytt*

Vinneren? Meh :vetikke: Det store spørsmålet er jo om Ukraina vil kunne arrangere neste år - politisk, sikkerhetsmessig og økonomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, legge seg i stedet for å MGP-surfe på youtube, kanskje...

Forøvrig kveldens høyeste latter i stuen da Måns slo fast hva det betød at han etter kveldens show ikke lenger ville være regjerende vinner: -I can eay carbs again! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste som fortsatt er våkne i twitter-feeden min (og ikke befinner seg i en annen tidssone) er de som halvannen time etter at showet var over fortsatt diskuterer MGP. Detaljanalyserer semifinale-stemmingen og sånt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Daria skrev:

Nei, legge seg i stedet for å MGP-surfe på youtube, kanskje...

Forøvrig kveldens høyeste latter i stuen da Måns slo fast hva det betød at han etter kveldens show ikke lenger ville være regjerende vinner: -I can eay carbs again! :ler:

Vinneren vokser på meg. Likern bedre og bedre.

Videoen over er jo herlig, da. Måns ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har drømt om MGP i natt :fnise: Våknet hvertfall med It's gonna take a miracle på hjernen. Ikke en av favorittene mine, men Thomas G:son har jo lang erfaring med å skrive irriterende sanger som fester seg...

Og hva er vel mer naturlig enn å starte dagen med showet i reprise :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lat dag. Te, bok, kake og en liten rusletur i slottsparken.

Har ikke bestemt meg for morgendagens antrekk, men det er jo ikke sånn at jeg mangler pentøy... Hvit kjole? Rød kjole? Rød og hvit kjole? Blå rosemønstret kjole? Brun rosemønstret kjole? Brun blomstermønstret kjole? Grønn kjole med sneglehus? For å nevne noen alternativer... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikanske leger har gjennomført en penis-transplantasjon

Dette er en typisk ting man ikke bør tenke for mye på, men jeg klarer ikke helt å la være... En ting er å transplantere indre organer, men en utvendig kroppsdel? Som skal brukes til de mest intime ting? Tror ikke jeg hadde klart å slippe tanken på hvor den hadde vært før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, Daria skrev:

Lat dag. Te, bok, kake og en liten rusletur i slottsparken.

Har ikke bestemt meg for morgendagens antrekk, men det er jo ikke sånn at jeg mangler pentøy... Hvit kjole? Rød kjole? Rød og hvit kjole? Blå rosemønstret kjole? Brun rosemønstret kjole? Brun blomstermønstret kjole? Grønn kjole med sneglehus? For å nevne noen alternativer... :plystre:

Var på Plantasjen i dag, sammen med den halvdelen av Oslo som ikke var på Løkka. :sprettoy: Men fikk kjøpt det jeg skulle ha, så nå er jordbærplante på plass, tomatplantene er plantet om fra bitteminipottene de bodde i og verandakassene er fylt med stemor.

Ingen planer for morgendagen. Tror jeg dropper hele greia, og bare kuler'n hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha tante-tjeneste, blir nok en sving i byen først også - det hører jo med :flagg::essen2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bunad luftet, skjorte strøket og sølv pusset. 

 

Så alt er klart for en tidlig bane i morgen tidlig. Ingen sving innom byen først her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Daria skrev:

Lat dag. Te, bok, kake og en liten rusletur i slottsparken.

Har ikke bestemt meg for morgendagens antrekk, men det er jo ikke sånn at jeg mangler pentøy... Hvit kjole? Rød kjole? Rød og hvit kjole? Blå rosemønstret kjole? Brun rosemønstret kjole? Brun blomstermønstret kjole? Grønn kjole med sneglehus? For å nevne noen alternativer... :plystre:

Her ble det en lang rusletur på kirkegården i går. På kryss og tvers mellom gravene på leting etter slekta mi... 

Antrekket er ikke helt klart her heller. Står mellom svart skjørt med små blomster, mønstret skjørt i bruntoner eller mørkeblått skjørt med hvite prikker. Og sannsynligvis blir det en hvit topp til... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...