Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

1 time siden, Daria skrev:

Du får blåse støv av twitter-kontoen - mye av sarkasmen kommer nok der... ;) 

Må nok gjøre det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rydder i mapper og filer på området mitt på jobben, der ligger det mye rart. Også en del gammel fra høgskole-tiden - jeg hadde mye lagret på disketter, og vi har en løs diskettstasjon her jeg bruke for å få overført det. Blant oppgaver og notater fant jeg det eneste forsøket jeg har gjort på å skrive skjønnlitterært - jeg mente verden trengte en chick lit-bok som endte med at hovedpersonen var lykkelig som singel. Det ble ikke mer enn et par svært selvbiografiske sider, men det minnet meg jo på et par episoder jeg hadde glemt. Ingen tvil om hvilke venninner som skjuler seg bak dekknavnene :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Soft-is ved fjorden, halvannen times uforstyrret boklesning på en benk på festningen med småfugl hoppende rundt føttene mine - og andunger i Karpedammen :strix: Syv bittesmå nøster som ikke kan ha vært gamle, det er de minste jeg hat sett. Og helt uredde, jeg kunne stå under en meter unna uten at de lot seg forstyrre. Oslo i mai :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ingen krystallkule, i likhet med resten av KG og verden forøvrig. Vil man ha en garantert sikker jobb bør man satse på helsevesenet...

SVT er i gang med oppvarmingen - jeg er klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Westlife-Nicky for Irland? Har noen fortalt meg det, tro? :klo: Han har hvertfall scene-erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, franskmannen likner på Orlando Bloom - la oss håpe han kan synge også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levende "strekmenn" med Måns og a capella barnekor - pangstart :hoppe: Herfra går det vel fort bare nedover... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tromme nummer to - check!

Så langt er jeg dessuten en følger i pluss - god start!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feeden min liker San Marino, jeg syntes den var umiddelbart creepy. Mistenker at han liker å dramatisere erotiske folkeeventyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Daria skrev:

Feeden min liker San Marino, jeg syntes den var umiddelbart creepy. Mistenker at han liker å dramatisere erotiske folkeeventyr...

Yuk... Har ikke funnet noen favoritt enda egentlig, men likte Finland sånn passe. 

 

Har droppet Twitter og sitter på verandaen med strikketøy og tv (litt) høyt på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte forsåvidt den østerriske låta - hun sang til og med rent - men sceneshowet bie så veldig sukkersøtt Disney.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder fortsatt en knapp på åpningsnummeret med Måns og barnekoret som kveldens høydepunkt...

Men siden jeg nok ikke får dem videre: Nederland, Østerrike, Bosnia og Island til finalen, Estland og Montenegro definitivt ikke dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smokingkledd Måns snakker fransk til den kjekke franskmannen. Nærmeste noe har kommet å sende meg i knestående i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Daria skrev:

Holder fortsatt en knapp på åpningsnummeret med Måns og barnekoret som kveldens høydepunkt...

Men siden jeg nok ikke får dem videre: Nederland, Østerrike, Bosnia og Island til finalen, Estland og Montenegro definitivt ikke dit.

Vi er veldig enige i kveld, ser jeg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russland selvfølgelig videre. Hvor slemt er det å håpe at han faller av veggen på lørdag...?

Nederland! :hoppe: Og ungarern med øyenbrynene og de fillete buksene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...