Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men hallo - det er jo ikke sånn at en sko er en sko er en sko og det er det samme hvilken du bruker, så lenge du har noe på beina. Når jeg sliter ut et par svarte, flate hverdagssko til sommerbruk hjelper det jo ikke at jeg har svarte høstsko eller pensko, grønne sommersko eller røde spasersko - jeg mangler fortsatt et par svarte hverdagssko... Det er faktisk ren logikk, hvertfall for oss med litt jåle-anlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo:

Tror jeg falt av midt i grønne sommersko eller røde spasersko.
Jeg har sko :opplyser:

Men trenger snart nye - mine to beste par (som er "beste" fordi de er gode å gå med, begge er kjedelige sorte joggesko) er slitne begge to :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MGP-aften med Linda Eide og Sjur Hjeltnes på Litteraturhuset i går - mye uvurdelig kunnskap å plukke opp. Samt blokkfløyte, saksofon og allsang. Mulig vi lo litt innimellom også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den svenske MGP-kommentatoren snakker om å være "lagom elak" - en god beskrivelse, igrunnen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sølvdress OG glitrende skjorte på Måns - må nesten finne fram solbrillene :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isboksen er tom og Måns har vært naken på scenen - helt grei kveld så langt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, sånn gikk det. Fortsatt ingen store favoritter, så da blir det vel å heie på den kjekke franskmannen. Med forbehold om at han faktisk kan synge noenlunde rent, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveldens best nummer. Dessverre kunne man ikke stemme det til finalen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå hisser folk seg opp over østeuropeisk dominans igjen. De har visst glemt at Tyskland, Frankrike, Storbritannia, Spania, Italia og Sverige - alle vesteuropeiske land - er forhånskvalifisert...

Edit: Var visst ikke så lett å stave Italia så sent på kvelden...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså - kulde og regn og vind var ikke en del av min plan i dag - det var ikke det yr antydet i går kveld. Å ikke sovne før nærmere halv to var heller ikke det jeg så for meg, men der må jeg vel ta skylda selv  - kombinasjonen dobbel skjerm til midnatt og overdose sukker har aldri vært anbefalt sovemedisin.

Forøvrig mener jeg når man kan påstå at Petra Mede "til tider var litt klein" i går er det din egen humor det er noe galt med. Så det så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var ikke regn hos meg - og tørr asfalt, men den kan jo ha blitt blåst tørr på den tiden det var mellom din tur ut og min....

 

Fikk ikke sett Petra Mede i går, men sjekket twitter på vei hjem og det var mange pussige kommentarer der ute. Har opptak av programmet, men det blir neppe sett i full versjon. Fikk dog sett klippet med en naken Måns - mange hadde lagt ut det.

Jeg fikk i stedet med meg et kjønnsskifte på et barn. Var på teater og det navngis to barn til Lukas og David. Tidligere har eldste alltid vært jente, men det tok meg et par sekunders stillhet å oppfatte at i går var det en gutt. At blikket jeg så fra scenen når latteren tok meg trenger vi vel ikke snakke om..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke regn før jeg kom ut på landet - sånt no' ha'kke vi i by'n...

Naken Måns var jo tross alt det viktigste og mest minneverdige i går :fnise: Han byr på seg selv på alle måter, det skal han ha.

Blikk fra scenen vet jeg ingenting om, det har aldri skjedd meg. :riste: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig Zen og jeg er i ferd med gå inni en dypere symbiose enn anbefalt... Jeg halvsover på toget med Eg savner fjella i ørene og har en vag idé om at etter den kommer Oh, what a beautiful morning fra Oklahoma! - det gjør jo det på musikalkonserten til Det Norske, som surrer jevnlig via youtube i heimen (en helt vanlig variant av assosiasjonsviruset). Og hvilken sang velger Zen å spille, av de nesten 1000 den har til rådighet i shuffle-modus? Jepp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns egentlig at det var helt greit at Norge ikke gikk videre. Jeg liker ikke låta, selv om jeg har prøvd hardt. For meg er det som om noen har tatt to låter og klippet de sammen - melodi/stil i vers og refreng henger jo ikke sammen på noe sett eller vis.

Naken Måns - ja. Skal ikke si mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo ut som om låta snubler og blir halt... *heller ikke overbevist*

Du føler Måns er beyond words? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...