Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Drillo ser ingen grunn til at fotballtrener skal stille på kamp i dress og slips. Nei, så overraskende... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også på nivå - må jeg på jobb i morgen... eller i det hele tatt før det begynner å regne..... :is: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I land hvor det sjelden snør har de jo snow day - i Norge i starten av mai burde vi ha soldager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å ser på programmet med David Attenbourogh på hans 90 årsdag. Og det er helt utrolig hvor sprek han er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel funnet ungdomskilden et sted i de mange dype skoger han har frekventert...

Jeg furter over at jeg ikke har noen kanal som sender BAFTA-utdelingen og må nøye meg med liveblogg-dekning. Dessuten ser Molde ut til å vinne,... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der hadde Haugesund snudd 0-3 til 3-3 på 20 min, med to minutter igjen av kampen... :ball:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sommer, det er sol og det er - mandag... Filler'n... Jaja, to av tre, man får ta det man får.  Morgensol og hvitveis og grønnende bjørker og glitrende fjord og fuglesang og tykk ytterjakke er byttet ut med lag-på-lag med strikkejakke og sjal mot dagens nokså varierende temperaturer.

MGP-uke er det også, her blir det å benke seg foran tven med twitter i beredskap. Stiller helt uforberedt i år, har ikke fått med meg noen forhåndsprogrammer :daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skremmende hvor fort tiden løper. Jeg synes ikke det er så lenge siden jeg la det inn i kalenderen for å ha dagene fri. At jeg har fått lagt inn teater på norges dag i semifinalen får jeg heller skamme meg over da. Får sette på opptak og høre gjennom finalistene i hvert fall.

 

Gleder meg til noen kvelder i sarkasmens tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal aldri skamme seg over å gå på teater - særlig ikke det teateret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Break a leg - eller, forresten...

En av forestillingene er filmet for tv - første gang jeg så den måtte jeg google for å se om stolen var en planlagt del av oppsetningen eller ikke. Pluss for å ha matchet fargen på gipsen med kostymet :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha utetime! :sur: Gikk nettopp over plassen, og det er jo så deilig ute. Jobbe kan jeg vel gjøre en annen dag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know! :pls:

Var ute en kjapp tur jeg også - ikke moro å gå inn igjen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble et par timers vandring etter jobb - på kryss og tvers i Botanisk hage med magnolia og rhododendron og kirsebær i flere varianter, ned til Schous plass for is og over Kuba til Vulkan og opp til Alexander Kiellands plass. Kjenner det litt i beina nå, igrunn...

Dessuten er sommeren offisiell - jeg har gått barbeint :hoppe:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at Justin Timberlake skal være pauseunderholdning på lørdag - da skal han selvfølgelig synge gamle MGP-slagere, ja? :pls: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Daria skrev:

MGP-uke er det også, her blir det å benke seg foran tven med twitter i beredskap. Stiller helt uforberedt i år, har ikke fått med meg noen forhåndsprogrammer :daane: 

Så det første forhåndsprogrammet på NRK jeg. Men husker ingen av sangene. Det eneste som sitter igjen er at Jan Fredrik Karlsen og Ingeborg Heldal satt i den såkalte "juryen"... :daane:  

7 minutter siden, Daria skrev:

Ser at Justin Timberlake skal være pauseunderholdning på lørdag - da skal han selvfølgelig synge gamle MGP-slagere, ja? :pls: 

Justin Timberlake? Pauseunderholdning i MGP? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og det er nok en gang bevist at det ikke er noen sammenheng mellom antall timers søvn og påfølgende morgenens grad av trøtt het :Gjesp: Var i seng før 22.30 i går og trøtt som en strømpe i dag tidlig likevel. Moralen er at det viktigste er at man sover, ikke hvor mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

Justin Timberlake? Pauseunderholdning i MGP? 

De sier så... Twitter-feeden min var lett vantro i går...

De norske for-programmene har jeg ikke sett på siden Jostein Pedersen sa takk for følget... Jeg holder meg til de svenske, men de siste par ukene har jeg knapt vært hjemme, så jeg har rett og slett ikke kommet så langt i år. Kun spontan-sarkasme i kveld, med andre ord :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daria skrev:

De sier så... Twitter-feeden min var lett vantro i går...

De norske for-programmene har jeg ikke sett på siden Jostein Pedersen sa takk for følget... Jeg holder meg til de svenske, men de siste par ukene har jeg knapt vært hjemme, så jeg har rett og slett ikke kommet så langt i år. Kun spontan-sarkasme i kveld, med andre ord :ler: 

Spontan-sarkasme kan være god underholdning det :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får blåse støv av twitter-kontoen - mye av sarkasmen kommer nok der... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...