Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

På bussen i går overhørte jeg en telefonsamtale hvor ei som tydeligvis jobbet på treningsstudio snakket om hvor håpløse noen av de som deltok på timene hennes var. Bare glem å stille på gruppetimer med mindre du allerede har både teknikkene, sjargongen og erfaringen på plass, var tydeligvis budskapet. Nå var det uansett ingen overhengende fare for at jeg beveger meg inn på et sånt sted, men sannsynligheten blir jo enda mindre av å vite at det er innstillingen til (forhåpentligvis bare et lite mindretall av) instruktørene... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oslo - nytt teaterstykke om Mona Juul, Terje Rød-Larsen og Oslo-avtalen. Her bør vel noen norske teatre ta litt ansvar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Skravla skrev:

Noen er på kjøret i kveld???

Hvem, jeg? Men altså, jeg visste ikke at dette fantes, jeg ler jo så jeg faller ut av sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt mer på Bill Bailey.... og på slutten her så knekker prins Charles helt sammen..

 

 

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godeste Bill er litt Storbritannias svar på Ingrid Bjørnov..... assosiasjonsvirusene herjer hos begge, samt ekstrem musikalitet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baby, baby, baby...!

Denne gjør ting med meg som ingen Celine Dion-sang har gjort siden My heart will go on (og da var det vel strengt tatt mest Leo di Caprio det handlet om...) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skravla skrev:

Godeste Bill er litt Storbritannias svar på Ingrid Bjørnov..... assosiasjonsvirusene herjer hos begge, samt ekstrem musikalitet. 

For jeg satt jo ikke i salen onsdag og drømte om at de skulle gjøre noe sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Skravla skrev:

Jeg er litt mer på Bill Bailey.... og på slutten her så knekker prins Charles helt sammen..

 

Youtube påstår at denne videoen ikke finnes... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Daria skrev:

Youtube påstår at denne videoen ikke finnes... :vetikke:

Prøvde å legge inn på nytt igjen.... Nå virker den her i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det et diplomatisk heldig tidspunkt av Charles å knekke sammen på...? :fnise:

Dette md at spiller du jazz kan du spille hva som helst - Jamie Cullum var litt i det eksperimentelle hjørnet da han spile på jazfestivalen i Kongsberg for noen (11!) år siden, men slo begeistret fast at You're a jazz audience - you'll let me get away with anything! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kommet til det tidspunktet hvor for mye youtube-surfring har ledet meg inn på broadwaystore.com - her gjelder det å finne senga før jeg finner visakortet... :plystre:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...