Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den Friday, April 29, 2016 at 8.21, Daria skrev:

Fredag :danser: Snart midtveis i en i overkant innholdsrik periode. Operakonsert og teater lørdag, teater søndag, sesongpresentasjon i operaen mandag, teater tirsdag, teater onsdag (det skulle være hjemmekveld, men jeg var så grinete og rastløs og det var en ledig billett midt på rad to på Halve Kongeriket, så det ble en spontanutflukt med billett innkjøpt halvannen time før forestillingsstart...), heldagsseminar og filharmonien i går, operaen i dag, teater i morgen, tog søndag, operaen mandag, teater tirsdag, konserthuset onsdag, himmelspretten torsdag, Josh Groban ( :strix: ) fredag og Dara O'Brien lørdag. Vurderer å avspasere den inneklemte fredagen neste uke, lærerne har plandag og elevene har fri.

:daane:

Skrevet

Går så bra så... :fnise: Selv om jeg våknet i dag og forbannet meg selv - hvorfor i all verden hadde jeg ikke husket å slå av klokkeradioen, det var jo helg. Eller forresten, vent lit...

Skrevet

Nyhetsbrev fra Det Norske Teatret, om den nye Bjørn Eidsvåg-forestillingen (som jeg har billett til) og Kafé Løve (hvor jeg er på hils med stadig flere av servitørene :fnise: ). Hva hadde dette med nyheter å gjøre...? :vetikke::ler: 

Fikk en spørreundersøkelse i går, rettet mot teaterets kunder, hvor et av spørsmålene var hva som skulle til for at jeg gikk oftere på teater. Jeg svarte at med min besøksfrekvens var det ikke sikkert at flere besøk nødvendigvis burde være noe mål... :fnise: 

Skrevet

Kunne egentlig tenkt meg å se det Abba-showet jeg. :jepp: 

Skrevet
27 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

Kunne egentlig tenkt meg å se det Abba-showet jeg. :jepp:

Bare ta turen inn så kan vi mimre litt. Jeg vurderer også showet. :Nikke:

Skrevet (endret)

For alle som ikke fikk med seg sist ukes mest fantastiske filmsnutt (og ja, den er helt ekte):

(FLOTUS og POTUS er forøvrig de usedvanlig fengende forkortelsene for USAs president og førstedame...)

Endret av Daria
Skrevet

Næmmen, røk Molde ut av cupen? Så trist... :rulle:

Viking også. Beste svar fra trener Jonevret, som ble spurt om hvor surt det var:

-Jävla idiotfråga!

:fnise:

Ramlet på en Tenk om-forestilling i kveld. Fort gjort. Den abstinensen i juni blir hard og vond...

Skrevet
Den 4.5.2016 at 8.36, Skravla skrev:

Bare ta turen inn så kan vi mimre litt. Jeg vurderer også showet. :Nikke:

Må tenke bittelitt på det... Men jeg er veldig fristet :jepp:  

9 timer siden, Daria skrev:

Næmmen, røk Molde ut av cupen? Så trist... :rulle:

Viking også. Beste svar fra trener Jonevret, som ble spurt om hvor surt det var:

-Jävla idiotfråga!

:fnise:

:rulle: 

Skrevet

Nå blomstrer kirsebærtrærne :strix: Ingen store planer for dagen - sette meg ut og lese når sola får litt mer tak, sy litt, være litt huslig, gå en tur - mulighetene er mange. Eller utsette alt til i morgen (jeg har jo fri da også :nigo:  ) og gjøre minst mulig i dag...

Drømte forøvrig om Tenk om i natt. Og om elger. Samtidig. Fortsatt litt usikker på sammenhengen...

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Nå blomstrer kirsebærtrærne :strix: Ingen store planer for dagen - sette meg ut og lese når sola får litt mer tak, sy litt, være litt huslig, gå en tur - mulighetene er mange. Eller utsette alt til i morgen (jeg har jo fri da også :nigo:  ) og gjøre minst mulig i dag...

Drømte forøvrig om Tenk om i natt. Og om elger. Samtidig. Fortsatt litt usikker på sammenhengen...

:rulle:

Jeg var også på DNT i natt. Men det var ingen elger der. 

Dinner before show tomorrow? Jeg skal ha gjemmekontor.

Skrevet

Mat :Nikke: Møtes rundt 17 på National og se hva vi føler for?

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Mat :Nikke: Møtes rundt 17 på National og se hva vi føler for?

Perfettissimo, mia bella. :blid: 

Skrevet

I natt drømte jeg at jeg gikk på ski og kjørte bil. Bare så dere er oppdatert...

Ruslet i byen med søster og niese i dag, spist is og vært i lekebutikk og sett på mannen som lager kjempesåpebobler i Spikersuppa. Traff på en bekjent av søster, hun så fra søster til meg og slo fast -Søsken! Tvillinger? Neida, vi er ikke like... :riste::fnise:

Skrevet

:strix::hjerter::hjerter_rundt:  :strix:

Åh lykke og salighet, som den mannen kan synge!

Skrevet

:hjerter_rundt:

Kan forøvrig melde, ikke helt urelatert, at If/Then-cden er ute av spilleren for første gang siden februar...

Skrevet

Josh i går, Dara O'Brien i dag. For en trist helg... Etter showet i Bergen twitret han at it is not supposed to last more that two and a half hours - i dag holdt han det gående i nesten tre. Magemusklene mine kommer til å trenge tid på å komme seg etter dette...

Skrevet

Må jeg på jobb i morgen...? Jammen, det er jo spådd minst like bra vært i morgen, og man må jo nye sola når den er her, og jeg har bøker som må leses og is som må spises og ikke minst må jeg nyte synet av kirsebærtrærne mens de er i full blomst, det er tross alt en svært flyktig tilstand...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...