Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

(Og der har du litt av grunnen til at jeg synes det er helt greit å pendle en time hver vei -det er en god arbeidsplass :Nikke: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig med fri på fredag. Sånne ting kan faktisk telle mye når det gjelder arbeidsplassen.

Skrevet

Masse snø! :hoppendeglad: Hvertfall det største snøfallet hos meg så langt i vinter -ikke veldig lei meg da jeg våknet og så at det var snøhimmel :fnise:

Feriemodus på jobben, så jeg begynte en time senere enn vanlig. Av og til er det luksus å sove helt til 6.30 :ler: Sov som en stein i syv timer -det er et par timer mer enn gjennomsnittet de siste dagene, tror jeg. Sånn går det når man skal få med seg alt og litt til...

Skrevet (endret)

Nå tar jeg juleferie -5 hele fridager :nigo:

Endret av Daria
Skrevet

:danser: God ferie!

Her er det tåke i dag.

Men da er det jo hvitt. :nigo:

Skrevet

Myk start på dagen med Skomakergata til frokost -bare en nellikspiker igjen i (den ganske harde og inntørkede) adventsappelsinen :hoppendeglad:

Skal det bli jul i stua, får man vel komme seg ut av pysjen og gjøre en innsats. Skal til mamma og pynte tre og spise grøt i kveld, da bør jeg jo helst rekke å pynte mitt eget (jeg har juletre! :bolledeig:) først...

:tree:

Skrevet

OI, Skomakergata ja... Glemte det i går jeg. Så da blir det to episoder i dag. :nisse:

Skrevet

Juletreet står -tilsynelatende både rett og stødig :nigo: Jeg klippet av det altfor lange toppskuddet og plutselig var vi omtrent jevnhøye. Ingen grunn til å finne fram gardintrappa for å sette på stjernen her nei :fnise:

Skrevet

Helledussen så liten og søt Espen Lind var da han var Sway... :fnise:

Skrevet

:vinke:

Fortsatt god jul, Daria!

Her er fuggel'n tilbake på jobb noen timer (satser på tidlig avslutning på arbeidsdagen)...

Skrevet

:hallo:

Jeg har fri i dag også -og er tidlig oppe, påkledt og spist frokost før halv ti :fnise:

Skrevet

Jeg var ikke videre imponert over mannens bil i dag tidlig, da den ikke virket og jeg måtte ut og kjøre klokken syv...

Skrevet

Ikke så veldig... Så, dette blir vel dagen for sure oppstøt tipper jeg... :tunge1::ler:

Skrevet

Har vært på en ørliten romjulsshopping -etter ting jeg ikke fikk til jul :fnise: Fikk kjøpt ny veskeparaply, nattskjorte og tekopp-smykkene jeg siklet på før jul. Dessuten klarte jeg å la være å kjøpe tekannen jeg også hadde siklet på -jeg har jo strengt tatt et par fra før av, selv om de ikke er helt samme typen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...