Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Ingeborg: Mer vokal, mindre stang.

Are: Det er generelt et godt råd i livet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Australia holder som valig høy musikalsk standard, og potensielt årets billigste video... Det sies at det er en digeridoo der, jeg håper den dukker opp på scenen. 🦘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marcus og Martinius er egentlig et nokså standard svensk bidrag - unge, pene menn med up-tempolåt og fancy scene-bakgrunn. De kunne satt inn Benjamin Ingrosso i stedet og ingen ville merket forskjell. Det kommer sikkert ganske høyt, men jeg er med Are her - veldig bra, veldig uinteressant og uten særpreg og originalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Stian hisser seg opp over at Norge ikke kan glemme at M&M har vært barnestjerner, er det jo litt som glamousmodeller som kutter ned på silikonbruken og blir snurt over at verden ikke umiddelbart skifter syn på dem. Du kan ikke løpe fra fortiden din, og som kjendis må du ikke minst forholde deg til at det er den som har lagt grunnlaget for der du er nå, på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vorspielet over - på tirsdag braker det løs for alvor, det er bare å glede seg. Eventuelt holde seg langt unna, dere er hvertfall informert/advart... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt på alarm og regner med å innfinne meg her. Har helt glemt disse Adresse-programmene så jeg har sett de i etterkant. :ler:  Vi skal nok få en ironisk lørdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vil nok bli etterlyst i andre kanaler om du uteblir... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må man visst på Stoff og Stil snart, og få fram symaskina… Er invitert til glitter og glam-party lørdag… Og antrekket er ikke klart…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvalget av glitter og paljetter i klesskapet holder ikke til anledningen? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble glitter etterspurt i dag, det yngste avkommet trenger visst glitter til en event neste helg. Siden vi tilfeldigvis skal befinne oss på samme sted før eventen, så ville det jo være fint om mor hadde noe passende å ta med? 
 

Den grønnglitrende buksedressen jeg kjøpte til første julebord etter corona var visst ikke aktuell. Det var mine antydninger om å planlegge å iføre meg  den habitten på nevnte julebord som fikk nevnte avkom til å true med å bryte med sitt moderlige opphav. 
 

Det betyr vel i bunn og grunn at jeg har vært ettbarnsmor i noen år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (24 minutter siden):

Utvalget av glitter og paljetter i klesskapet holder ikke til anledningen? :fnise:

Nope… Er sørgelig lite glitter og paljetter i skapet mitt… :fnise:

Dallandra skrev (3 minutter siden):

Her ble glitter etterspurt i dag, det yngste avkommet trenger visst glitter til en event neste helg. Siden vi tilfeldigvis skal befinne oss på samme sted før eventen, så ville det jo være fint om mor hadde noe passende å ta med? 
 

Den grønnglitrende buksedressen jeg kjøpte til første julebord etter corona var visst ikke aktuell. Det var mine antydninger om å planlegge å iføre meg  den habitten på nevnte julebord som fikk nevnte avkom til å true med å bryte med sitt moderlige opphav. 
 

Det betyr vel i bunn og grunn at jeg har vært ettbarnsmor i noen år. 

Grønnglitrende buksedress høres perfekt ut til det partyet jeg skal i. :jepp:  Men det blir litt ambisiøst å prøve å sy noe sånt på så kort tid…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (29 minutter siden):

Nope… Er sørgelig lite glitter og paljetter i skapet mitt… :fnise:

Grønnglitrende buksedress høres perfekt ut til det partyet jeg skal i. :jepp:  Men det blir litt ambisiøst å prøve å sy noe sånt på så kort tid…

Nå husker ikke jeg nøyaktig hvor du befinner deg i verden nå om dagen, men vi kjører et godt stykke sørover på torsdag/fredag, så kan jo hende du kunne låne? Relativt passe lang i beina, vil jeg tro. Kan sende bilde om du tror det kan være interessant og gjennomførbart? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dallandra skrev (57 minutter siden):

Den grønnglitrende buksedressen jeg kjøpte til første julebord etter corona var visst ikke aktuell. Det var mine antydninger om å planlegge å iføre meg  den habitten på nevnte julebord som fikk nevnte avkom til å true med å bryte med sitt moderlige opphav. 
 

Det betyr vel i bunn og grunn at jeg har vært ettbarnsmor i noen år. 

:rulle: Du får minne ham på det neste gang han trenger mors hjelp... (Og har ikke jeg etterlyst bilde av det antrekket, fortrinnsvis i bruk, før...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dallandra skrev (33 minutter siden):

Nå husker ikke jeg nøyaktig hvor du befinner deg i verden nå om dagen, men vi kjører et godt stykke sørover på torsdag/fredag, så kan jo hende du kunne låne? Relativt passe lang i beina, vil jeg tro. Kan sende bilde om du tror det kan være interessant og gjennomførbart? 

 

Sauen har blitt relativt tjukk, så den blir sikkert for trang. :sukk: Ellers hadde det vært interessant, hvis du skal veldig langt sør i landet…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (13 minutter siden):

:rulle: Du får minne ham på det neste gang han trenger mors hjelp... (Og har ikke jeg etterlyst bilde av det antrekket, fortrinnsvis i bruk, før...?)

Jo, du har kanskje det. Ok, kanskje prøve den nå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (1 minutt siden):

Sauen har blitt relativt tjukk, så den blir sikkert for trang. :sukk: Ellers hadde det vært interessant, hvis du skal veldig langt sør i landet…

Jeg skal til Tønsberg, om det er langt nok sør. 
 

Jeg snakker stretch og str L her, så den er ganske fleksibel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dallandra skrev (Akkurat nå):

Jeg skal til Tønsberg, om det er langt nok sør. 
 

Jeg snakker stretch og str L her, så den er ganske fleksibel. 

Det er dessverre ikke langt nok sør. Enda noen timers kjøring til meg… 

Men jeg takker for tilbudet. :klem3: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jo lekker - jeg skjønner jo at den var verdt tenåringens oppsigelse av slektskap :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Det var aldri en reell problemstilling. Det har jo også vist seg i ettertid at det var bare tomme trusler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han innså konsekvensene og lot prinsippene hvile :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...