Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Latvia gir meg Cue-assosiasjoner (svensk 90-tall), litt generisk hørt-det-før. Jeg ser Sivert Høyem-likheten når de sier det, men jeg var mer på Voldemort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men nå så jeg akkurat et klipp av den låta på en ESC-fest i Malmö nå i kveld (igjen takk til den finlandssvenske kommentatoren på insta) og han sang jo mye bedre live.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg kan ikke si at jeg har savnet Luxemburg (eller lagt merke til at de har manglet de siste 30 årene), men ESC har jo alltid godt av mer fransk, og låta er slett ikke dum. Om ESC trenger mer tettsittende lakk er jo en annen diskusjon.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror San Marinos mål hvert eneste år er å komme så langt ned som mulig - de vil hvertfall ikke vinne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LItauen får morsmålspoeng, men ikke så mye mer - og minus for et sceneshow jeg ikke orker å se på. Potensiell tissepause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italias tips mot kjedsomhet: Skift klær ofte og lag deg lange dreads. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (11 timer siden):

Jeg tror San Marinos mål hvert eneste år er å komme så langt ned som mulig - de vil hvertfall ikke vinne...

Litt som quizlaget mitt sin innstilling på quiz i går kveld: kveldens førstepremie var et måneds abonnement på et av byens treningssentre… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde nå? Jeg har akkurat kjøpt 13 bøker. 
 

Dårlig innflytelse, Daria…

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dallandra skrev (2 timer siden):

Litt som quizlaget mitt sin innstilling på quiz i går kveld: kveldens førstepremie var et måneds abonnement på et av byens treningssentre… 

:rulle:

Dallandra skrev (20 minutter siden):

Hva skjedde nå? Jeg har akkurat kjøpt 13 bøker. 
 

Dårlig innflytelse, Daria…

 

13? :dåne:Det er flere enn jeg har kjøpt i hele år, så ikke skyld på meg - men kjøpte du noe spennende? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo det? 
 

Den serien du nevnte over her + hele Dansen gjennom skuggeheimen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambisiøst - og variert, må man vel kunne si... :ler:

Det er nesten så det frister å ta med frokosten ut på balkongen. Jeg må bare lage den først *sulten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂 Ja jeg liker jo å smykke meg med at jeg er en variert leser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle variasjonsmulighetene er jo det fantasiske med lesing - jeg har aldri skjønt meg på de som bare leser en type bøker. Jeg har hatt utetid i parken med en vietnamesisk slektsroman, nå har jeg installert meg i senga med en samling svensk litteraturkritikk, en østerrisk roman om en engelskmann i Kina på 1700-tallet, samiske dikt og selvbiografien til en japansk danser ved den norske nasjonslballetten (samt vifte, vannmelon og grønn te). Dette med å bare lese en bok om gangen har heller aldri vært noe for meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste runde ESC-forberedelser - med Are Kalvø og forhåpentligvis uten nye detaljer om kjærlighets- og følelseslivet til Stian... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Are Kalvø leverer fra første setning - og Stian stiller uten skjorte. De to tingene er ikke helt urelatert :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

I'm a big boy now
I'm going away 
I've sold my cow

Kroatia har høner også - Per Spellmann og Pål og hans høner i skjønn forening, pakket inn i 80-tallsrock og rare lyder. ESC i et nøtteskall :fnise: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Serbia høres jo ut som om hun holder på å sovne av kjedsomhet - det blir fort smittsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albania har en hest - det er tydeligvis gårdsdyr som gjelder i dag. De har også en låt vi har hørt noen ganger før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellas er etno-slitsom - mer en saming tilfeldig sammenraskede lyder enn en faktisk låt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai-ai-ai-ai synger Tsjekkia og så skriker hun om å sette seg selv på en pidestall. Skrevet i sinne - Stian skriver primært sine i fylla... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...