Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Køen for å komme inn i Westminster Hall for å defilere forbi dronningens kiste tar nå 24 timer, sies det på BBC. Vanvittig - og det sier mye om hvor populær og elsket hun har vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under dagens trim for eldre dukket denne opp - og jeg forsvant inn i fjortisnostalgiboblen (og ble der da Celine Dion kom som neste låt...).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en del av de andre her er jeg vel praktisk talt det - ikke at jeg er yngst, men jeg ligger godt under snittet...

Dagens plikter er unnagjort - jeg kom meg en tur i bassenget og plasket litt forsiktig rundt (der var jeg yngst, og den eneste som holdt seg inntil kanten hele tiden...) før jeg gikk før timen var halvveis (jeg følger bare ordre...). Nå er det en time til middag (institusjonshelg - jeg er litt skuffet over at det ikke er grøt på menyen...), jeg har ingen planer om å bevege meg noe sted før det. Men jeg kan opplyse om at jåla nå er nydusjet og helgekledd i kjole, og har planer om å finne fram de ikke-trengingskompatible smykkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (14 minutter siden):

For en del av de andre her er jeg vel praktisk talt det - ikke at jeg er yngst, men jeg ligger godt under snittet...

Uhm, hææææ.... :snurt: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på en litt for lang tur (innså jeg på tilbakeveien... Neste gang tar jeg en pause på benken 150 meter fra inngangen og slipper å bråsette med på en stein 50 meter lenger opp i veien...) og funnet et sted jeg kan sitte og lese ved sjøen og se på svanene. Resten av dagen skal vies hvile og restitusjon (og utflukter til spisesalen *sulten* Bakt potet til tidlig middag, det varer ikke hele kvelden...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (3 timer siden):

Det burde egentlig være et mål for meg å bli litt mer jåle :jepp: Det er lov å la seg inspirere… 

Kjør på :duskedame:More is more (til et visst punkt... :fnise: ), og ikke undervurder litt glitter på en hverdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (17 minutter siden):

Kjør på :duskedame:More is more (til et visst punkt... :fnise: ), og ikke undervurder litt glitter på en hverdag...

Veeel… Begynne med å ta på ei litt penere T-skjorte kanskje… :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Let, og du skal finne? Eller ikke... Mitt er definitivt medfødt, det trengte hverken oppmuntring eller lokalisering :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt er ikke-eksisterende. Eller for å sitere min mor på bytur for noen år tilbake: "Du har penger så du kan nå i det minste kjøpe klær så du ser ut som folk og ikke....ikke....gå i den T-skjorta som er 10 år gammel." :fy_fy:

Det ble til at jeg kjøpte en tunika.

Trenger jeg si at året etter var tunika så "ut" at selv ikke jeg ville vise meg i det. Jeg er nå tilbake i T-skjorter. De er dog bare 2-3 år gamle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gammel og ut er ord uten betydning i mitt klesskap - her er det kun mine preferanser som gjelder :ler: Jakken jeg har på meg nå er 10 år gammel (og vekket min mors begeistring på tirsdag), en annen jakke jeg også har med meg hit er over 20 år gammel (noen som husker Popin...?). For ikke å snakke om vindjakken som også var med i bagasjen, den nærmer seg antagelig 30 år og er fra den tiden jeg ikke kjøpte mine egne klær...  -Kan du ikke kle deg litt mer normalt, sukket bestevenninnen da vi var ca 12 - jeg tok det som en kompliment :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig lyst til å kjøre paljettgallakjole til ALLE anledninger.

På Kiwi for å handle frukt? Sleng ut den røde løperen. 

IRL ser jeg dessverre ikke slik ut 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (4 minutter siden):

Popin! Levde i buksene fra Popin gjennom hele videregående skole :jepp:

Jeg handlet ikke så mye der, men enkelte plagg - inkludert altså en lang grå strikkejakke som har holdt (og vært mye brukt) helt siden folkehøgskoleåret. Det året gjorde litt med klesstilen min - jeg fikk nye venner med litt annen stil og andre shoppingvaner som fikk meg til å prøve nye ting. Utringinger og mer tettsittende topper, ikke minst - vi skulle jo på byen :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...