Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mona fikk tørket noen tårer til slutt da, er vel en av de sendingene med færrest tårer (før kavalkaden med tidligere vinnere). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (1 minutt siden):

Og Se&Hør og alle kjendisjournalister bannet høyt og heftig... 

Det er jo det eneste kule med denne vinneren... han blir ikke enkel å gjøre til se og hør-stjerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på hvor glad han egentlig er for dette, sånn utover at det alltid er hyggelig å vinne. For hans karriere og image og veldig ukommersielle status og ikke minst relativt folkeskye innstilling hadde vel på mange måter en annenplass verdt å foretrekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

-Jeg har kommet på annenplass før, så det går bra...

:ler: 

Og den kommentaren oppsummerer hennes innstilling så bra. Hun bruker hverken sykdom eller noe annet for å få "trøst"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (Akkurat nå):

Jeg holder meg til #stjernekamp-feeden - der finner man det meste av meninger...

Jeg er stort sett ikke på twitter, men gikk inn og oppdaterte nå...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virkelig imponerende er jo at med så mye dødtid og pjatt gikk de langt over sendetiden - her var det så mye som enkelt kunne vært kuttet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må litt motvillig innrømme at jeg synes Bjørn sin versjon av Whitney Houston sin låt var litt stilig. Men Alexandra har jo vist større variasjon i de ulike sjangre, der hvor Bjørn enten har valgt det tryggeste han kunne finne eller tilpasset låten til "sin versjon". Alt nedtonet og dypt... Variasjon! Utstråling! ALEXANDRA! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bjørn har stort sett vært sin egen genre uansett, mens Alexandra har vært en kameleon og mestret stort sett alt - på det grunnlaget burde hun absolutt ha vunnet. Men det var dette med at faglighet og rettferdighet ikke har så mye med konkurranser der publikum bestemmer å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tidligere har de da sunget tre låter hver i finalen? En egen låt, en tidligere opptreden og en finalelåt? Eller husker jeg feil? :klo:

Sendinga var jo altfor lang for kun 4 låter toalt pluss medley-pausenummeret... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært tre før, ja - og det tror jeg Alexandra hadde tjent på. De hadde fint rukket et par låter til og fortsatt fått klemt inn mer tomprat enn noen egentlig trengte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (2 minutter siden):

Det har vært tre før, ja - og det tror jeg Alexandra hadde tjent på. De hadde fint rukket et par låter til og fortsatt fått klemt inn mer tomprat enn noen egentlig trengte.

Enig, burde absolutt hatt en låt til hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...