Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Altså, det er jo i og for seg imponerende å få det til, men i min verden er dette i kategorien "mann lager rare lyder" mer enn musikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (Akkurat nå):

Altså, det er jo i og for seg imponerende å få det til, men i min verden er dette i kategorien "mann lager rare lyder" mer enn musikk...

Dette er mer etter kl 23 på pubben..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (3 minutter siden):

Hele opplegget blir litt hipsterkrampekultsært for meg...

Ikke min stil... men jeg har oppdaget at flere jeg kjenner faktisk har hørt om og hørt dem live.... Jeg ante jo ikke hvem han var uten å google. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uten MGP hadde jeg neppe hørt om Alexandra heller..... så jeg er jo ikke så bevandret i denne populærmusikken.... mvh Gammel dame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hørt om ham, som et litt kult-fenomen, men ikke hatt noe behov for å oppsøke musikken...

Men Mona, hvorfor er det så imponerende at hun har vært med på å skrive låta? Der er ikke så uvanlig at artister gjør det...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For når hun er på hjemmebane er hun bare en flink vokalist. Det blir som som å se Manchester City spille fotball. Det er jo veldig bra, men det mangler liksom litt sjel.

:fnise: Fotball til side; nrks anmelder har jo et poeng - dette var noe av det minst spennende og minneverdige Alexandra har gjort hele sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Mona må ha noe hun kan trekke frem med artisten.... og når Carina og Jorun er borte - med disse vanskelighetene deres, så må jo Mona finne noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å trekke fram opptredenen hennes, som er det det primært handler om og som er det hun er satt til å bedømme...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sangen der funker virkelig ikke så nedtonet. Innholdet er jo optimistisk og full av liv og glede. Dette høres jo mer ut som noe Whitney kunne gjort i dag....... (og ja jeg vet hun ikke er i live)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del av meg synes egentlig dette var ganske stilig - noe av det bedre han har gjort, En annen del synes det blir i overkant uforløst - modulasjon til tross... Om jodleåta var puben en sen kveld, er dette dagen derpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Daria skrev (Akkurat nå):

-og bruk gjerne mer enn ett ord...

:rulle: Han er jo ikke det enkleste intervjuobjektet...

Han brukte 2.... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Og hun skrudde av lyden, studerte Alexandra og lurte: Brunkrem, pudder eller solarium...?

Eller  spraytan..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med en så kort kjole med jakke-snitt, er at det så fort ser iut som om man har glemt nederdelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...