Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

KJolesplitt til hatteforet er tydeligvis Carinas gjennomgangstema i kveld. Hun har jo heller ikke stemme til denne genren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg er i gang med søke opp Jamie Cullums versjon av låta (i en purung utgave - babyface! :fnise: ) lenge før Carina er ferdig med å synge sier vel sitt om at jeg ikke ble blåst av sofaen...

 

Interessant kommentar fra Odd René - han anerkjenner at hun har jobbet mye og gjort framskritt, men sier ikke noe konkret om resultatet...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sunget med band på fire personer (og et TenSing-kor) i ryggen - det var fantastisk gøy. Å synge med fullt orkester må være helt hinsides... *vilvilvil*

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Breakfast at Tiffany's er ikke en musikal, selv om en karakter ved en anledning synger en sang. Bjørn synger surt og flatt igjen - og begge kveldens genre krever innlevelse og utstråling, der kommer han til kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pluss for at både Carina og Alexandra har valgt ny musikalmusikk - at de har valgt fra samme musikal får vi bare leve med :fnise: Litt mer usikker på om jeg kan leve med at Carina så til de grader radbrekker This is me - det var langt over hennes kapasitet. Det var nok hennes siste Stjernekamp-opptreden - Bjørn var svak i kveld, men hun var verre...

Jeg er enig med Henriette i at dette var til å grine av, men jeg tror vi er grunnleggende uenige om hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knut Marius Djupvik har ikke blitt så mye bedre på dynamikk og variasjon siden sist - fullt trøkk er tydeligvis default-innstillingen hans. Og selv om jeg av prinsipp er for at folk synger på norsk er jeg tilbøyelig for å gjøre et unntak når det gjelder romsdalsk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger litt etter her, men synes ikke Bjørn imponerer så veldig i kveld, nei. Er det lov å si at jeg også synes det egentlig var litt kjedelig? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Bjørn generelt er litt flat og kjedelig - og jeg er så lei grininga til Carina.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig gikk den første finaleplassen til Alexandra - det er ikke engang spoiling å si det... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det er spoile-risikosport å besøke boka di, så om jeg går inn her frivillig så vet jeg hva som kan vente :opplyser:

Akkurat ferdig med musikal her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det jo egentlig bare å spole seg fram til resultatet, med mindre du gjerne vil ha med deg et altfor langt innslag med familie og venner...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spolt :opplyser:

Begynte på opptredenen til Knut Marius men det ble kjapt spoling helt til avgjørelsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å se ting i opptak :fnise: Resten av avgjørelsen kom vel heller ikke som noe stort sjokk...

Hvis egen låt fortsatt er finalegenre kan jo det faktisk bli litt interessant for en gangs skyld - hvertfall hvis Alexandra får ta meg seg resten av Keiino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alexandra MÅ vinne til lørdag. Synes Bjørn ikke utfordrer seg selv i særlig grad - har valgt rolige og "trygge" låter i alle sjangre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært i en klasse for seg hele sesongen - og overgått alle forventninger jeg hadde. Bjørn blir litt for sær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...