Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Første mål for dagen er oppnådd - tørt tøy er hentet fra vaskekjelleren (og det har ikke hengt der unødvendig lenge...). Dagens avtale utenfor huset er ikke før om noen timer, før det har jeg en tekanne å tømme og en avis å lese (og et tørkestativ som burde vært tømt, men man skal jo ikke overanstrenge seg... Yr mener at det skal bli sol omtrent i tide til jeg er ferdig hos pm-fysio (av de mange tingene jeg ikke har fått tak i ennå er hvor lang en sånn time vanligvis er...), så jeg vurderer å pakke med meg te, bok og sitteunderlag og ta en tur i parken etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utnevnelsen av den nye regjeringen kommer jo uunngåelig litt i skyggen i nyhetsbildet i dag. Litt av ilddåp, ikke minst for den nye justisministeren, som jeg nettopp hørte på nyhetene at bare er 28 år gammel :daane: Jeg er stort sett for å løfte fram unge folk og hun er sikkert kompetent, men det høres jo innmari ungt ut for å bekle en såpass tung ministerpost. Uansett hvor flink du er og hvor effektivt og godt du har brukt årene dine, er det begrenset hvor mye erfaring med noe som helst man rekker å få med seg før man fyller 30...

Jeg feil-leste for øvrig fiskeri- og havminister som fisk- og havariminister, og håper det ikke er et tegn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks av de nye statsrådene er yngre enn meg - men jeg er likevel mest sjokkert over å oppdage at Trygve Slagsvold Vedum og jeg er jevngamle (halvannet år er jo ingenting etter fylte 40) - jeg trodde han var mye eldre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (4 timer siden):

Første mål for dagen er oppnådd - tørt tøy er hentet fra vaskekjelleren (og det har ikke hengt der unødvendig lenge...). Dagens avtale utenfor huset er ikke før om noen timer, før det har jeg en tekanne å tømme og en avis å lese (og et tørkestativ som burde vært tømt, men man skal jo ikke overanstrenge seg... Yr mener at det skal bli sol omtrent i tide til jeg er ferdig hos pm-fysio (av de mange tingene jeg ikke har fått tak i ennå er hvor lang en sånn time vanligvis er...), så jeg vurderer å pakke med meg te, bok og sitteunderlag og ta en tur i parken etterpå.

I dag; 1 time 15 minutter... Det er ikke så fysisk krevende, men jeg var overraskende sliten etterpå likevel. Nå hadde uansett yr ombestemt seg og planen om parktur var avlyst, men jeg hadde en tanke om å gå hjem i stedet for å ta bussen (vi snakker en strekning jeg ikke engang ville tenkt å å ta buss så sent som i sommer). Den tanken utgikk etter et halvt kvartal - selv ikke tanken på det åpne antikvariatet jeg ville gått forbi, eventuelt innom, hjalp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (På 13.10.2021 den 20.06):

Godt :ler: Jeg skrudde akkurat på og gikk glipp av presentasjonen av kunden, men når hovedkravet er at plagget skal være lett å flekke av har jeg jo en anelse om hva han driver med... :fnise: 

Nå fikk jeg med meg navnet hans - og det sa meg absolutt ingenting :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med at hiphopere kler seg som forvokste barn? Turis ser jo ut som et utvasket barneplagg i litt stor størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Jenny for at hun sier enhjørning, jeg sendte nesten ut en grinete tweet da de stadig snakket om unicorns...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Takk til Jenny for at hun sier enhjørning, jeg sendte nesten ut en grinete tweet da de stadig snakket om unicorns...

De skal ha for at de er tøffe med stoffer og kombinasjoner, men det var ikke mye jeg hadde valgt... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ligger tydeligvis foran meg - jeg har ikke sett valget ennå...

Roadrunner skrev (3 minutter siden):

De skal ha for at de er tøffe med stoffer og kombinasjoner, men det var ikke mye jeg hadde valgt... 

Men så er jo ikke du forvokst guttunge-hiphop-stripper heller, da... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (5 minutter siden):

Du ligger tydeligvis foran meg - jeg har ikke sett valget ennå...

Men så er jo ikke du forvokst guttunge-hiphop-stripper heller, da... :fnise: 

Jeg soka litt i appen og så den tidligere i kveld :jepp:

Du sier noe, jeg er vel ikke helt der... Nesten, men ikke helt... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stoffet var jo kult - jeg skulle gjerne hatt en kjole eller skjørt i det mønsteret (men en litt annen stoffkvalitet...) :jepp: Dessuten er jeg lettet over at Emanuel klarte seg - han vinner neppe (der har jeg mest tro på Zenab eller Guro), men jeg vil ha ham med så lenge som mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (1 minutt siden):

Du sier noe, jeg er vel ikke helt der... Nesten, men ikke helt... :plystre:

Hvilken del mangler - hiphoper, guttunge eller stripper...? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (2 minutter siden):

Hvilken del mangler - hiphoper, guttunge eller stripper...? :fnise: 

Det nærmeste jeg kommer er vel hip... unge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sauen Shaun skrev (2 minutter siden):

Han valgte jo morgenkåpa vår :nigo:

Fordi intet sier hiphop som retro frotté... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledene ved å ha hatt samme mailadresse i mange år - jeg søkte etter noe helt annet og fant en mail hvor en venninne fortalte at hun så smått hadde begynt å date en ny fyr. Nå er de gift og har to barn :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...