Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Hun puster på en måte som gjør at Heidi ikke er andpusten en gang..... Til tider høres det ut som prustingen til en hval. *slem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ganske hinsides med tanke på at hun tross alt er en erfaren og profesjonell artist. Selv om Mona får det til å høres ut som om hun er en amatør blant proffer når hun stadig roser henne for innsats og vilje og overser (mangelen på) prestasjoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1)Hvorfor har Heidi på seg en arbeidsoverall?
2)Er det mine forventninger eller hennes prestasjoner som er problemet når jeg blir skuffet over henne nesten hver gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart at jeg stadig er uenig i hvor fantastiske prestasjoner som gjøres. Hjertet mitt ble ikke kapret hverken av øyne eller ører..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skravla skrev (Akkurat nå):

Det er litt rart at jeg stadig er uenig i hvor fantastiske prestasjoner som gjøres. Hjertet mitt ble ikke kapret hverken av øyne eller ører..... 

Rart med det... men vi skal heller ikke undervurdere forskjellen på å se ting levende rett foran seg og å se det på tv, man blir stort sett alltid mer revet med av å være der det skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Rart med det... men vi skal heller ikke undervurdere forskjellen på å se ting levende rett foran seg og å se det på tv, man blir stort sett alltid mer revet med av å være der det skjer. 

Det har man jo opplevd gang på gang. Stemningen i salen gjør noe med en - selv sammenlignet med en direktesending. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK.... Der kom Bjørn frem som den han bør være. Her passet han - og særhetene hans er lagt vekk. Dette likte jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dypt - melodien forsvinner jo. Dessuten høres han mer uinteressert enn inderlig ut - selv om dommerne sikkert er uenige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (1 minutt siden):

Det har man jo opplevd gang på gang. Stemningen i salen gjør noe med en - selv sammenlignet med en direktesending. 

Har hatt noen aha-opplevelser på konsert (og musikaler) også med det - sanger som er litt kjedelige på plate kan være glitrende live. Eller omvendt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått min dose dommere og prating for kvelden - min toleransegrense for Trygve Skaug er relativt lav...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er vi tilbake til at man må ha opplevd noe vondt for å få det til..... Hvorfor trenger jeg å vite at noen slo opp...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Jeg har fått min dose dommere og prating for kvelden - min toleransegrense for Trygve Skaug er relativt lav...

Han blir litt overfølsom.... Jeg måtte kutte han på insta for å unngå daglige brekninger. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke vite det - derav min aktive bruk av mute-knappen. Men den konfirmasjonskjolen fra 80-tallet er jo like malplassert som kjeledressen til Heidi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skravla skrev (Akkurat nå):

Han blir litt overfølsom.... Jeg måtte kutte han på insta for å unngå daglige brekninger. :ler: 

Jeg leste en av "dikt"-samlingene hans i fjor og har fått min dose for flere år framover - det blir så veldig tafatt "jeg vil bare bli elsket"-dottmann. Men det skal han ha - noen av sang-oversettelsene hans er ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs vel om ikke Jorunn eller Heidi ryker i kveld - og jeg har vel mest, eller minst, tro på Heidi. Jeg tror Carina reddet seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Det spørs vel om ikke Jorunn eller Heidi ryker i kveld - og jeg har vel mest, eller minst, tro på Heidi. Jeg tror Carina reddet seg nå.

Hun får nok noen sympatistemmer. 

 

Jeg håper på at Jorunn ryker, men regner med at Heidi nok står først i kø. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...