Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Hvor hardt har de jobbet bak scenen for å bli kvitt krøllene Alexandra hadde i første nummer...? Og endelig et antrekk jeg kan like *vil ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og dette er ikke Aleksandra sin kveld..... Ikke på topp i Latino og heller ikke i visesang. 

 

Selv den verste av tidligere versjoner jeg har hørt av denne er bedre enn hennes. Hun treffer noen toner litt skingrende.

 

Og hvorfor skal alle ta disse visene ned på pratenivå. Det er faktisk mulig og anbefalt og heller synge dem.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (Akkurat nå):

Men selv på en dårlig dag gruser hun de fleste andre...

Å ja... jeg har mine håp om at hun står øverst på pallen i siste program. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen i borettslaget har en unge som ikke vil sove..... og i stedet for bare å plage de nærmeste naboer med dette så går de tur gjennom borettslaget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (Akkurat nå):

Noen i borettslaget har en unge som ikke vil sove..... og i stedet for bare å plage de nærmeste naboer med dette så går de tur gjennom borettslaget. 

Det setter sikkert de nærmeste naboene pris på :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (Akkurat nå):

Det setter sikkert de nærmeste naboene pris på :ler: 

Ja, resten av oss får det bare i små porsjoner. Jeg har litt vondt av dem - tredje runde forbi her nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunns er helt ukjent for meg, men teksten blir litt mye allerede i første vers, mvh tilhører ironigenerasjonen. Dessuten er det litt surt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om enn ikke til Nrks anmelder, som gir terningkast to og mener det var både surt og dørgende kjedelig :5: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (1 minutt siden):

Om enn ikke til Nrks anmelder, som gir terningkast to og mener det var både surt og dørgende kjedelig :5: 

Herlig. Han har sikkert helt rett i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daria skrev (Akkurat nå):

Alle mine tre gikk til Alexandra - og sånn vil det nok bli resten av sesongen...

Jeg ga en liten stemme til Bjørn. I kveld synes jeg han presterte bedre enn i noe tidligere program. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marthe Wang-låten «Til deg» har nemlig Skaug oppført blant komponistene, og selvhjelpsfaktoren her er dermed også til å ta og (ikke minst) føle på.

:hoho: Takk til VGs anmelder for denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skravla skrev (Akkurat nå):

Jeg ga en liten stemme til Bjørn. I kveld synes jeg han presterte bedre enn i noe tidligere program. 

Han er litt for creepy for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (Akkurat nå):

Marthe Wang-låten «Til deg» har nemlig Skaug oppført blant komponistene, og selvhjelpsfaktoren her er dermed også til å ta og (ikke minst) føle på.

:hoho: Takk til VGs anmelder for denne...

:hoho:Jeg liker når anmelderne treffer spikeren på hodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...