Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har også vannet blomster. Oppvasken ble tatt i går. Har vasket klær da - det teller vel noe. 

Ellers sitter jeg inne foran viften - denne varmen er ikke for meg. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 minutt siden, Skravla skrev:

Jeg leser Allsang på Skansen og tenker at du er et par døgn for sent ute.... :fnise: Ikke helt vant til at du skal se Allsang på grensen. 

Årets første og sannsynligvis eneste gang... :fnise: 

Skrevet (endret)

Synet av menn som vet at de egentlig er for gamle til (og strengt tatt heller aldri har vært voldsomt gode på) synkrondans, men likevel synes de må... :rulle:

Og når man først snakker om gamle menn, er vel betegnelsen hele Norges førsteelsker om Jørn Hoel også litt utdatert...

Endret av Daria
Skrevet

*synger automatisk med på Ei hand å holde i, helt uten å se på teksten*

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Synet av menn som vet at de egentlig er for gamle (og strengt tatt heller aldri har vært voldsomt gode på) til synkrondans, men likevel synes de må... :rulle:

Og når man først snakker om gamle menn, er vel betegnelsen hele Norges førsteelsker om Jørn Hoel også litt utdatert...

Litt????

Skrevet

Jeg prøvde å være snill...

Skrevet

Jeg er litt usikker på hvilket plagg jeg har sterkest innvendinger mot så langt - buksene til Christian Ingebrigtsen (det kommer et tidspunkt når man bør vokse fra fillete olabukser, selv om man er popstjerne) eller skjorten til Tommy Nilsson (Nei. Bare nei.). Öppna din dör har derimot tålt tidens tann :hjerter_rundt:

Skrevet

Det er jo i og for seg imponerende hvor mange has-beens de klarer å grave fram  i Halden. I dag: Haddaway. Long time no see - og som så ofte før er det jo en grunn til det...

Skrevet (endret)

Everytime :strix: 39 going on 19...

Endret av Daria
Skrevet

Nabokatta balanserer på balkongrekkverket i 4. etasje. Ble såpass nervøs av å se på at jeg måtte gå inn...

Skrevet

Bade, ja... Hvor senket du ditt yndige legeme ned i det våte element?

Skrevet

Bad ja, bør kanskje vurderes? :klo:

Skrevet

Jeg dusjer hver morgen.... det bør da holde? Eller???

Skrevet

Vi var i Hvervenbukta - hvor vi ikke var alene, for å si det pent... 

Yr melder om varme hele helgen også. Jeg synes egentlig alt over 25 grader er er ganske unødvendig; hva skal jeg bruke dem til, utover å søke tilflukt i skyggen?

Skrevet

Jeg fant en plass i skyggen (med sporadiske små dusjer fra fontenen i dammen når det kom et vindkast i riktig retning), hvor jeg satt i min Paris-kjole og greske årgangshatt (falmet er bare fornavnet) og hadde kvalitetstid med Dorothy Parker og Holly Golightly. Så fant jeg jordbær, melon og is i butikken (jeg fant også antikvariatet, men det var sommerstengt :sukk: ) og når har jeg funnet sofaen, kald drikke og TdF-drama. 🚲 

Skrevet

Uff, der måtte Pinot bryte, sannsynligvis forverret skade av noe slag. Han gråt, en lagkamerat stoppet og trøstet, en rasende mekaniker sparket etter fotografene som umiddelbart samlet seg. La nå mannen gråte i fred...

Skrevet

*kommentar overflødig* :fnise: 

Skrevet (endret)

Snøstorm, hagl på størrelse med klinkekuler og jordas over veien - og ingen vet akkurat nå hvor dagens etappe vil ende... (jeg er egentlig ikke misunnelig på snøen, altså. Men... *varm* :svett:).

Endret av Daria
Skrevet

Stakk til nærmeste vann og badet meg i ettermiddag. Digg, diggere, diggest. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...