Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Strandet på holme i tre dager.

Men altså - her må det jo være en historie som ikke blir fortalt?

Hun skal ha blitt sluppet av på holmen for tre dager siden og har ikke klart å komme seg til fastlandet i etterkant, ifølge Fredriksstad Blad.

Kvinnen skal ha fortalt at hun ikke hadde hatt tilgang på vann, samt at hun hadde vært alene på øya i flere dager.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens pussige 90-talls-nostalgi - om Daisy og hennes tre menn. Litt usikker på hva hun egentlig skal med one to make her sad, men hva vet vel jeg... :vetikke:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Daria skrev:

Strandet på holme i tre dager.

Men altså - her må det jo være en historie som ikke blir fortalt?

Hun skal ha blitt sluppet av på holmen for tre dager siden og har ikke klart å komme seg til fastlandet i etterkant, ifølge Fredriksstad Blad.

Kvinnen skal ha fortalt at hun ikke hadde hatt tilgang på vann, samt at hun hadde vært alene på øya i flere dager.

 

Akkurat det tenkte jeg også, at der må være mer til denne historien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha vær en tur i byen og luftet min nye kjole (en av dem...). Myk og lett og luftig med mye vidde - noe som også gjør den over middels sårbar for ethvert vindkast. Godt fornøyd med at jeg hadde tenk på underskjørt... Du och jag, Marilyn.

Jordbærplanter og pasjonsblomst innskaffet til balkongen, og lageret av turkjeks er fylt opp. Is ble det derirmot ikke, godt jeg har i fryseren... :essen2:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.7.2019 den 21.31, Roadrunner skrev:

Så enig! 

Det neste blir vel at Askepott, Snøhvit eller Den lille Havfrue er menn? :murvegg:

Værsågod :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At feriens kjøligste og mest overskyede dag er sammenfallende med dagen jeg har tid i vaskekjelleren er selvfølgelig pur beregning :filer:  :husarbeid: Benytter også anledningen til å teste min nye tekopp fra Skagen - fordi alle kulturtanter med respekt for seg selv må ha en skikkelig keramikk-bøtte å drikke sin te av. Strengt tatt var den ikke så god å drikke av, men grønnfargen er veldig fin...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok med meg termosen ned til sjøen, hvor Dorothy Parker og Colum McCann holdt meg med selskap mens gjessene svømte forbi og tiden gikk... :ac: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag nå igjen? Synes feriedagene forsvinner fort, med tanke på hvor lite de fylles med... Men i kveld skal det rekes 🦐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2019 den 21.05, Daria skrev:

14.07: Fire lest, fem kjøpt.

Ferdig med den første i Jón Kalman Stefánssons trilogi om Gutten - Himmelrike og helvete. Fantastisk språk. Har lest både ved sjøen og på balkongen i dag, i totalt fem forskjellige bøker. Noen funker best i mindre doser, av så mange grunner...

19.07: Fem lest, fem kjøpt.

TransAtlantic av Colum McCann åpner med tre historier som tilsynelatende ikke har noe med hverandre - forskjellig tid, forskjellig sted, helt forskjellige historiske personer. Så begynner han nensomt å sy dem sammen, så jeg rykker til av begeistring hver gang jeg oppdager en ny sammenheng, og alt blir langsomt en helhet. Av forfatterne jeg har oppdaget de siste par årene er McCann en av de beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20.07: Seks lest, fem kjøpt.

Leste ut Olaug Nilssens Tung tids tale på senga i går kveld. Hun kaller det en roman, men det er jo et kampskrift hentet rett fra hennes eget liv, om å ha et barn med spesielle behov.

Bokklubbene har salg i helgen; farene for at det kan påvirke månedens kjøpsstatistikk er jo til stede... :plystre: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Karsten Warholm.

-Ny europeisk rekord - hvordan klarer du det?
-Nei, det hjelper jo å trene, tydeligvis...

:rulle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopprenn på tv! :hoppe: Det er jo litt som å se igjen gamle kjente (særlig de jeg ikke følger på insta... :fnise: ) når det er noen måneder siden forrige renn. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Daria skrev:

Hopprenn på tv! :hoppe: Det er jo litt som å se igjen gamle kjente (særlig de jeg ikke følger på insta... :fnise: ) når det er noen måneder siden forrige renn. :ler: 

Er ikke det litt feil årstid? :klo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida :ler: Har man ikke snø, får man hoppe på plast... Fordelen med hopprenn om sommeren er at det er en tanke mer behagelig å være tilskuer (selv om vanningspausene er kjedelige...), og er man i en viss alder og har slike interesser får man også gleden av mer lettkledde skihoppere. Min favoritt var østerrikeren som viste seg å ha en stor panter tatovert over hele ryggtavlen - den var en godt skjult hemmelighet vinterstid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil på generelt grunnlag melde om at all vitsing om 24/7, enten det handler om sex, jobb eller andre ting, allerede for lengst har sluttet å være morsomme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...